frustrertjente123 Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Har truffet en mann nå (26-åring) vi har hatt sex flere ganger. I begynnelsen var det rolig og koselig, men det er forsatt det! Jeg er en veldig vill person i senga som ønsker å bli bindt fast, holdt, tatt hardt og prøve nye ting. Når jeg har sex er det ikke kyssing og romantisk elskling, klart av og til kan det være godt men ikke hele tiden. Jeg har prøvd å snakket litt om det men får ikke noe særlig respons, han liker ikke å snakke om det... hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Kanskje dere bare ikke er seksuelt kompatible? Anonymkode: cf90e...ab9 9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Dere har hatt sex "flere ganger" faktisk. Hva med å være litt tålmodig å innse at dette ikke er noe som utvikles over noen uker? Det tar tid å utvikle en trygghet og jeg skjønner godt at dette ikke er noe han er komfortabel med å snakke om enda. Anonymkode: 7b4f0...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Dette med å finne en partner som passer seksuelt, er vel omtrent som å spille lotto. Kun noen få vinnere. Resten av oss ender opp med lunken og ikke helt tilfredsstillende sex. Å snakke med partner kan jo hjelpe litt, men de fleste "er som de er". "Putting makeup on a pig doesn't make it a race horse..." er kan vel brukes som et bilde på mangt her i livet.... Anonymkode: 0ab79...819 5
Sphere Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Trygghet og sex kan ta litt tid. Etterhvert som dere blir kjent vil det nok bli enklere å snakke om slik. Spørsmålet er jo bare hvor tålmodig du er. Du må la ham forstå viktigheten i det at du vil bli tatt hardt til tider. Kommunikasjon er så viktig i slike tilfeller.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 Du lever opp til brukernavnet ditt.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #10 Skrevet 28. februar 2017 7 timer siden, frustrertjente123 skrev: Har truffet en mann nå (26-åring) vi har hatt sex flere ganger. I begynnelsen var det rolig og koselig, men det er forsatt det! Jeg er en veldig vill person i senga som ønsker å bli bindt fast, holdt, tatt hardt og prøve nye ting. Når jeg har sex er det ikke kyssing og romantisk elskling, klart av og til kan det være godt men ikke hele tiden. Jeg har prøvd å snakket litt om det men får ikke noe særlig respons, han liker ikke å snakke om det... hva skal jeg gjøre? Jeg hadde sex med en jente som virkelig strittet imot, spente meg vekk og slik. Det var selvsagt med et smil om munnen, og en holdning at "for å få meg må du kjempe!". Så måtte liksom bruke fysisk kraft for å holde henne nede og pule henne. (la det være klart at dette var frivillig og en positiv opplevelse for begge) Det var ganske turn-on for meg. Kanskje prøv det samme med denne fyren, kjemp imot slik at han MÅ dominere deg for å komme noe sted. Dette må selvsagt gjøres på en måte hvor han forstår at det er et "spill". Anonymkode: 44e29...043 2
SlemUlv Skrevet 28. februar 2017 #11 Skrevet 28. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med en jente som virkelig strittet imot, spente meg vekk og slik. Det var selvsagt med et smil om munnen, og en holdning at "for å få meg må du kjempe!". Så måtte liksom bruke fysisk kraft for å holde henne nede og pule henne. (la det være klart at dette var frivillig og en positiv opplevelse for begge) Det var ganske turn-on for meg. Kanskje prøv det samme med denne fyren, kjemp imot slik at han MÅ dominere deg for å komme noe sted. Dette må selvsagt gjøres på en måte hvor han forstår at det er et "spill". Anonymkode: 44e29...043 Beste måten å få til det på, er å prate sammen på forhånd! 3
Gjest impressa Skrevet 28. februar 2017 #12 Skrevet 28. februar 2017 Å snakke sammen er den eneste løsningen dersom du ønsker å få til dette med denne mannen. Men...det er et men her. En utfordring jeg har, som kanskje TS deler er at jeg vil at han skal være sånn fra før av, naturlig, uten at jeg skal måtte fortelle han det. Jeg vil ha en vill mann - for å bruke ordet TS bruker - jeg vil ikke "lære opp" en mann til å være vill. Jeg forstår selvfølgelig at dette er irrasjonelt og bare gjør det vanskelig for meg selv å bli fornøyd, men det henger sammen med min tenning og er ikke noe jeg får gjort noe med sånn uten videre.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #13 Skrevet 28. februar 2017 8 timer siden, frustrertjente123 skrev: Har truffet en mann nå (26-åring) vi har hatt sex flere ganger. I begynnelsen var det rolig og koselig, men det er forsatt det! Jeg er en veldig vill person i senga som ønsker å bli bindt fast, holdt, tatt hardt og prøve nye ting. Når jeg har sex er det ikke kyssing og romantisk elskling, klart av og til kan det være godt men ikke hele tiden. Jeg har prøvd å snakket litt om det men får ikke noe særlig respons, han liker ikke å snakke om det... hva skal jeg gjøre? "Prøvd å snakke litt om det"...? Med andre ord så har du ikke sagt noe som han kunne skjønne. Du må si rett ut en dag hva du liker. Ikke si at det han gjør er feil eller kjedelig, men rett og slett si hva du liker. Deretter spør du hva han liker. Da finner du ut av hva dere begge tenker om dette. Anonymkode: 8892a...840
SlemUlv Skrevet 28. februar 2017 #14 Skrevet 28. februar 2017 14 minutter siden, impressa skrev: Å snakke sammen er den eneste løsningen dersom du ønsker å få til dette med denne mannen. Men...det er et men her. En utfordring jeg har, som kanskje TS deler er at jeg vil at han skal være sånn fra før av, naturlig, uten at jeg skal måtte fortelle han det. Jeg vil ha en vill mann - for å bruke ordet TS bruker - jeg vil ikke "lære opp" en mann til å være vill. Jeg forstår selvfølgelig at dette er irrasjonelt og bare gjør det vanskelig for meg selv å bli fornøyd, men det henger sammen med min tenning og er ikke noe jeg får gjort noe med sånn uten videre. hva om han er "vill", men ikke tør vise det, fordi han er redd for hvordan TS reagerer? Det er ikke snakk om å lære opp, men fortelle om sine preferanser. 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #15 Skrevet 28. februar 2017 Finn deg en vill mann, enkelt og greit. Anonymkode: f96ef...665
Gjest impressa Skrevet 28. februar 2017 #16 Skrevet 28. februar 2017 43 minutter siden, kattepusen skrev: hva om han er "vill", men ikke tør vise det, fordi han er redd for hvordan TS reagerer? Det er ikke snakk om å lære opp, men fortelle om sine preferanser. Ja, det kan være en relevant forskjell for noen. For meg blir det to sider av samme sak. At han ikke er "vill" kontra at han egentlig er det, men ikke tør å vise det. Men det har som sagt bare med min tenning å gjøre og er fullstendig irrasjonelt
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #17 Skrevet 28. februar 2017 Jeg tør ikke å være "vill", for plutselig har jeg knekt nakken på henne i stedet for lett kveling, revet håret av i stedet for lugging osv. Det er skummelt å be meg om å gå over de grensene jeg har satt for meg selv for å unngå å skade noen. What can i say, jeg lever meg lett inn i ting. Anonymkode: 18ad8...85a 2
frustrertjente123 Skrevet 1. mars 2017 Forfatter #18 Skrevet 1. mars 2017 18 timer siden, impressa skrev: Å snakke sammen er den eneste løsningen dersom du ønsker å få til dette med denne mannen. Men...det er et men her. En utfordring jeg har, som kanskje TS deler er at jeg vil at han skal være sånn fra før av, naturlig, uten at jeg skal måtte fortelle han det. Jeg vil ha en vill mann - for å bruke ordet TS bruker - jeg vil ikke "lære opp" en mann til å være vill. Jeg forstår selvfølgelig at dette er irrasjonelt og bare gjør det vanskelig for meg selv å bli fornøyd, men det henger sammen med min tenning og er ikke noe jeg får gjort noe med sånn uten videre. Helt korrekt!. Har hatt sex i 2 mnd nå med samme person og orker ikke det å lære han opp slik, men tror det er noe der men denne personen er ikke helt der jeg vil men alt annet er jo bra!
frustrertjente123 Skrevet 1. mars 2017 Forfatter #19 Skrevet 1. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: "Prøvd å snakke litt om det"...? Med andre ord så har du ikke sagt noe som han kunne skjønne. Du må si rett ut en dag hva du liker. Ikke si at det han gjør er feil eller kjedelig, men rett og slett si hva du liker. Deretter spør du hva han liker. Da finner du ut av hva dere begge tenker om dette. Anonymkode: 8892a...840 Eg har prøvd, tro meg.. også fått han litt med på å prøve ting når vi har snakket men så lever det ikke til når det kommer til selve akten
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 2. mars 2017 #20 Skrevet 2. mars 2017 Noen foreslo å finne seg en vill mann. Jeg tror ikke det er en dårlig ide. Generelt er det vanskelig å forandre atferd hos andre og han vil sannsynligvis oppleve det som kunstig å plutselig skulle være "vill" fordi kjæresten ønsker det eller har sagt det i en samtale. Det du kan forsøke er kommentarer som: "Hold meg fast." "Slå meg på rumpa." "Hold rundt halsen min." "Hardere." "Lugg meg." Og så gir du positiv feedback når han gjør dette. Dermed lærer han ved assosiasjon og blir oppmuntret til den type atferd. Kanskje liker han det også selv? Eventuelt kan alkohol bidra til at han slipper seg litt mer løs. Har langt mer tro på dette enn å skulle ta en alvorlig samtale ansikt-til-ansikt. Jeg tror menn flest - men slett ikke alle - er naturlig dominante, men de fleste har av en eller annen grunn undertrykt denne siden av seg selv. Kanskje det hadde vært lettere å finne tilbake til sin sanne natur om de visste at jenter flest drømmer om å bli dominert av en slik mann?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå