Gå til innhold

Cirque du soleil og alder på barn?

Fremhevede innlegg

Gjest Verdande
Skrevet

Lurer litt på å ta med barna på showet deres til høsten, da er de tre og fire, er det noen som har erfaringer med dette? Sist vi var på kino ble minstemann litt utålmodig mot slutten, men ellers gikk det fint. Det står jo at det er et show for hele familien, men av erfaring har jeg lært at det ikke alltid inkluderer de minste. Så jeg hører gjerne på deres erfaringer,! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen år siden jeg var på det, og barn er jo forskjellige, men jeg hadde nok ikke tatt med vår 3-åring på det. 6-åringen derimot kunne nok likt det. Mener det var et ganske langt show, men det trenger jo ikke være likt nå. Det er veldig spektakulært, men tviler kanskje litt på om de minste barna forstår kunsten i det, og hvis de ikke gjør det, blir det fort ganske langtekkelig...

Anonymkode: 70e64...1f0

Skrevet

Ville ikke anbefalt det. Jeg har vært der med barn den eldste på 10 år likte det. Minstemann var 5, og det ble kjedelig og altfor langt. Det er som anonymbruker sier, du skal forstå kunsten i det og vanskelighetsgraden i det de holder på med for å verdsette det. 

Anonymkode: 1ab1a...f69

Skrevet

Det kommer litt an på showet. Noen ganger er det mye futt og fart, mens andre ganger er det mer rolig. Like spektakulært begge deler, men de rolige delene kan bli litt kjedelige. Jeg tror i hvert fall det vil bli kjedelig for en 3 åring. Kanskje også en 6 åring egentlig.

Anonymkode: eb549...a1c

Gjest Verdande
Skrevet

Takk! Det var akkurat sånne erfaringer og tanker jeg var på jakt etter. Da venter vi noen år :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...