AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Jeg bestilte ny mobil på lørdag og har fått kollinr som jeg sjekket idag. Det står at det er forventet levering idag men ovenfor står det at pakken ble sortert i Sverige i går og ingen oppdatering etter det. Så antar jo den ikke kommer idag men har andre opplevd dette? Håper jeg får den i morgen pga en reise senere denne uka... Anonymkode: fb1b5...729
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Jeg handler en del på nett,(fordi jeg bor på en liten plass med få butikker) og jeg har opplevd å få pakker både før og etter forventet levering. Tror den datoen blir satt med én gang pakken sendes,og så kan det gå fortere eller tregere enn forventet av ulike grunner. Anonymkode: 0dd85...1ce 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg handler en del på nett,(fordi jeg bor på en liten plass med få butikker) og jeg har opplevd å få pakker både før og etter forventet levering. Tror den datoen blir satt med én gang pakken sendes,og så kan det gå fortere eller tregere enn forventet av ulike grunner. Anonymkode: 0dd85...1ce Ah skjønner. Sjekket igjen nå. Det står at den er ankommet Rolvsøy og videresendt. Så det er vel lite sannsynlig at jeg har den i morgen så får vente til jeg er hjemme igjen Anonymkode: fb1b5...729
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Veldig vanlig. Snegleekspressen kaller jeg de. Posten og tollvesenet er treige. Får ting raskere i utlandet selv om avstanden er større. Forholder meg aldri til "forventet" levering. Anonymkode: a0f00...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå