Gå til innhold

Nerver i klem...noen her som har hatt det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan merker man det? Kjenner man sånn vibrerende følelse på akkurat det stedet?

Anonymkode: 75a2d...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det føles som elektrisk støt når man beveger kroppsdelen. 

Anonymkode: 656b1...22e

Skrevet

Det føles litt som at du har mest lyst til å ligge å vri deg til du endelig finner en stilling hvor smertene gir seg, og deretter aldri bevege deg igjen i tilfelle smertene kommer tilbake.  

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles som elektrisk støt når man beveger kroppsdelen. 

Anonymkode: 656b1...22e

Jeg har opplevd sånn ved skuldren. Sånn elektrisk støtaktig, men det har ikke vært så vondt.

Skrevet
16 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Det føles litt som at du har mest lyst til å ligge å vri deg til du endelig finner en stilling hvor smertene gir seg, og deretter aldri bevege deg igjen i tilfelle smertene kommer tilbake.  

Jeg har ikke smerter, bare litt vibrering, føles nesten som strøm går igjennom.

Skrevet

Du blir nummen og kan miste styrken.

Anonymkode: 505fd...32a

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde noen nerver som kom i klem etter ett armbrudd. Jeg kjente ingenting akkurat ved bruddstedet, men hadde sånne små elektriske støt ut i 2 av fingrene mine. Det var akkurat den nerven som ledet ut i de to fingrene som lå i klem, så jeg hadde ikke noe problem med de andre fingrene på den hånden. Vanskelig å forklare i grunnen, men jeg hadde en sånn rar følelse konstant i akkurat de to fingrene og det var ganske ekkelt. Det gjorde heller ikke vondt, men det var veldig ubehagelig. Det gikk heldigvis over av seg selv etter noen måneder ca.

Anonymkode: 69f59...e62

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke smerter, bare litt vibrering, føles nesten som strøm går igjennom.

Høres mer ut som leamus. Ta magnesium. 

Anonymkode: b8d48...012

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ja, og det gikk over, etter mer enn et år :dry:

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres mer ut som leamus. Ta magnesium. 

Anonymkode: b8d48...012

Ok, takk for tips. Tar også d-vitaminer siden jeg hadde utrolig lite.

Skrevet
42 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Ja, og det gikk over, etter mer enn et år :dry:

Hvor hadde du den følelsen? Og gikk du til legen?

Skrevet

Ja, i lysken etter fødsel. Dette medførte også at jeg slepte benet etter meg når jeg gikk og ikke kunne løfte beinet selv innover. Hadde også stikkende smerter som kom og inområdet lysken og nedover beinet. Tok et år før beinet virket normalt igjen. Er lammet på ene siden inni bekkenet mange år etter fødsel, så når jeg skal knipe    bekkenbunnen så virker kun musklene på motsatt side:(

Anonymkode: 507dd...964

Skrevet

Jepp! Har to skeive ryggvirvler som presser på nerven til høyre fot. Gir meg konstante smerter, og innimellom går det over i det ekstreme. Klarer i de periodene ikke sitte eller stå/gå. Kjipt, og legene kan ikke gjøre noe med det. 

Anonymkode: c04cb...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...