Gjest litt engstelig Skrevet 12. desember 2004 #1 Skrevet 12. desember 2004 Er i uke 8. Min venninne ville absolutt jeg skulle smake på hennes rakfisk. Tok en liten bit og spiste den. Leste når jeg kom hjem at gravide frarådes på det sterkeste å spise det. Nå kjenner jeg meg litt stressa skal jeg innrømme. Listeria bakterien kan gi fosteret skader og den kan dø. Tror dere det går bra? Vil ikke miste spiren pga min dumhet. Har mistet to ganger før :cry:
Musemor Skrevet 12. desember 2004 #2 Skrevet 12. desember 2004 Tror det går helt fint! En liten bit skader nok ikke din vesle spire
Gjest sun moon stars Skrevet 12. desember 2004 #3 Skrevet 12. desember 2004 Nå er det ikke sånn at det er noe forskjell på om du har spist en bitteliten bit eller et helt fat rakfisk. Har den bakterien er den der uansett mengde. Jeg ville ringt legen min eller en jordmor om jeg var redd eller engstelig. Det har helt sikkert gått bra , men det er ikke verdt å gå rundt å være stresset og redd heller. Babyen vil at du skal ha det bra. Det er da den har det best inni magen din!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå