AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Nevn fem steder i Norge du synes alle burde besøke og hvem ting alle burde se eller gjøre der ?. Anonymkode: 0aee6...fde
Gjest Overrasket Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 (endret) Her må jeg komme de andre i forkjøpet: Hvem bruker hvilket spørreord hvor i setningen og hva betyr det? Endret 27. februar 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, Overrasket skrev: Her må jeg komme de andre i forkjøpet: Hvem bruker hvilket spørreord hvor i setningen og hva betyr det? Folk som irriterer seg over stavefeil er innadvendte egoister Personer som hele tiden påpeker andres stave- og grammatikkfeil, er mindre kompromissøkende, mindre åpne og dømmer andre. http://illvit.no/mennesket/psykologi/folk-som-irriterer-seg-over-stavefeil-er-innadvendte-egoister Anonymkode: 0aee6...fde
Gjest Overrasket Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som irriterer seg over stavefeil er innadvendte egoister Personer som hele tiden påpeker andres stave- og grammatikkfeil, er mindre kompromissøkende, mindre åpne og dømmer andre. http://illvit.no/mennesket/psykologi/folk-som-irriterer-seg-over-stavefeil-er-innadvendte-egoister Anonymkode: 0aee6...fde Det kan kanskje være rett, men her er det snakk om skrivefeil, ikke stavefeil.
Monstrum Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Jeg tror ikke jeg kan nevne 5 steder, er ikke så fryktelig bereist, men foretrekker selv å holde meg unna storbyene Så mitt forslag er: Veiholmen på sommerstid Pubene er åpne hver kveld, landets minste kaffebar åpen hver dag, lokalmatbutikk med varer fra hele Nordmøre. Konserter, kunstutstillinger, bestandig noe som foregår. Og så er stedet i seg selv vakkert! Ett lite fiskevær på en værhard øy midt ute i havet, du kan til og med overnatte på ett fyr! Det arrangeres "værvandring" der du kan lære mer om stedet, eller du kan bli med en kjentmann på fisketur. Mitt absolutte favorittsted! 1
Byjenta! Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Sandefjord - Sommerby, fine strender, fint der generelt. Geiranger - Nydelig der Eresfjord, eikesdalen og over aursjøveien - Norges uofisielle bratteste vei. Trollstigen - Er jo helt sykt fin natur i møre og romsdal Atlanterhavsveien 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Ålesund, Geiranger, Ulsteinvik, Ørsta og Volda Anonymkode: 4c9a5...55a
Gjest Froning Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Balestrand, Undredal, Geiranger, Ålesund, Røros. Sesongbaserte svar. Røros er best om vinteren. Har til gode å vanke rundt i Nord-Norge.
bullehurk Skrevet 2. mars 2017 #9 Skrevet 2. mars 2017 På 28.2.2017 den 22.13, Byjenta! skrev: Sandefjord - Sommerby, fine strender, fint der generelt. Geiranger - Nydelig der Eresfjord, eikesdalen og over aursjøveien - Norges uofisielle bratteste vei. Trollstigen - Er jo helt sykt fin natur i møre og romsdal Atlanterhavsveien Aursjøveien - Norges NEST brattste vei. Turtagrø - Øvre Årdal (1000 meteren) er brattest
Aviale Skrevet 2. mars 2017 #10 Skrevet 2. mars 2017 Geiranger Trollstigen (og Romsdalen) Flåm/Aurland Ålesund Bergen (for øvrig tror jeg på at Øvre Årdal-veien er brattest, fy flate hvor bratt den veien er! Og jeg kommer fra et område på Vestlandet med ganske høye fjell) 1
reiseglad Skrevet 3. mars 2017 #11 Skrevet 3. mars 2017 Lofoten - bør oppleves i mai, før turistsesongen setter inn for fullt. Gjerne på to hjul, og gjerne fra fjelltoppene i området. Helgelandskysten - bør oppleves fra havoverflata, altså i kajakk. Hele kysten er et eventyr av opplevelser. Og har du lyst, er fjellene der, topp etter topp etter topp etter..... Kristiansand - sikkert fordi vi var der med ungene når de var små og har gode minner om sykkel, dyrepark, badestrender med vanntemperatur som gikk an å bare i, lenge. Svalbard - unik natur, og med en skrekkblandet fryd når du går ut på tur i fjellet med gevær på ryggen. Isbjørn, båtturer, fugleliv, folkeliv som er inkluderende, nysgjerrig og unikt. Vestlandet - klarer ikke å si hva som er vakrest, men fjell og fjorder er der overalt. Kanskje Ålesund med sine gamle hus og kronglete gater, og kort vei til byfjell?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #12 Skrevet 4. mars 2017 Lofoten, verdens fineste! Romsdal: hele Romsdal, men anbefaler øyloffing med ferje i Sandøy helt ut til Ona. På en godværsdag er det magisk, - og veldig lite kjent blant turister?! Geiranger er oppskrytt. (og jeg er møring selv). Apropos luftige veier : veien mellom Røldal og Sauda er et syn, men jeg kjører den aldri igjen! Herrejemini for en vei!! Den er ikke anbefalt for bobiler, men hva møter man der i bratthengenene? Jadda.. Fjellheimen må med på en slik liste: Dovre, Trollheimen, Venabygdsfjellet. Anonymkode: 2e78b...c74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå