Gå til innhold

OK... Han er Bipolar!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For det første ER han ikke bipolar. Først og fremst er han en person, med tanker, følelser, redsler, holdninger, interesser, positive og negative egenskaper. Men han har en bipolar-diagnose, ja. Alle med bipolar-diagnose er ikke like. Kanskje går han på medisiner som gjør at han klarer å fungere. Hvordan fungerer han i hverdagen? Legger du merke til hans sykdom i stor grad? Tror du at du hadde klart å leve med han når han har dårlige dager? Det er slik du må tenke. 

Anonymkode: 68b65...eb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første ER han ikke bipolar. Først og fremst er han en person, med tanker, følelser, redsler, holdninger, interesser, positive og negative egenskaper. Men han har en bipolar-diagnose, ja. Alle med bipolar-diagnose er ikke like. Kanskje går han på medisiner som gjør at han klarer å fungere. Hvordan fungerer han i hverdagen? Legger du merke til hans sykdom i stor grad? Tror du at du hadde klart å leve med han når han har dårlige dager? Det er slik du må tenke. 

Anonymkode: 68b65...eb1

Jeg tenker at kjærligheten og et forhold til en man elsker, må være mer enn å "klare å leve med" og å holde ut. Denne mannen med Bipolar diagnose (for å være helt korrekt) har så mange dårlige dager, at det er ikke verdt det. Jeg ønsker meg noe annet i voksenlivet enn dette. Det gjenspeiler seg i svært mange med samme diagnose, viser det seg. 

Nå i helga har vi vært sammen - og jeg kjenner motstand og motvilje. Det er så mye drama, konflikter og kaos i hans verden hele tiden. Jeg orker det ikke! 

Anonymkode: ace74...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Forstår det ikke er noe hyggelig lesning og at folk er forskjellige. Men litt av problemet er jo at mange av de som har bipolar og ikke egner seg for forhold likevel jobber for å få kjæreste  Og ja jeg vil si man har begrenset evne til empati om man vet man kommer til å lage et helvete for partneren, men likevel velger å date eller holde på partneren. 

Det er selvsagt ikke bare bipolare som er slik. 

 

Nei det skal være sikkert og visst.

Anonymkode: ebcf8...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 14.43, AnonymBruker skrev:

hei,

dette var som å lese om min samboer som går å lurer på å gå ifra meg, vi har en i bhg alder. vi krangler ikke, men vi har et hus, barn. han vil ikke ha forpliktelser eller love meg noe som helst. helst ikke planlegge fremtiden eller snakke om OSS. han kan fint la meg gå å tro at han vil ut selv om det ikke stemmer med hva han føler.

Han vil ikke få meg til å håpe på at det blir oss, liksom. Så jeg sliter jo. han melder seg også ut ja.

moren hans er veldig opp og ned i humøret, og raser fra seg, slenger ting rundt når hun er stresset, og jeg ser mye av det i han, men han vil ikke ha noe hjelp eller råd. sier jeg noe, gjør han det motsatte.

Det er veldig vanskelig å være på "team.."

Anonymkode: d47ca...5fa

Vel noe må vel har vært attraktivt og sexy med han som ingen andre har hatt siden du endte opp med han eller ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...