Gå til innhold

Brystsilikon i utlandet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen her som har tatt silikon i brystene i utlandet? Jeg har veldig lyst til å ta silikon da jeg sliter med hvordan brystene ser ut nå. Jeg pleide å ha store bryster, men pga vekttap på nesten 25kg har jeg gått ned nesten 3 cup str. Vil veldig gjerne få operert dem større. Men når prisen i Norge er på 35.000kr har jeg ingen sjans, jeg er student og jeg tjener ikke akkurat nok til å kunne spare opp 35.000kr og jeg kommer ikke til å ta opp lån. Jeg har allerde noe sparepenger jeg ønsker å bruke på dette. Så derfor lurer jeg på av deres egen erfaring om et sted i utladet som er rimelig og trygt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal jo ha fly pluss hotell/bosted også. Blir ikke sååå mye billigere. Pluss, hva hvis du får komplikasjoner eller protesene sprekker innenfor garantitiden? Hva gjør du da? 

Anonymkode: 1d731...1c3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal jo ha fly pluss hotell/bosted også. Blir ikke sååå mye billigere. Pluss, hva hvis du får komplikasjoner eller protesene sprekker innenfor garantitiden? Hva gjør du da? 

Anonymkode: 1d731...1c3

Det vil nok fremdeles være billigere enn i Norge. Uansett spør jeg etter om noen med erfaring med klinikk i utlandet. Ikke om konsekvensene, for jeg vet det selv.

Skrevet

Ikke gjør det i utlandet pga. risiko for komplikasjoner. Vent heller til du er eldre og mer reflektert. Du er mer enn brystene dine.

Anonymkode: c5099...ebb

• Liker 2
Skrevet

Bare to ting; husk at reiseforsinkringen ikke dekker komplikasjoner og hjemreiser ved plastisk kirurgi, så når du må flys hjem i ambulansefly fordi du er dårlig, så faller alle utgiftene på deg. Og husk p teste deg for MRSA når du kommer tilbake, få du det i sårene har du gjerne ikke pupper igjen etter kort tid. 

Anonymkode: b1094...1b6

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Jente597 skrev:

Hei. Er det noen her som har tatt silikon i brystene i utlandet? Jeg har veldig lyst til å ta silikon da jeg sliter med hvordan brystene ser ut nå. Jeg pleide å ha store bryster, men pga vekttap på nesten 25kg har jeg gått ned nesten 3 cup str. Vil veldig gjerne få operert dem større. Men når prisen i Norge er på 35.000kr har jeg ingen sjans, jeg er student og jeg tjener ikke akkurat nok til å kunne spare opp 35.000kr og jeg kommer ikke til å ta opp lån. Jeg har allerde noe sparepenger jeg ønsker å bruke på dette. Så derfor lurer jeg på av deres egen erfaring om et sted i utladet som er rimelig og trygt?

Vær obs på faren for MRSA, og at proteser må byttes ut etter noen år. Har du økonomi til det? Har du økonomi til å få fikset en eventuell feiloperasjon i utlandet? 

Mange ser på brystimplantater som det eneste siggjørende, uten å se bivirkninger og farer. Særlig ved operasjon i utlandet. Hvorfor ikke vente i allefall til du er ferdig med fødsler og amming?

Anonymkode: 018d3...a27

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...