vaniljeglasur Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Jeg er ganske ny spiller av GTA 5 på playstation 4. Lurer derfor på hvordan jeg skal klare å rane hasjfarmen? Hver gang jeg har prøvd har politiet kommet, og jeg ender da opp med å feile. Er det noen våpen man absolutt må ha? jeg sliter med å komme meg videre i spillet, og har heller ikke mange penger å rutte med. Det jeg har gjort for å tjene penger er å kjøre taxi, men dette tar jo veldig lang tid. Har også ranet div butikker, men kun ved små summer. Mitt neste mål er dermed å rane hasjfarmen. Kan dere forklare veldig detaljert om hva som skal til for å klare å rane denne farmen, og hvor ligger pengene? Hvis dere også har noen andre tips for å komme seg videre i spillet, og tjene opp en del penger, så gjerne hjelp meg med det også :-) På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 http://www.ign.com/wikis/gta-5 Alt du trenger å vite om GTA 5. Klikk på "walktrough" i venstre meny og finn beskrivelse av oppdraget ditt. Det finnes også utallige tips om hvordan man tjener penger i spillet. Det vanligste er børsen i forbindelse med leiemordoppdraget til Franklin. Les om dette før du går i gang med disse oppdragene. Innen du kommer dit må du nesten satse på småplukk her og der. Anonymkode: 8a23a...9b4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Spiller jenter gta V? Positivt overrasket. Har du kjøpt sex? Hva synes du i så fall? Anonymkode: 5020a...964
vaniljeglasur Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiller jenter gta V? Positivt overrasket. Har du kjøpt sex? Hva synes du i så fall? Anonymkode: 5020a...964 heheh, jeg tenkte jeg kunne prøve det, da jeg syntes det er litt morsomt med slike spill. Vet om flere jenter som spiller det Ehm, ja, godt mulig på spillet ja , men er en stund siden jeg spilte sist.
Stiigen Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 2 minutter siden, vaniljeglasur skrev: heheh, jeg tenkte jeg kunne prøve det, da jeg syntes det er litt morsomt med slike spill. Vet om flere jenter som spiller det Ehm, ja, godt mulig på spillet ja , men er en stund siden jeg spilte sist. kult med en jente som spiller gta 5, aldri hørt om den slags før . Du burde ikke kjøpe sex hvis du ikke har mye penger. Bare en blowjob i bilen koster sånn 50$.
vaniljeglasur Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, Stiigen skrev: kult med en jente som spiller gta 5, aldri hørt om den slags før . Du burde ikke kjøpe sex hvis du ikke har mye penger. Bare en blowjob i bilen koster sånn 50$. Fint å vite Er nok flere jenter rundt omkring som spiller det. Spilt veldig lite, så er fortsatt ny i gamet
vaniljeglasur Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.ign.com/wikis/gta-5 Alt du trenger å vite om GTA 5. Klikk på "walktrough" i venstre meny og finn beskrivelse av oppdraget ditt. Det finnes også utallige tips om hvordan man tjener penger i spillet. Det vanligste er børsen i forbindelse med leiemordoppdraget til Franklin. Les om dette før du går i gang med disse oppdragene. Innen du kommer dit må du nesten satse på småplukk her og der. Anonymkode: 8a23a...9b4 Takk for tips!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå