Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Beklager om ikke alle er like morsomme.

"Glad i å lage mat" - men har ikke helt fått med meg at de fleste menn spiser mer enn én laksefilet med litt spinat og gulrotrasp.

*Ingen tekst* - I am too hot for this shit

"Studerer X ved Y og driver med A - H på fritiden, pluss at jeg jobber" - Jeg tilbringer mer tid på konteeksamen enn på lesesalen.

*Selfie med vinninne* - Jeg er den minst pene

*Strandbilde i bikini* - Flat mage og naturlig tan, nå er jeg over minstekravet.

*Strandbilde i andre klær* - Er ikke helt fornøyd med kroppen min.

"Hvis du bare vil tømme deg får du bare swipe videre" - Med mindre du er dritkjekk

"Rolig jente som liker å slappe av med en kopp te foran TV-en i høstmørket" - Jeg vet allerede hva de 8 kattene mine skal hete.

"Elsker å reise" - Jeg vet ikke hvorfor, men siden alle venninnene mine legger ut reisebilder på SoMe hele tiden, så må jeg også.

"If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" - Jeg er en dramaqueen, men er jævlig god i senga

*Bilde med kjæledyr* - Dyret cock blocker deg hver gang du prøver å få i gang noe roting på sofaen

"Liker høye gutter (180+)" - Du mener egentlig 176, men siden det er så mange gutter som legger på litt har du mistet øyemålet.

Endret av Herr Heftig
Videoannonse
Annonse
Gjest Froning
Skrevet
29 minutter siden, Derpderp skrev:

Men du er jo crossfitter? Du kan spille på det vøtt - suksess! 

Burde jeg ta det som et tegn på at det ikke holder at jeg er en entrepeneur i fra livets harde skole? Må jeg trene crossfit og?:sjokkert:

Får jeg pluss i boka hvis jeg sier jeg liker denne karen?

Bilderesultat for derp

Skrevet
3 minutter siden, Froning skrev:

Burde jeg ta det som et tegn på at det ikke holder at jeg er en entrepeneur i fra livets harde skole? Må jeg trene crossfit og?:sjokkert:

Får jeg pluss i boka hvis jeg sier jeg liker denne karen?

Bilderesultat for derp

Jeg vet jo at assumption is the mother of all fuck ups, men jeg gikk utifra at Froning er en image til crossfitutøveren Froning :O

Gjest Froning
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Derpderp skrev:

Jeg vet jo at assumption is the mother of all fuck ups, men jeg gikk utifra at Froning er en image til crossfitutøveren Froning :O

Googler du Froning kommer det også opp et bilde av denne kjekkasen her, okei?

Bilderesultat for froning

Sporty nok for deg?

Jeg er mer enn et stykke kjøtt...

Endret av Froning
Skrevet

:hoho:
Genialt og veldig sant!

Anonymkode: da42d...116

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Herr Heftig skrev:

Beklager om ikke alle er like morsomme.

"Glad i å lage mat" - men har ikke helt fått med meg at de fleste menn spiser mer enn én laksefilet med litt spinat og gulrotrasp.

*Ingen tekst* - I am too hot for this shit

"Studerer X ved Y og driver med A - H på fritiden, pluss at jeg jobber" - Jeg tilbringer mer tid på konteeksamen enn på lesesalen.

*Selfie med vinninne* - Jeg er den minst pene

*Strandbilde i bikini* - Flat mage og naturlig tan, nå er jeg over minstekravet.

*Strandbilde i andre klær* - Er ikke helt fornøyd med kroppen min.

"Hvis du bare vil tømme deg får du bare swipe videre" - Med mindre du er dritkjekk

"Rolig jente som liker å slappe av med en kopp te foran TV-en i høstmørket" - Jeg vet allerede hva de 8 kattene mine skal hete.

"Elsker å reise" - Jeg vet ikke hvorfor, men siden alle venninnene mine legger ut reisebilder på SoMe hele tiden, så må jeg også.

"If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" - Jeg er en dramaqueen, men er jævlig god i senga

*Bilde med kjæledyr* - Dyret cock blocker deg hver gang du prøver å få i gang noe roting på sofaen

"Liker høye gutter (180+)" - Du mener egentlig 176, men siden det er så mange gutter som legger på litt har du mistet øyemålet.

ahaha, jeg kjenner disse jentene! Jeg er forøvrig hun med bilde av meg og kjæledyret mitt, de cockblocker deg mer enn en full svigerfar med hagle.

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet
16 minutter siden, Derpderp skrev:

ahaha, jeg kjenner disse jentene! Jeg er forøvrig hun med bilde av meg og kjæledyret mitt, de cockblocker deg mer enn en full svigerfar med hagle.

When you lick her pussy, her pussy licks you.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Derpderp skrev:

Samme her :laugh: 

8 minutter siden, Herr Heftig skrev:

When you lick her pussy, her pussy licks you.

Samboeren endte en gang opp med en pus som begynte å bite på føttene hans :P Ødela stemningen litt.

Anonymkode: 24a27...322

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Herr Heftig skrev:

"sporty jente" - Jeg går i tights

"Går i tights når jeg spiser burger på Shell"

Anonymkode: f65e9...625

• Liker 4
Gjest Emera
Skrevet

:hoho: Jeg har aldri vært innom Tinder. Men jeg skjønner jo hva det går i, så dette var morsomt! Takk for en god latter, jeg trengte den. :) 

Skrevet

Underholdning med stor H her jeg ligger i solsengen og nyter en kald øl.... Tror jaggu jeg må komme meg på Tinder når jeg er tilbake jeg også... Så ikke for meg at underholdningsverdien var så høy😀👍

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Haha, fantastisk tråd. Prøver meg jeg også. 

"Ute etter noe seriøst" - Gifteklar. Klar for bryllup, folkevogn og tre barn.
"Leken gutt" - Er ute etter en sexpartner som liker BSDM. 

"Søker etter en prinsesse" - Jeg er ikke pen og trenger en søt jente som ser pen ut ved siden av meg. 

"Skal ut og reise i den store verden. Trenger en jente å reise med" - Jeg ligger på gutterommet og drømmer om å reise, men har hverken penger eller noen å reise med. 

"Snapchat xxxx". -  Send meg nudes. 

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet
50 minutter siden, lillsunshine skrev:

Haha, fantastisk tråd. Prøver meg jeg også. 

"Ute etter noe seriøst" - Gifteklar. Klar for bryllup, folkevogn og tre barn.
"Leken gutt" - Er ute etter en sexpartner som liker BSDM. 

"Søker etter en prinsesse" - Jeg er ikke pen og trenger en søt jente som ser pen ut ved siden av meg. 

"Skal ut og reise i den store verden. Trenger en jente å reise med" - Jeg ligger på gutterommet og drømmer om å reise, men har hverken penger eller noen å reise med. 

"Snapchat xxxx". -  Send meg nudes. 

De fire øverste kan evt. være: Jeg skriver det jeg tror jenter vil lese. Jeg er desp.

Skrevet
33 minutter siden, Herr Heftig skrev:

De fire øverste kan evt. være: Jeg skriver det jeg tror jenter vil lese. Jeg er desp.

Absolutt. Men det gjelder nok mange på Tinder generelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...