Gå til innhold

Sobril og svimmelhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått dette på grunn av bekymringer og søvnmangel. Har tatt noen forrige uke og noen denne uken. Første gang følte jeg tabletten virket, men ikke så mye de andre gangene. Torsdag følte jeg absolutt ingenting, fredag tok jeg ingen og I går doblet jeg for legen sa at jeg kunne gjøre dette. (2x15 mg) I natt våknet jeg å følte meg full.. I dagmorges følte jeg meg litt fyllesyk og siden 2 tiden I dag har jeg vært helt på båttur.. jeg er svimmel og ustødig. Har noen andre opplevd denne bivirkningen? Tenkte å ringe lege I morgen da det ikke virker ut som Sobril er noe for meg.

Anonymkode: 1387a...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare pille-hangower og tegn på at 30mg ble litt sterkt for deg. Hvis du tok dem samtidig er ikke det så rart. 

Jeg kan ta 15 mg med sobril og ha ønsket effekt (beroligende) men på 25 mg syns jeg den er bare ekkel og jeg føler meg ruset og lite rolig.

Sobril er ellers et beroligende medikament, men er ikke søvndyssende, bare søvnfremmende i den forstand at en er rolig. Ville diskutert med legen om det er mer hensiktsmessig at du tar en sovemedisin. 

Anonymkode: d9e02...0ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...