Sania Skrevet 26. februar 2017 #1 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg har hatt oppkjøring i Oslo og besto ikke. Har bestilt en ny time i Risløkka igjen men vil egentlig ta på Lillestrøm. Har fått inntrykk av at det er flere som stryker i Oslo enn Lillestrøm. Hva synes dere ? Noen som har klart å bestå i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Del Skrevet 26. februar 2017 Øvelseskjør og kjør opp i det området der du kommer til å kjøre mest. Alt annet er å gjøre deg selv en bjørnetjeneste. Klarer du ikke bestå førerprøven i Oslo er det fordi du egentlig ikke er flink nok til å kjøre bil i Oslo. Å ta lappen handler ikke om å få bestått på en prøve i et fag du kanskje ikke får bruk for, men om å sikre at du er i stand til å bevege deg ut i trafikken uten å være en fare for ditt eget og andres liv og helse. (For å bruke meg selv som eksempel: Jeg bor på landet, og tok lappen på landet. Jeg er selvsagt i min fulle rett til å kjøre bil i Oslo, men vet med meg selv at jeg ikke egentlig er flink nok til bykjøring, og sannsynligvis aldri hadde bestått førerprøven om jeg skulle kjørt opp der. Derfor unngår jeg Oslo som bilfører så godt jeg bare klarer.) Anonymkode: 81c33...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sania Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øvelseskjør og kjør opp i det området der du kommer til å kjøre mest. Alt annet er å gjøre deg selv en bjørnetjeneste. Klarer du ikke bestå førerprøven i Oslo er det fordi du egentlig ikke er flink nok til å kjøre bil i Oslo. Å ta lappen handler ikke om å få bestått på en prøve i et fag du kanskje ikke får bruk for, men om å sikre at du er i stand til å bevege deg ut i trafikken uten å være en fare for ditt eget og andres liv og helse. (For å bruke meg selv som eksempel: Jeg bor på landet, og tok lappen på landet. Jeg er selvsagt i min fulle rett til å kjøre bil i Oslo, men vet med meg selv at jeg ikke egentlig er flink nok til bykjøring, og sannsynligvis aldri hadde bestått førerprøven om jeg skulle kjørt opp der. Derfor unngår jeg Oslo som bilfører så godt jeg bare klarer.) Anonymkode: 81c33...c74 H 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øvelseskjør og kjør opp i det området der du kommer til å kjøre mest. Alt annet er å gjøre deg selv en bjørnetjeneste. Klarer du ikke bestå førerprøven i Oslo er det fordi du egentlig ikke er flink nok til å kjøre bil i Oslo. Å ta lappen handler ikke om å få bestått på en prøve i et fag du kanskje ikke får bruk for, men om å sikre at du er i stand til å bevege deg ut i trafikken uten å være en fare for ditt eget og andres liv og helse. (For å bruke meg selv som eksempel: Jeg bor på landet, og tok lappen på landet. Jeg er selvsagt i min fulle rett til å kjøre bil i Oslo, men vet med meg selv at jeg ikke egentlig er flink nok til bykjøring, og sannsynligvis aldri hadde bestått førerprøven om jeg skulle kjørt opp der. Derfor unngår jeg Oslo som bilfører så godt jeg bare klarer.) Anonymkode: 81c33...c74 Bor egentlig på landet jeg og men bruker en trafikkskole som holder seg i Oslo . Og de mener at jeg skal ta prøven i oslo. Har derimot sett folk som er flinkere enn meg å kjøre og ikke bestått i Oslo. Og de som ikke er flinke har fått bestått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Del Skrevet 26. februar 2017 Kjører i Oslo daglig. Oppkjøring i Drøbak. Anonymkode: a5f0d...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Del Skrevet 28. februar 2017 Jeg kjenner noen som strøk på begge stedene. Sensorene har noen triks med ulike feller de bruker for å stryke elevene. Anonymkode: c30e6...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva er grunnen til at du stryker da? Jeg ville tatt utgangspunkt i det først, og så øvd mer på det. Klarer du å kjøre bil som du skal, så spiller det egentlig ingen rolle om oppkjøringen er i Oslo eller Lillestrøm (selv om det kanskje er lettere på et sted du er kjent? Hvilken av stedene er du mest kjent på veien?) Anonymkode: 9b3ee...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå