Gå til innhold

Bill Paxton er død

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Så trist å høre. Hvil i fred Bill Paxton ❤

Gjest Halvveis
Skrevet (endret)

Bill er også udødeliggjort med sitatet "game over man, game over". Fra Aliens:

Endret av Halvveis
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Så tragisk :tristbla: Han var en utrolig god skuespiller. RIP :dagens-rose:

"Game over man, game over".

Endret av Catalina Culès
La til en setning.
Gjest canacas
Skrevet

Denne var overraskende :icon_frown: Fin skuespiller. Likte han i Aliens og Twister. 

Skrevet

Han var liksom den type skuespiller man ikke innser hvor mye man har sett han og hvor mye forskjellig han har spilt i - han er bare såpass god. Hadde en liten forkjærlighet for Big Love, og så Apollo 13 i forrige uke. Han var toppers uansett. Veldig trist for film- og tv-bransjen.

Skrevet
2 timer siden, Halvveis skrev:

Bill er også udødeliggjort med sitatet "it's game over man, game over". Fra Aliens:

Skulle til å nevne akkurat denne klassiske scenen. Forjærvlig trist at han er borte. :( 

RIP, Hudson

Skrevet

Han var så god i serien Big Love, gleder meg til å se den om igjen snart. :)

Skrevet

Uff, husker han godt fra Aliens :(

Og så var han vel en av de tre punkerne i begynnelsen av Terminator 1, og Titanic seff, tydeligvis en av Cameron sine favoritter..

Skrevet
2 timer siden, JackIost skrev:

Og så var han vel en av de tre punkerne i begynnelsen av Terminator 1, og Titanic seff, tydeligvis en av Cameron sine favoritter..

Sannelig min hatt, han var med i Titanic også. Var ikke klar over det.

Skrevet
2 timer siden, JackIost skrev:

Og "True Lies". Han var hysterisk morsom i den filmen, som også var signert James Cameron. Litt å tenke på, siden mange skuespillere nekter å jobbe flere ganger med Cameron, (fordi han er så "vanskelig"), noe som neppe var et problem for Paxton. Jeg var også kjempefan av "Big Love". Ser han hadde hovedrollen i en ny serie nå, "Training Day", basert på filmen med samme navn. Jeg synes å lese at hele sesongen var ferdig innspilt, så jeg lurer på hva som skjer der.

Vil vel også trekke frem rollene i nylige filmer som "Nightcrawler" og "Edge of Tomorrow". Et stort, dypt savn.

Skrevet

Så utrolig trist. Jeg husker ham først og fremst fra Titanic. :hjertesmil:

• Opprett ny...