Henna Skrevet 28. juli 2002 #1 Del Skrevet 28. juli 2002 Tydelig at det er flere her inne som har litt peil innen dette emnet. Så da håper jeg noen kan ta seg tid til å svare meg... Jeg er jomfru, han er kreps. Altså jord og vann. Disse er jo ganske forenlige ettersom jord trenger vann for å bli gjødslet, vann er urolig og avhengig av jordstabiliteten der det kan hvile/være til nytte. Men for mye vann forvandler jorden til kvikksand, for mye jord vil absorbere vannet fullstendig (altså utelukke et eget liv). Men igjen for lite vann vil resultere i en ørken-en tørr person uten følelser! Synes dette høres veldig ganske naturlig ut, jord og vann trenger hverandre! Men alt annet jeg har lest mener at kreps og jomfru ikke passer sammen i det hele tatt. Da blir jeg forvirra... Selv om jeg vet jo at vi passer sammen som personer, er det jo artig å gå litt dypere enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 28. juli 2002 #2 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei jomfru. Selv er jeg kreps, og har hatt to seriøse forhold med jomfru-menn !!! Det var flotte menn på mange måter, og absolutt til å stole på. Til felles for de begge var at de var svært tiltrukket av min myke, men direkte væremåte. Noe DE manglet. Jeg kan nesten beskrive forholdet jomfru/kreps slik: De kan ikke leve uten hverandre. Men heller ikke med hverandre... Altså i lengden. Jomfruen er jo temmelig krittikklysten, :blunke: og dette takler krepsen dårlig. Krepsen er en varm sjel, og dette kan lett bli for mye for den mere kjølige jomfruen. Men som kjent kan vann også fryse til is. Lærer man å akseptere hverandres forskjeller her, kan dette forholdet kreps/jomfru nå uante høyder, DER er jeg sikker i min sak. Jeg kan fremdeles kjenne at jeg angrer bruddet med min jomfru-mann en gang i tiden. Når det gjelder evne til å gi kjærlighet vil du oppleve at din kreps-mann har stor evne til dette, HVIS han er et ekte barn av tegnet. Selvsagt spiller andre ting inn i helhetsbildet også. En god venn får du også på kjøpet. Og erotikken, tja---der kan det bli litt av hvert, litt avhengig av hvordan du er selv. De aller fleste typiske krepser er både erotiske og lekne. Jeg ønsker deg god fornøyelse !!! Hvis dere virkelig elsker hverandre, - er jeg sikker på at dere vil få det til å fungere. Dere er svært FRUKTBARE sammen !!! Lykke til. Og gi ikke opp !!! Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. juli 2002 #3 Del Skrevet 30. juli 2002 Interessant spørsmål... jeg er selv kreps og sammen med en jomfru, så det blir litt vanskelig å tolke det omvendt (dvs. kvinnelig jomfru og mannlig kreps). Kvinner og menn er forskjellige. Dette gjelder også stjernetegn. I mitt forhold er det ganske harmonisk. Jeg er kanskje litt mer følsom enn han og han er kritisk (som Venus beskrev det). Men vi er flinke til å gi hverandre oppmerksomhet. Begge tegnene ønsker stabilitet og å slå seg til ro i livet. De er flinke til å spare penger og bekymrer seg mye. Jomfruen og krepsen er et ideelt par hvis jomfruen holder ut med krepsens skiftende humør og krepsen lærer seg å takle kritikk. Tålmodighet er stikkordet Forsøk å huske at selv om krepsen er tøff og vanskelig, er han fremdeles myk og hengiven, og så full av sentimentalitet at det renner over for han noen ganger. Han er på sitt verste når han er redd for å miste noen. Hvis det er deg så er du nødt til å overbevise han et par tusen ganger daglig. Det blir som en musikk i ørene hans! Det skal være høy standard på krepsemannens damer. Han er redd for å brenne seg. Når han først har funnet henne er han en romantisk leder som aldri vil gi slipp på deg. Vær ikke så snerpet heller, for han er ikke så sky under dyna! Han blir tiltrukket av jenter som ikke bråker altfor mye. Det er her du kommer inn Generelt er jomfrujenter sjenerte. Hun går ikke opp på en kasse for å rope sint og aggressivt mot verden, hun går heller ikke løs på invetaret i en bar. Hun blir ikke arrestert for fyllekjøring og det er sjeldent at en jomfru ville stikke seg fram i et nattklubbshow eller lign. Hun søker virkelig kjærlighet og er den eneste kvinnen som kan være både praktisk og håpløst romantisk samtidig. Å kritisere er like naturlig for henne som å puste. Men ikke kritiser henne. Hun har forlengst oppdaget sine svakheter selv. Ikke bry deg om at det står at dere ikke passer sammen. Astrologi kan gi deg en pekepinn om hvordan et menneske er, men man kan ikke basere et forhold på dette. Husk at stjernehimmelen var unik når du du ble født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå