Gjest Winza Skrevet 26. februar 2017 #1 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) http://www.vg.no/rampelys/skuespiller/bill-paxton-er-doed/a/23935160/ Jeg er helt i sjokk, hadde aldri forventet dette En fantastisk skuespiller, film/serie verden har blitt fattigere. Måtte han hvile i fred Endret 26. februar 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 26. februar 2017 #2 Del Skrevet 26. februar 2017 RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. februar 2017 #3 Del Skrevet 26. februar 2017 Oi! Så trist 🥀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 26. februar 2017 #4 Del Skrevet 26. februar 2017 Så trist å høre. Hvil i fred Bill Paxton ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halvveis Skrevet 26. februar 2017 #5 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Bill er også udødeliggjort med sitatet "game over man, game over". Fra Aliens: Endret 27. februar 2017 av Halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. februar 2017 #6 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Så tragisk Han var en utrolig god skuespiller. RIP "Game over man, game over". Endret 26. februar 2017 av Catalina Culès La til en setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. februar 2017 #7 Del Skrevet 26. februar 2017 Denne var overraskende Fin skuespiller. Likte han i Aliens og Twister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 26. februar 2017 #8 Del Skrevet 26. februar 2017 Han var liksom den type skuespiller man ikke innser hvor mye man har sett han og hvor mye forskjellig han har spilt i - han er bare såpass god. Hadde en liten forkjærlighet for Big Love, og så Apollo 13 i forrige uke. Han var toppers uansett. Veldig trist for film- og tv-bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. februar 2017 #9 Del Skrevet 26. februar 2017 2 timer siden, Halvveis skrev: Bill er også udødeliggjort med sitatet "it's game over man, game over". Fra Aliens: Skulle til å nevne akkurat denne klassiske scenen. Forjærvlig trist at han er borte. RIP, Hudson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2017 #10 Del Skrevet 26. februar 2017 Han var så god i serien Big Love, gleder meg til å se den om igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 27. februar 2017 #11 Del Skrevet 27. februar 2017 Uff, husker han godt fra Aliens Og så var han vel en av de tre punkerne i begynnelsen av Terminator 1, og Titanic seff, tydeligvis en av Cameron sine favoritter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. februar 2017 #12 Del Skrevet 27. februar 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Uff, husker han godt fra Aliens Og så var han vel en av de tre punkerne i begynnelsen av Terminator 1, og Titanic seff, tydeligvis en av Cameron sine favoritter.. Sannelig min hatt, han var med i Titanic også. Var ikke klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severin Skrevet 27. februar 2017 #13 Del Skrevet 27. februar 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Uff, husker han godt fra Aliens Og så var han vel en av de tre punkerne i begynnelsen av Terminator 1, og Titanic seff, tydeligvis en av Cameron sine favoritter.. Og "True Lies". Han var hysterisk morsom i den filmen, som også var signert James Cameron. Litt å tenke på, siden mange skuespillere nekter å jobbe flere ganger med Cameron, (fordi han er så "vanskelig"), noe som neppe var et problem for Paxton. Jeg var også kjempefan av "Big Love". Ser han hadde hovedrollen i en ny serie nå, "Training Day", basert på filmen med samme navn. Jeg synes å lese at hele sesongen var ferdig innspilt, så jeg lurer på hva som skjer der. Vil vel også trekke frem rollene i nylige filmer som "Nightcrawler" og "Edge of Tomorrow". Et stort, dypt savn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. februar 2017 #14 Del Skrevet 27. februar 2017 Så utrolig trist. Jeg husker ham først og fremst fra Titanic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg