AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Forrige uke hadde jeg en blødning ved urinlating. Deo til legen og de tok CRP og urinprøve. Blod i urinen. Fin CRP. De sa det kunne være uvi eller en blødning i forbindelse med eggløsning. Dro til GU og de sa at alt så fint ut. Celleprøver var fine. Eggløsning var nettopp vært. I dag kom ny blødning. Det skjer alltid fra morningen av når jeg tisser. Ikke utenom. Ingen smerter. Litt murring i ryggen som om det er mensen. Jeg blir jo bekymret og føler legen ikke gjør noe mer heller. Anonymkode: 93072...c61
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Du føler ikke legen gjør noe? Men du har jo vært der EN gang, blitt undersøkt og sendt videre. Det er da virkelig det som er naturlig å begynne med, hvis det ikke gir seg kan du ta kontakt igjen i morgen. Djizes, hva mer forventer du egentlig av en første gangs konsultasjon? Anonymkode: 02d0e...965 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Synes legen har gjort rett jeg? Du kan jo ikke legges inn på sykehus liksom...Du sier ikke noe om hvor mye blod det er. Tror du det kommer fra urin, skjede eller anus? Kan jo blandes med urin når du tisser. Anonymkode: 6ac85...f58
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Noen ganger så hyggelig å få svar her. Bekymrer seg og får bokstavelig talt et dritt svar. takk for den. Hyggelige mennesker i tøffe stunder. Urinen er med blod og kun ved tissing. Førstegangskonsultasjon : du har sikkert en mellomblødning. Ikke tenk så mye og gå en tur i skogen. Anonymkode: 93072...c61
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Kontakt legen din igjen. Du bør sendes videre til undersøkelse. Du bør og finne ut om du tisser blod eller om du blør fra skjeden. Anonymkode: 633b1...8ea
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger så hyggelig å få svar her. Bekymrer seg og får bokstavelig talt et dritt svar. takk for den. Hyggelige mennesker i tøffe stunder. Urinen er med blod og kun ved tissing. Førstegangskonsultasjon : du har sikkert en mellomblødning. Ikke tenk så mye og gå en tur i skogen. Anonymkode: 93072...c61 Men det har jo bare skjedd i følge deg to ganger? Du skriver heller ikke noe om hvor store mengder det er. Trenger ikke å være fra urin bare fordi det kommer når du tisser. Jeg ville ha avventet litt. Anonymkode: 6ac85...f58
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger så hyggelig å få svar her. Bekymrer seg og får bokstavelig talt et dritt svar. takk for den. Hyggelige mennesker i tøffe stunder. Urinen er med blod og kun ved tissing. Førstegangskonsultasjon : du har sikkert en mellomblødning. Ikke tenk så mye og gå en tur i skogen. Anonymkode: 93072...c61 Hei! Jeg hadde det som deg for to mnd siden. Hadde blod i urinen kun ved tissing. Ikke svei det eller noe heller slik det pleier ved UVI. Viste seg at det var en UVI, men dette kom først frem på test nr 2. Gikk på en lengre antibiotikakur og dobbeldose og det forsvant. Anonymkode: 4fda3...ae8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå