Gå til innhold

Onanerer du på jobb?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jobber skift på et enormt produksjonsanlegg med flere etasjer og flere rom som aldri det er noen. Har skam-onanert i flere av disse rommene. Å spruta rundt overalt😶 Har også med jevne mellomrom knulla en kollega der. Flere som har hatt seg hos oss😊

Anonymkode: 463e7...72b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom en gang over en kvinnelig kolega som sto og onanerte inne på et rom som ajelden er i bruk. Hun følte seg nok trygg for og bli avslørt der. Spørr om hun ble flau da jeg kom inn, sto der med buksene på knærne og var i full gang. Det var en spesiel opplevelse og litt herlig. Stakkars dame sluttet i den jobben etter vært.

Anonymkode: 3f55e...c55

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt fingret på pauserommet av en kollega ;p

Anonymkode: badda...a84

AnonymBruker
Skrevet
På Wednesday, March 01, 2017 den 19.49, AnonymBruker skrev:

TS her. Jobber skift på et enormt produksjonsanlegg med flere etasjer og flere rom som aldri det er noen. Har skam-onanert i flere av disse rommene. Å spruta rundt overalt😶 Har også med jevne mellomrom knulla en kollega der. Flere som har hatt seg hos oss😊

Yeah right. 

Anonymkode: 3eed5...00e

• Liker 2
Skrevet
På 27.2.2017 den 7.32, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg du ikke går på do på jobb. For du tar vel ikke betalt for å pisse og drite? Jeg håper du ikke klør deg, hverken bak øret, i pannen, eller andre steder, mens du er på jobb. For du tar vel ikke betalt for å klø deg?

Anonymkode: 4afa9...b52

Da kan man like godt også dusje på jobben. Og spise! Men spisepause får man jo ikke betalt for. Da kan man kanskje bruke pausen sin til å onanere også! ☺

Gjest Coolaid
Skrevet
På 27.2.2017 den 1.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen ganger onanert på jobb da jeg har en jobb med mye dautid. Men ikke nødvendigvis på toalettet. Hva med andre på KG? 

Mann 36

Det har jeg gjort mange ganger i ulike jobber jeg har hatt. 

Nå har det en sjelden gang blitt i dusjen på arbeisplassen (sykler til jobb) dersom jeg har hatt tid/følt for det. 

Syns det er en helt grei ting å gjøre - vi slutter ikke med å være seksuelle mennesker bare fordi vi er på jobb. :)

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt :) Synes det er en like fin "pause" som det å skulle ta ti minutter med strekkeøvelser, skravling eller å glo på FB. Jeg jobber på kontor, og er ikke like jevnt produktiv over hele dagen. Å få et lite kick av å gjøre noe "ulovlig" tror jeg bare er bra. Men jeg har en perifer kollega som FF, og han er kjip og nekter å ha sex med meg på arbeidsplassen - selv etter vi har stemplet ut. Men vi kan sende rimelig eksplisitte mails..

Anonymkode: af29f...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...