Minlillelykke Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Vi er en familie på to voksne og en liten gutt på 2 år. Årets ferie vil vi ha hjemme, da vi skal reise til spania i juni. Vi leter etter noe å finne på, da vi har to uker i starten av august. Helst ikke så langt å kjøre, men kan godt innebære båttur. Bør være attraktivt for en veldig aktiv 2 åring. på forhånd tusen takk😊
Brukerano Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Dyreparken? Vitenskapssenteret i Arendal? Det finnes også en mindre dyrepark, husker ikke hva den heter Står ikke hvor dere bor. Så jeg skriver det jeg vet Om på Sørlandet!
Minlillelykke Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2017 Vi bor i østfold. Jeg elsker dyreparken, den står på ferieplanen for neste år, når mini er litt større😊 Tusen takk for tips!
Gjest Birti Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Når dere bor i Østfold er det jo nærliggende å tenke Hvaler eller rett over grensa til Sverige - enten Koster eller rundt Strømstad. Alle disse stedene er det nydelige bademuligheter og mulig å leie hytte / campinghytte. Tenker at når mini er såpass liten så er det ikke nødvendig med så mange andre aktiviteter enn de man gjør sammen med bøtte, spade og eventuelt et plaskebasseng :-) Vil dere ha mer aktiviteter så går det jo an å reise til Lillehammer for Lilleputthammer og Hunderfossen - begge de parkene var veldig småbarnsvennlige sist jeg var der i alle fall :-)
Minlillelykke Skrevet 1. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2017 På 28.2.2017 den 9.34, Birti skrev: Når dere bor i Østfold er det jo nærliggende å tenke Hvaler eller rett over grensa til Sverige - enten Koster eller rundt Strømstad. Alle disse stedene er det nydelige bademuligheter og mulig å leie hytte / campinghytte. Tenker at når mini er såpass liten så er det ikke nødvendig med så mange andre aktiviteter enn de man gjør sammen med bøtte, spade og eventuelt et plaskebasseng :-) Vil dere ha mer aktiviteter så går det jo an å reise til Lillehammer for Lilleputthammer og Hunderfossen - begge de parkene var veldig småbarnsvennlige sist jeg var der i alle fall :-) Takk for svar😊 Det blir nok noen turer over grensa også, da vi har familie der. Ser ut som vi ender med noen dager på sørlandet også. Vi liker oss godt der, og prisene var overkommelige😊
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 På 25.2.2017 den 21.17, Minlillelykke skrev: Vi bor i østfold. Jeg elsker dyreparken, den står på ferieplanen for neste år, når mini er litt større😊 Tusen takk for tips! Så tusenfryd, vitensenteret i Østfold, Oslotur, osv er jo nærliggende å tenke. Anonymkode: d0b85...2b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå