Derpderp Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 "Ser etter en aktiv jente" - fatties need not apply. "Jeg driver med styrketrening" - men ikke nok til at det synes så jeg skriver det her for å være sikker. "Høyere enn deg" - er sannsynligvis høyere enn flertallet av jenter, og dødsfornerma for at folk ikke ser det ved første øyekast. "Har kun skrevet høyden" - Jeg vet jeg akkurat har klart høydekravet, men er dritbitter for at så mange jenter har våget å ha en fysisk preferanse, selv om jeg har omtrent 1042 krav til hvordan jenta skal eller ikke skal se ut selv. "Har kun skrevet høyden, men lagt til tre emojis i tillegg: en sol, en som står på ski og en vekt" - Jeg er dritbitter fordi så mange jenter har valgt å ha en fysisk preferanse, men samtidig er jeg litt desp etter fitte og vil vise at selv om jeg akkurat har klart høydekravet så er jeg i god nok form til å smashe den musa ass."Har kun emojis" - Jeg er egentlig for kul til å være her, men samtidig synes jeg at jeg ser jævla bra ut og krysser fingrene for at barisbildet mitt fra Thailand i 2012 skal få meg litt mus. "Har kun skrevet ned den hellige treenighet: høyde, statusutdannelse og statusinteresse. Aller helst skrevet i følgende format 188/advokat/vin eller 182/markedsføring/topptur" - Jeg er egentlig for bra for alle damene på tinder, men jeg skal gi dere en mulighet til å jobbe for det."Elsker vin og god mat" - no worries, jenter, jeg har vokst fra grandis og tuborg! Kjæresteemne right here! "Opptatt av friluftsliv" - Jeg har skjønt at dette er viktig på tinder, men driter egentlig i det. Går rundt sognsvann fire ganger i året, kombinert med den firmaturen til hafjell og det at jeg når jeg var 13 var med i fiskeklubben får faen meg holde."Profiler hvor fotball er nevnt i noen som helst form" - Jeg bruker så mye av inntekten min på fotballturer og fotballtrøyer at jeg føler det er fair å advare deg. Jeg spiller forøvrig ikke fotball selv lengre, men var jævla god før jeg fylte 20. Øl. "Jeg er en "entrepeneur"" - Jeg håper du har god nok inntekt for to, jeg har nemlig så vidt nok til å dekke husleia. Dette er også min tredje forretningsidé som går ad undas. Jeg har ray bans på i all bildene mine, det ser så eksklusivt ut."Profiler uten tekst" - I beste fall vindusshopper jeg bare, I verste fall har jeg gitt opp. Kan også være en kjendis av typen "C"."Spør om du lurer da vel/Si hei" - Jeg er sjenert, selv om du tar initiativ klarer jeg sannsynligvis ikke holde samtale eller interesse gående. Jeg synes jeg ser best ut i bilder med sepiatoner."Må vel prøve denne tindergreia da.." - Jeg har ikke hell med damene i det virkelige liv, og har egentlig ikke tro på at jeg har det her heller. Har jeg glemt noen? Hva er damenes tilsvar? 19
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Kjenner meg bare igjen på "Ser etter en aktiv jente" - fatties need not apply. Ikke det at jeg skriver det. Man går jo gjerne for noen som passer seg selv. Er vel ikke så veldig passende med en mann som trener 3-4 ganger i uka og en sogfagris av en dame som blir sliten av å gå og melk fra kjøleskapet. Har sett nok av tinderprofiler der det skrives "I'm sure we have something in common. You like food right?" Må nok ha en del andre ting til felles. Heldigvis er dette ikke et problem ettersom de fleste norske jenter har forstått at de bør ta vare på kroppen sin. Men skriver folk hva de er ute etter på Tinder da? 99,9% av alle jeg ser på Tinder skriver ikke noe som helst. Anonymkode: 75d35...392 1
Derpderp Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg bare igjen på "Ser etter en aktiv jente" - fatties need not apply. Ikke det at jeg skriver det. Man går jo gjerne for noen som passer seg selv. Er vel ikke så veldig passende med en mann som trener 3-4 ganger i uka og en sogfagris av en dame som blir sliten av å gå og melk fra kjøleskapet. Har sett nok av tinderprofiler der det skrives "I'm sure we have something in common. You like food right?" Må nok ha en del andre ting til felles. Heldigvis er dette ikke et problem ettersom de fleste norske jenter har forstått at de bør ta vare på kroppen sin. Men skriver folk hva de er ute etter på Tinder da? 99,9% av alle jeg ser på Tinder skriver ikke noe som helst. Anonymkode: 75d35...392 Det er helt fair å ha preferanser
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 6 minutter siden, Derpderp skrev: Det er helt fair å ha preferanser Absolutt. For meg er det viktig at vi har felles interesser. For meg er det et stort pluss om dama liker å gå på fjelltur, liker å reise rundt omkring i andre land, gå på ski, klatring, dansing osv. For da kan jeg jo ta med meg henne på slikt. Jeg har sett en del forhold der mannen kun har vært interessert i utseendet på dama. Resultatet har blitt at hun har kun sittet hjemme å sett på tv-serier som frustrerte fruer osv, mens han har vært å trent squash, fotball og judo. Det eneste de gjorde sammen nesten var å sove sammen. Dette tenker jeg ikke er oppskriften på et godt forhold for meg. Men folk må gjøre det de ønsker selv Anonymkode: 75d35...392 6
Gjest prøver123 Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Denne lo jeg høyt av😂😂 Som jente kjenner jeg igjen alle disse! Selv har jeg ingen tekst, mest fordi jeg nok har gitt litt opp og heller ikke vet helt hva jeg skulle skrevet Har bilder av meg selv i helfigur der jeg driver med to av mine hobbyer, for å vise at jeg er aktiv og at jeg er normalt slank, haha! Resten av bildene er selfies hvor jeg er på mitt peneste, tro hva dere menn leser ut av min profil? Håper noen kommer med tolkning av jenters profiler også
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Du glemte de som har "Livets harde skole"som yrke/utdanning, men de ligger vel på nivå med entrepeneur😛 Anonymkode: d661a...45d 11
Gjest Froning Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Det er noe stakkarslig over det faktum at du tok deg tiden til å lage denne tråden ,TS
Gjest Herr Heftig Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Lenge siden et inlegg har moret meg såpass.
Gjest canacas Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 Haha! Lurer litt på Den som matcher skriver
Derpderp Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2017 3 timer siden, Froning skrev: Det er noe stakkarslig over det faktum at du tok deg tiden til å lage denne tråden ,TS Jeg har fri denne uka, og har kost meg glugg ihjel med å humre på tinder :D Ikke litt dårlig samvittighet engang 5
Derpderp Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2017 3 timer siden, canacas skrev: Haha! Lurer litt på Den som matcher skriver "Den som matcher skriver" - It´s a trap - jeg er lat! Jeg begynner dagen min med ti minutter med høyrejukking på tinder om morran slik at det garantert er du som får matchen og må gjøre jobben derfra. 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #12 Skrevet 28. februar 2017 1 time siden, Derpderp skrev: Jeg har fri denne uka, og har kost meg glugg ihjel med å humre på tinder :D Ikke litt dårlig samvittighet engang Du får lite matcher og er bitter på menn? Anonymkode: fc376...ba6
Gjest Froning Skrevet 28. februar 2017 #13 Skrevet 28. februar 2017 3 timer siden, Derpderp skrev: Jeg har fri denne uka, og har kost meg glugg ihjel med å humre på tinder :D Ikke litt dårlig samvittighet engang Jeg ser humoren selv om den ikke falt veldig i smak Var litt bitchy i det første innlegget. Tenkte mer på at det var litt stakkarslig at du sitter å stikker nesa de i og overtolker hva folk på tinder har profilen sin. Tenk på alle drømmeprinsene du ender opp med sweipe til venstre pga. at du legger mening i noe som absolutt ikke trenger å ha mening.! Som en selverklært entrepeneur som har gått livets harde skole sitter jeg her med hjertesorg pga. denne tråden
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #14 Skrevet 28. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får lite matcher og er bitter på menn? Anonymkode: fc376...ba6 Hva er galt med være bitter på menn? Anonymkode: 1185e...16c 1
Gjest Overrasket Skrevet 28. februar 2017 #15 Skrevet 28. februar 2017 Jeg forstår ikke hvorfor folk gidder å være syrlig mot TS i denne tråden. Hun har det jo bare litt moro, og det er jo fint.
Gjest Herr Heftig Skrevet 28. februar 2017 #16 Skrevet 28. februar 2017 (endret) "sporty jente" - Jeg går i tights Endret 28. februar 2017 av Herr Heftig
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #17 Skrevet 28. februar 2017 5 minutter siden, Herr Heftig skrev: "sporty jente" - Jeg går i tights Kom med fler Artig liste TS Anonymkode: 24a27...322 2
Derpderp Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #18 Skrevet 28. februar 2017 30 minutter siden, Herr Heftig skrev: "sporty jente" - Jeg går i tights Haha, gull! 1
Derpderp Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #19 Skrevet 28. februar 2017 3 timer siden, Froning skrev: Jeg ser humoren selv om den ikke falt veldig i smak Var litt bitchy i det første innlegget. Tenkte mer på at det var litt stakkarslig at du sitter å stikker nesa de i og overtolker hva folk på tinder har profilen sin. Tenk på alle drømmeprinsene du ender opp med sweipe til venstre pga. at du legger mening i noe som absolutt ikke trenger å ha mening.! Som en selverklært entrepeneur som har gått livets harde skole sitter jeg her med hjertesorg pga. denne tråden Men du er jo crossfitter? Du kan spille på det vøtt - suksess! 1
Derpderp Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #20 Skrevet 28. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får lite matcher og er bitter på menn? Anonymkode: fc376...ba6 Haha, ja, jeg bare haaaaater menn! De er helt forferdelige! Testosteron gir meg høysnue! 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå