Gå til innhold

GTA 5, hjelp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny spiller av GTA 5 på playstation 4.

Lurer derfor på hvordan jeg skal klare å rane hasjfarmen? Hver gang jeg har prøvd har politiet kommet, og jeg ender da opp med å feile. Er det noen våpen man absolutt må ha? jeg sliter med å komme meg videre i spillet, og har heller ikke mange penger å rutte med. Det jeg har gjort for å tjene penger er å kjøre taxi, men dette tar jo veldig lang tid. Har også ranet div butikker, men kun ved små summer. Mitt neste mål er dermed å rane hasjfarmen. 

Kan dere forklare veldig detaljert om hva som skal til for å klare å rane denne farmen, og hvor ligger pengene? 

Hvis dere også har noen andre tips for å komme seg videre i spillet, og tjene opp en del penger, så gjerne hjelp meg med det også :-) 

På forhånd takk! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.ign.com/wikis/gta-5

Alt du trenger å vite om GTA 5.

Klikk på "walktrough" i venstre meny og finn beskrivelse av oppdraget ditt.

Det finnes også utallige tips om hvordan man tjener penger i spillet. Det vanligste er børsen i forbindelse med leiemordoppdraget til Franklin. Les om dette før du går i gang med disse oppdragene. 

Innen du kommer dit må du nesten satse på småplukk her og der. 

Anonymkode: 8a23a...9b4

Skrevet

Spiller jenter gta V? 

Positivt overrasket.

Har du kjøpt sex? Hva synes du i så fall?

Anonymkode: 5020a...964

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller jenter gta V? 

Positivt overrasket.

Har du kjøpt sex? Hva synes du i så fall?

Anonymkode: 5020a...964

heheh, jeg tenkte jeg kunne prøve det, da jeg syntes det er litt morsomt med slike spill. Vet om flere jenter som spiller det ;)

Ehm, ja, godt mulig på spillet ja , men er en stund siden jeg spilte sist. 

Skrevet
2 minutter siden, vaniljeglasur skrev:

heheh, jeg tenkte jeg kunne prøve det, da jeg syntes det er litt morsomt med slike spill. Vet om flere jenter som spiller det ;)

Ehm, ja, godt mulig på spillet ja , men er en stund siden jeg spilte sist. 

kult med en jente som spiller gta 5, aldri hørt om den slags før :)  . Du burde ikke kjøpe sex hvis du ikke har mye penger. Bare en blowjob i bilen  koster sånn 50$.

Skrevet
3 minutter siden, Stiigen skrev:

kult med en jente som spiller gta 5, aldri hørt om den slags før :)  . Du burde ikke kjøpe sex hvis du ikke har mye penger. Bare en blowjob i bilen  koster sånn 50$.

Fint å vite ;)

Er nok flere jenter rundt omkring som spiller det. Spilt veldig lite, så er fortsatt ny i gamet :)

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.ign.com/wikis/gta-5

Alt du trenger å vite om GTA 5.

Klikk på "walktrough" i venstre meny og finn beskrivelse av oppdraget ditt.

Det finnes også utallige tips om hvordan man tjener penger i spillet. Det vanligste er børsen i forbindelse med leiemordoppdraget til Franklin. Les om dette før du går i gang med disse oppdragene. 

Innen du kommer dit må du nesten satse på småplukk her og der. 

Anonymkode: 8a23a...9b4

Takk for tips! 

Skrevet

Savner fortsatt San Andreas jeg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...