Gå til innhold

Hva synes dere om denne kroppen? (Min)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Disse bildene er tatt i 2010, når jeg ser på bildene nå så synes jeg at kroppen er ganske fin, men den gangen så hadde jeg ekstremt dårlig selvbilde. Jeg følte meg både stygg og tykk og overbevist om at ingen likte meg. Det er kjæresten min som hat tatt bildene, som jg kun var sammen med da jeg trodde at ingen andre enn gan ville like meg. Synes det er trist at jeg har brukt så mange år på å mislike meg selv.

IMG_3523.JPG

IMG_3526.JPG

Anonymkode: 0aa01...d9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Disse bildene er tatt i 2010, når jeg ser på bildene nå så synes jeg at kroppen er ganske fin, men den gangen så hadde jeg ekstremt dårlig selvbilde. Jeg følte meg både stygg og tykk og overbevist om at ingen likte meg. Det er kjæresten min som hat tatt bildene, som jg kun var sammen med da jeg trodde at ingen andre enn gan ville like meg. Synes det er trist at jeg har brukt så mange år på å mislike meg selv.

IMG_3523.JPG

IMG_3526.JPG

Det jeg har hatt mest komplekser for er brystene da jeg synes vortene satt for langt ned og de tykke store kraftige lårene mine. Har bedre selvbilde i dag heldigvis og bryr meg ikke så mye mere om hva folk synes. Men fortsatt så bader jeg ikke på stranda og badeland da jeg er flau over hvordan jeg ser ut og tror at andre gransker og ser alle feilene mine. På bildene er jeg 25 år.

Skrevet

Du har ingen grunn til å ha komplekser!! 

Tvert i mot så har du en fin og velformet kropp, med pene bryster og lår. 

Mange ville ha missunt deg den kroppen  :smilyblomst:

• Liker 2
Skrevet

Det er en helt vanlig kropp, hva er greia? Eneste jeg stusset på var trusa, den så veldig stor ut (litt sånn bestemortruse), men det kan være bildet som gjør det.

Gjest canacas
Skrevet

Bestemortruse da :sjokkert: Haha @Nøste~, du er ganske søt i blant. 

TS: du ser flott ut! Trusa ser ikke så stor ut heller :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Det er en helt vanlig kropp, hva er greia? Eneste jeg stusset på var trusa, den så veldig stor ut (litt sånn bestemortruse), men det kan være bildet som gjør det.

Trusa er dratt litt langt opp, veide 47 kg og brukte XXS i klær så mye som ble litt stort.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_3523.JPG

IMG_3526.JPG

Bildene er borte, send de på pm så skal jeg gi deg en ærlig mening.

men svaret er nok at du er flott fordi det er de fleste 😊

AnonymBruker
Skrevet

Eh?.. bildene er jo ikke her 🤔

Anonymkode: 59056...1d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

IMG_3522.JPG

IMG_3523.JPG

IMG_3526.JPG

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

IMG_3522.JPG

IMG_3523.JPG

IMG_3526.JPG

Ut i fra de bildene så er du jo dritsexy!!!! 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du virker virkelig hemmet over kroppen din, gitt. Du må jobbe med å komme deg ut av burkaen. 

Anonymkode: fa6e6...7ce

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du virker virkelig hemmet over kroppen din, gitt. Du må jobbe med å komme deg ut av burkaen. 

Anonymkode: fa6e6...7ce

Bildene er tatt av kjæresten på privat eiendom uten innsyn om du lurer.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Onar skrev:

Bildene er borte, send de på pm så skal jeg gi deg en ærlig mening.

men svaret er nok at du er flott fordi det er de fleste 😊

Nåmmigger bildene ute igjen

Skrevet

Lurer på hva som skal til for at jenter skal bli fornøyde..... 

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er en vanlig kropp med en stor truse. 

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
  • Liker 3
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bildene er tatt av kjæresten på privat eiendom uten innsyn om du lurer.

Hmmm, ser overhodet ikke noe galt? Normal fin og deilg kropp. Send meg pm hvis du blir singel😂 Så kanskje vi kan ta en date og se om vi har noen kjemi☺️

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Onar skrev:

Hmmm, ser overhodet ikke noe galt? Normal fin og deilg kropp. Send meg pm hvis du blir singel😂 Så kanskje vi kan ta en date og se om vi har noen kjemi☺️

Jeg har kasta den store trusa nå da:fnise: Men uansett det jeg ville frem til er at det er trist at jeg helt siden tenårene har slitt med dårlig selvbilde grunnet kroppen min, heldigvis har det bedret seg. Synd st mange unge jenter har et problematisk forhold til kroppen sin.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Onar skrev:

lol

Anonymkode: 89da7...cbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...