Gå til innhold

Har du opplevd upassende flørtig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, dette er vel noe kvinner opplever fra de havner i puberteten. Husker enda når en gammel mann kom bort til meg og venninnen min når vi var 15 og spurte om hvor mye vi skulle ha. Han gav seg ikke. Vi ble livredd da han ikke gav seg og gikk etter oss.
Ingen hjalp oss selvfølgelig, men stoppet selvsagt for å se. Typisk nordmenn.

Anonymkode: d097f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja en gang sa en mann hallo til meg.

Anonymkode: 73898...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja en gang sa en mann hallo til meg.

Anonymkode: 73898...b28

:rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Ja, husker spesielt den gangen jeg var på sykehuset med et barn og barnelegen flørtet nærmest skamløst med meg. Jeg var stresset og utafor, og ble ganske satt ut av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det drøyeste var i mitt bryllup, der hadde jeg kjæresten, til min manns søster etter med hele kvelden. Han ga seg ikke med flørtingen, han sa rett ut at han ville ha meg, han ville helst ha meg som kjæreste da. Jeg hadde bare møtt mannen, en eneste gang før.

Anonymkode: 6b3d6...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok kjøretimer som 19 åring så tok jeg det som et hyggelig kompliment da den bestefargamle kjørelæreren sa jeg var en flott dame, men når han begynte med sine utallige groviser og flere ganger nevnte at han skulle ønske han var 40 år yngre og fortalte om sin avdøde kone osv ble det hele bare kleint og rart. Husker det kom til et punkt der jeg var redd han kunne gå lengre i sine tilnærmelser. 

Anonymkode: 95b41...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...