AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hei! Dere syns sikkert dette er kjempe teit, og siden bilde er så dårlige vil dere iaf tro jeg er kjempe teit, men dette er noe som plager meg mye, spesielt siden ikke engang sminke dekker problemet... Altså, jeg har en slags flekk på kinnet mitt (rett under øyet nesten). Flekken er ganske blek/lys, og siden jeg ikke er så ille mørk i huden syns den ikke sånn veldig, men den syns en del, spesielt når jeg sminker meg. Bruker jeg bronzer og highlighter ser det ut som om det området er hovent... Min søster har også en slik flekk... Jeg lurer på hva dette kan være? Er det bare en pigmentflekk som aldri kommer til å bli borte, eller kan det være jeg er syk og det er årsaken? Jeg har en del problemer med helsa, er det mulig det kan ha en sammenheng? Eller kanskje har det noe med kosthold å gjøre? Den er veldig sjenerende synd jeg. Selvom den mulgens ikke syns svært godt for andre, er det det første jeg ser når jeg ser meg selv i speilet... Bildet er forretsen svært dårlig. Ser mer synlig ut i virkeligheten! Håper på svar! J16 Anonymkode: 17b1e...99f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Hvorfor bryr folk seg så mye om pigmentflekker - enten de som er mørkere enn huden eller lysere. Dette er nok helt normalt, og tror ikke andre enn deg legger merke til det. Slike flekker er ganske vanlig, og vil anta at de fleste har dem i ulike varianter. Anonymkode: 39f78...09a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Gir du deg ut for å være jente nå, Braah? Vi skjønner (og ser!) alle at det er deg. Anonymkode: b30de...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gir du deg ut for å være jente nå, Braah? Vi skjønner (og ser!) alle at det er deg. Anonymkode: b30de...ef0 Hva mener du? Jeg er faktisk ei jente. Ser jeg virkelig ut som en gutt??? Anonymkode: 17b1e...99f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Jeg er faktisk ei jente. Ser jeg virkelig ut som en gutt??? Anonymkode: 17b1e...99f Du lurer ingen Braah. Eller Smash. Anonymkode: b30de...ef0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du lurer ingen Braah. Eller Smash. Anonymkode: b30de...ef0 Du er seriøst frekk! Jeg aner ikke hvem Braah eller Smash er. Og hvilken rolle spiller det om jeg er jente eller gutt? Jeg spør om hjelp, da er kjønn irrelevant! Anonymkode: 17b1e...99f 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Det er ingen her som kan si noe om hva det der er. Om du vil ha et svar må du gå til legen, men mest sannsynlig så kan heller ikke legen gjøre noe med det. Det jeg ser på bildet er en rød prikk og noe som kanskje ser litt hovent ut, men for alt jeg vet kan det være en kvise. Anonymkode: c146d...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Det ser ut som ringorm. Det er sopp. http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/ringorm-15058.html Anonymkode: b6094...db6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå