Gå til innhold

Dick pics på snap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind

Jeg får begynne med å sende dickpicks til hele snaplisten min. Da får jeg pekepinn på ca hvor stor andel av de som liker meg basert på reaksjonen. Stay tuned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg får begynne med å sende dickpicks til hele snaplisten min. Da får jeg pekepinn på ca hvor stor andel av de som liker meg basert på reaksjonen. Stay tuned.

Haha. Håper du har familie på lista og :laugh:

Anonymkode: a9ce4...abc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Håper du har familie på lista og :laugh:

Anonymkode: a9ce4...abc

Det har jeg ikke. Pluss at jeg vet fra før at de liker meg:p

PS med "hele snaplisten" mente jeg den kvinnelige andelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nordavind skrev:

Det har jeg ikke. Pluss at jeg vet fra før at de liker meg:p

PS med "hele snaplisten" mente jeg den kvinnelige andelen. 

Pyse!! :laugh:

Anonymkode: a9ce4...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å få dick pics, spesielt fra ektemannen min, og elskeren min. Blir så kåt av de stive pikkene deres ;) Men hadde ikke likt å fått dick pics av noen andre!

Anonymkode: 29b76...988

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å få dick pics, spesielt fra ektemannen min, og elskeren min. Blir så kåt av de stive pikkene deres ;) Men hadde ikke likt å fått dick pics av noen andre!

Anonymkode: 29b76...988

Ikke fra en kjekk kamerat av elskeren en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg snakker på vegne av alle damer i hele verden så kan jeg informere om at vi ikke liker dickpics fra noen, noensinne, ever! Ikke fra nære relasjoner heller og får du positiv respons på et dickpic så er det fordi hun liker deg fra før og er høflig! Bak skjermen sitter hun å krekes med heisede skuldre og er full av avsky og skuffelse over at du ikke var bedre enn noen av de andre loserne som vipper den frem ubedt når det måtte være. 

Anonymkode: dd49f...298

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg snakker på vegne av alle damer i hele verden så kan jeg informere om at vi ikke liker dickpics fra noen, noensinne, ever! Ikke fra nære relasjoner heller og får du positiv respons på et dickpic så er det fordi hun liker deg fra før og er høflig! Bak skjermen sitter hun å krekes med heisede skuldre og er full av avsky og skuffelse over at du ikke var bedre enn noen av de andre loserne som vipper den frem ubedt når det måtte være. 

Anonymkode: dd49f...298

Takk for at du tok ansvar for å være dagens talsperson for alle oss kvinner :laugh:

Anonymkode: 50e29...e37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Noe jeg skrev også lenger ned. Så dette med at jenter ikke liker dick pics er i beste fall en sannhet med modifikasjoner. Jenter liker ikke dick pics fra fyrer de ikke liker. De liker dick pics fra fyrer de liker. 

Anonymkode: 5ea5e...cd0

No shit.

Responsen på et dick pic vil alltid avhenge av relasjonen dere mellom, litt på timingen og på hennes forhold til dick pics generelt.

De trådene som handler om at kvinner hater dick pics dreier seg mer om de som lurer på hvorfor i huleste kuken slenges på bordet før man har sagt hei omtrent, om dere menn virkelig tror det skal få en fremmed kvinne til å bare skli av stolen av begjær. Det må opprettes en relasjon først, man kan ikke åpne med en ereksjon.

Når de svarer positivt på et dick pic så liker de deg/seksuell oppmerksomhet fra deg. Du må nok regne med at flere tar det mest som litt smøring av egoet deres når du blottlegger deg for dem som en hund som viser at de har makten, og så er det noen som har litt medlidenhet med menn de synes er bra fyrer men som åpenbart bare ikke har skjønt når eller til hvem man kan sende dick pic. Du er ganske lettlurt om du tror alle siklesmileyene og bildene i retur betyr at alle ble momentant kåte av det. Det er egentlig bare standard respons fra de som vil være greie med deg. Kan bety de er interessert da ;) Null svar betyr at de synes du er helt idiot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som liker dickpics, legg til:  brun20cm

Anonymkode: 8af08...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 28.2.2017 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Her om dagen sendte jeg en dick pic på snap til en haug med jentene jeg har på snap. Noen av dem har jeg rotet med før, noen flørter jeg med, mens andre er venninner. Jeg tenkte sjekke reaksjonen. Jeg er stor (ca 22 cm lang og 16-17 cm rundt), og har fått mange kommentarer på det tidligere, men har jo lest at jenter ikke liker uppofordredte dick pics. Vel, jeg fikk stort sett kun bra respons. Av de tretti jeg sendte det til, var det minst 20 stykk som svarte veldig positivt. Resten svarte ikke. Ingen klagde. 

Så dette med at jenter ikke liker dick pics er en myte. 

Anonymkode: 5ea5e...cd0

Dette er vel et slikt «finn fem faktafeil»-innlegg. :fnise: Jeg fant flere da.

Anonymkode: 641e9...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du fikk jo ikke nesten utelukkende positive tilbakemeldinger. Det var jo bare rundt halvparten som svarte deg. 

Anonymkode: 0ed38...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt spennende jeg. Når man da møter den som har sendt og snakker med han som om ingenting har hendt, men vi begge vet.. ja du vet :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farlig.... sendte med et uhell til en kompis, har heldigvis aldri blitt nevnt i noen sammenheng...

Anonymkode: 0ba83...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene vennen min sender dick pic til meg hele tiden.. jeg har nesten glemt hvordan ansiktet hans ser ut. 

Det er jo kos at han liker meg såpass at han viser underlivet til meg. Og ja jeg liker vel egentlig at han sender de til meg, for jeg liker han og kunne tenke meg noe mer med han. 

 

Anonymkode: 61d28...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette har tatt litt vel av. Dere som driver med dette bør være klar over følgende:

Etter straffeloven er det ikke tillatt å sende nakenbilder til noen som ikke ønsker det. Dette regnes som seksuelt krenkende atferd, og kan straffes med bøter eller fengsel.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for brudd på følgende regelpunkt:

* Datainnsamling, verving av intervjuobjekter eller lignende. Bruk av forumet til jobb- eller studiesammenheng er ikke tillatt. Å bruke forumet til hjelp for å finne informasjon eller diskutere et tema er ok.

Tekola, teamleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Håper du er klar over at 30 jenter ikke samsvarer med alle.

Bare fordi du har stor pikk, betyr ikke det at du kan vise den til alle jentene du syns er "digg".

Det du sier her er så jævla feil på alle mulige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...