Gå til innhold

Lulus prøver på nummer 2!


lulus

Anbefalte innlegg

3 timer siden, hopeful skrev:

Vil gjerne følge deg :Nikke: har akkurat fullført pp1 nå, og har siste dagen med besøk av TR nå. Så er det å starte på pp2. Krysser fingrene for deg TS også håper jeg det klaffer fort.

Husker jeg tenkte at nå slutter jeg på pillene også får der gå som det går. Og jeg skulle slappe av og leve normalt. Men omtrent det eneste som surrer i hode mitt nå er prøvingen :Knegg: og merker at samboeren blir også bare mer og mer giret og tenker mye på det. 

Så gøy at du vil følge! Ja min mann er sikker på at det klaffer med eeen gang, jeg er ikke like sikker :P Tok 7 mnd med første så er klar for å smøre meg med tålmodighet egentlig. Går å kjenner etter symptomer automatisk nå som vi er i gang, man merker jo plutselig både det ene og det andre! Håper det klaffer fort for deg og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, tweet skrev:

Jeg også følger med! :hallo: Sender babystøv din vei, hvor enn du er :nigo:

Takk for babystøv! :nordvesta:

I dag fikk jeg skikkelig halsbrann etter jobb, tror kroppen min prøver å innbille meg ting :fnise: Hadde halsbrann i første svangerskap men det var mot slutten. Aldri hatt halsbrann ellers. Huff kanskje jeg blir nødt til å teste neste onsdag eller torsdag 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt murringer, men føler liksom på meg at det ikke har klaffet denne måneden.. får ikke bestemt meg for om jeg skal teste tidlig eller vente å se om mensen kommer til helgen 🙈 Kan ikke noen bestemme for meg :laugh:fristende å bare røske med meg en graviditetstest på butikken før jobb i morgen :fnise: men det kan jo være for tidlig også.. kjenner jo noe der nede i livmoren, men husker så godt fra da vi prøvde på nummer 1 at jeg innbilte meg symptomer alle de månedene jeg ikke var gravid :angry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidde av en test i dag som selvfølgelig var negativ.. Tipper mens kommer til helgen da. Vel vel, da blir det vel snart en ny prøveperiode! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, celujo skrev:

Krysser fingrene- det er jo fortsatt håp! 😍🙏🙏

Får teste igjen på lørdag hvis ikke mensen har kommet til da 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag og jeg har i grunn ventet på mens et par dager allerede, siden jeg har hatt noen skikkelige sterke murringer. Skal ta en test i morgen tidlig 🙈 Magen er oppblåst og puppene har est ut, slik var det sist jeg var gravid også.. men da hadde jeg ikke murringer før IKM. Spennende! Ingen spotting heller som jeg pleier få før mens.. går å sjekker truseinnlegget konstant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så feil kan man ta, i dag var mensen her på syklusdag 29 i stedet for 26-27 som har vært det vanlige en stund nå.. ingen spotting før som det pleier å komme heller. Ble skikkelig skuffet og lei meg egentlig, for var SÅ sikker! Til og med kjøpt vitaminer og det hele.. 🙈 Men, det er tross alt PP1 så det er bare å smøre seg med tålmodighet selvfølgelig. Og så skal jeg være takknemlig for han lille jeg allerede har og nusse litt ekstra på han i dag ❤️ 

Jeg får se det "positive" i det, nå slipper jeg å være høygravid i juletiden :fnise: Tiden frem til neste eggløsning blir vel laaang, men skal jobbe videre med et sunnere kosthold og få kommet i gang med treningen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lulus skrev:

Jaja, så feil kan man ta, i dag var mensen her på syklusdag 29 i stedet for 26-27 som har vært det vanlige en stund nå.. ingen spotting før som det pleier å komme heller. Ble skikkelig skuffet og lei meg egentlig, for var SÅ sikker! Til og med kjøpt vitaminer og det hele.. 🙈 Men, det er tross alt PP1 så det er bare å smøre seg med tålmodighet selvfølgelig. Og så skal jeg være takknemlig for han lille jeg allerede har og nusse litt ekstra på han i dag ❤️ 

Jeg får se det "positive" i det, nå slipper jeg å være høygravid i juletiden :fnise: Tiden frem til neste eggløsning blir vel laaang, men skal jobbe videre med et sunnere kosthold og få kommet i gang med treningen igjen. 

Skjønner såå godt hva du mener! Men, vi får ha trua på PP2 begge to - nå SKAL det sitte!:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, celujo skrev:

Skjønner såå godt hva du mener! Men, vi får ha trua på PP2 begge to - nå SKAL det sitte!:hug: 

Ja, satser på det! Fikk kose med en venninnes baby i dag, ble jo ikke noe mindre verpesyk av det :fnise: Håper det regner babystøv på oss prøvere nå i maimåned :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mai er måneden min eldste ble unnfanget, så jeg har stor tro på at Mai er en bra måned! :jepp::nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pjusk skrev:

Mai er måneden min eldste ble unnfanget, så jeg har stor tro på at Mai er en bra måned! :jepp::nordvesta:

Hihi, håper på det! :yvonne:

Snart ny uke og nye muligheter, forventet eggløsning rundt neste søndag i følge appen! Skal prøve være litt mer avslappet denne måneden og ikke kjenne så mye etter symptomer, man blir jo helt sprø av det her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var det ventetid igjen da.. forventet mens blir alt fra den 26-29 mai og jeg tror vi skal ha truffet eggløsning sånn ca. Har ikke så store forventninger da både jeg og mannen har vært slitne og lite opplagt, orker ikke ha pliktsex "bare fordi"..Er ikke så kritisk at det MÅ klaffe (enda :fnise:)

Synes ikke jeg hadde noe særlige symptomer på eggløsning slik jeg hadde forrige PP heller, men vi får nå se! Synes disse dagene blir så lange selv om jeg prøver ikke tenke på det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj også, er ganske sikker på at det ikke klaffet denne måneden, kjenner murringer og ørlite spotting også. Hva i alle dager skal vond mensmurring være godt for flere dager før blødningen faktisk starter :dry: Kan ikke huske at kroppen var slik før, da fikk jeg alltid vondt samme dag eller dagen etter at mensen var i gang. 

Forrige PP var jo bare masse murringer det også, så dette lover ikke godt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, er ikke akkurat så spennende å vente på IKM når man har både murringer og småspottinger hele uken før.. :bond:

Har derfor mentalt forberedt meg på at tanta kommer nok snart og ser frem til neste eggløsning. Det kan bli snaut med tid til å legge inn aksjer siden mannen skal dra til hjembyen for jobb, men jeg tar toget etter den helgen egget (visstnok) løsner, så får vi bare kjøre på selv om det er hos svigers :sprettoy:

Neste PP der igjen er vi på ferie med hele storfamilien, aner ikke hvordan det skal gå med prøvingen den måneden..:fnise: Får håpe det ikke er veldig lytt i feriehuset! 

Vurdrer å begynne å teste etter EL etter sommeren dersom ikke syklusen stabiliserer seg nå, kjipt å ikke vite når eggløsning egentlig er. Virker bare så styrete å teste for dette.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var PP3 her!

Vært veldig sliten og trøtt i det siste og har ikke tenkt så mye på prøvingen, men nå som det nærmer seg ny eggløsning så kjenner jeg lengselen etter et barn til igjen :baby:

Kosthold og trening har sklidd heeelt ut, så nå er det skjerpings! Får prøve å bli motivert igjen.. sommerkroppen 2017 kan jeg uansett glemme nå :fnise: Det viktigste er å få opp energinivået og styrke kroppen litt for et nytt svangerskap, og for å holde tritt med en aktiv to-åring. 

Håper juni er måneden hvor alt klaffer :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:vinke: Hvordan går det? Her vil jeg gjerne følge med:)

Dagdrømmer litt om å begynne prøvingen på nr 2 jeg også, men vi er nok ikke heelt klare enda, i hvert fall ikke mannen:P Men spennende å lese om andre som har hoppet i det! Har en gutt på snart ett år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...