AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #41 Skrevet 1. mars 2017 TS her. Jobber skift på et enormt produksjonsanlegg med flere etasjer og flere rom som aldri det er noen. Har skam-onanert i flere av disse rommene. Å spruta rundt overalt😶 Har også med jevne mellomrom knulla en kollega der. Flere som har hatt seg hos oss😊 Anonymkode: 463e7...72b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #42 Skrevet 3. mars 2017 Kom en gang over en kvinnelig kolega som sto og onanerte inne på et rom som ajelden er i bruk. Hun følte seg nok trygg for og bli avslørt der. Spørr om hun ble flau da jeg kom inn, sto der med buksene på knærne og var i full gang. Det var en spesiel opplevelse og litt herlig. Stakkars dame sluttet i den jobben etter vært. Anonymkode: 3f55e...c55
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #43 Skrevet 3. mars 2017 Har blitt fingret på pauserommet av en kollega ;p Anonymkode: badda...a84
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #44 Skrevet 3. mars 2017 På Wednesday, March 01, 2017 den 19.49, AnonymBruker skrev: TS her. Jobber skift på et enormt produksjonsanlegg med flere etasjer og flere rom som aldri det er noen. Har skam-onanert i flere av disse rommene. Å spruta rundt overalt😶 Har også med jevne mellomrom knulla en kollega der. Flere som har hatt seg hos oss😊 Anonymkode: 463e7...72b Yeah right. Anonymkode: 3eed5...00e 2
meeeg9 Skrevet 4. mars 2017 #45 Skrevet 4. mars 2017 På 27.2.2017 den 7.32, AnonymBruker skrev: Da håper jeg du ikke går på do på jobb. For du tar vel ikke betalt for å pisse og drite? Jeg håper du ikke klør deg, hverken bak øret, i pannen, eller andre steder, mens du er på jobb. For du tar vel ikke betalt for å klø deg? Anonymkode: 4afa9...b52 Da kan man like godt også dusje på jobben. Og spise! Men spisepause får man jo ikke betalt for. Da kan man kanskje bruke pausen sin til å onanere også! ☺
Gjest Coolaid Skrevet 4. mars 2017 #46 Skrevet 4. mars 2017 På 27.2.2017 den 1.42, AnonymBruker skrev: Jeg har noen ganger onanert på jobb da jeg har en jobb med mye dautid. Men ikke nødvendigvis på toalettet. Hva med andre på KG? Mann 36 Anonymkode: 463e7...72b Det har jeg gjort mange ganger i ulike jobber jeg har hatt. Nå har det en sjelden gang blitt i dusjen på arbeisplassen (sykler til jobb) dersom jeg har hatt tid/følt for det. Syns det er en helt grei ting å gjøre - vi slutter ikke med å være seksuelle mennesker bare fordi vi er på jobb.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #47 Skrevet 5. mars 2017 Selvsagt Synes det er en like fin "pause" som det å skulle ta ti minutter med strekkeøvelser, skravling eller å glo på FB. Jeg jobber på kontor, og er ikke like jevnt produktiv over hele dagen. Å få et lite kick av å gjøre noe "ulovlig" tror jeg bare er bra. Men jeg har en perifer kollega som FF, og han er kjip og nekter å ha sex med meg på arbeidsplassen - selv etter vi har stemplet ut. Men vi kan sende rimelig eksplisitte mails.. Anonymkode: af29f...abd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå