AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #21 Skrevet 1. mars 2017 Jeg har samme type jobb som deg, er på første forsøk og har også gått en uke på sprøyter nå Jeg skjønner tankene dine godt. Det er vanskelig å være full av hormoner og bekymringer når man man selv og relasjonene er viktigste verktøy i jobben! Jeg prøver å unngå sykemelding, men har samtidig dårlig samvittighet overfor ungdommene jeg jobber med og de nærmeste kollegene mine. Det går jo utover dem at jeg ikke fungerer optimalt for tida. Samtidig er jeg heldig og møter forståelse fra sjef og kolleger, og det er aksept for at jeg trekker meg litt unna når det er mulig (det er det jo ikke alltid når man er miljøterapeut), legger meg litt tidligere på kvelden (jobber medlever, flere døgn i strekk) osv. Jeg tenker at hvis du kjenner at det ikke går bra å være på jobb, så skal du dra til legen og drøfte det med han/henne. Personlig kjenner jeg at jeg klarer det akkurat så vidt, takket være åpenhet og snille kolleger. Men det er meg, ut i fra de bivikningene jeg får. Og i denne type jobb varierer det jo veldig hvor stort presset er også. Jeg blir sykemeldt fra uttak til innsett, fordi legen mener at jobben og turnusen vil bli for krevende da. Anonymkode: da39b...9b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå