Gå til innhold

Leamus

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har det sittet og dirret i hele dag, så VELDIG plagsom, er det ikke noe jeg kan gjøre? Hva kommer det av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten som me hikka. En muskel som får enliten krampe. Høyst irriterende, men absolutt ufarlig. Vet ikke om du kan gjøre noe med det. Jeg pleier å bevege på musklene i det området det holder på, og da gir det seg ihvertfall en stund :)

Skrevet

Vet det er irriterende. jeg pleier å få de i muskelen ved øyet. Kan tenke meg det ser en smule merkelig ut for de som ser meg. De må jo tro jeg er gal, som får sånn crazy person rykninger rundt øyet :hoho:

Skrevet

Har hatt i kneet nå til og fra i 24 timer, men det ga seg helt etter litt sex :wink: kanskje ett tips. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har i perioder hatt det i flere uke. GRUSOMT plagsomt :evil: Jeg hadde det i øyelokket deromkring. Fant aldri noen metode for å bli kvitt det. Det bare forsvant plutselig.

Skrevet

Jeg var plaget av leamus i sommer,..og det sluttet å dirre da sommeren var slutt og stresset var over. (Og ikke minst, jeg kunne sove lenge i helgene)

Gjest Anonymous
Skrevet
:hoho: jeg har det faktisk på den ene rumpeballen...det høres sært ut og jeg vet ikke om noen andre har det, men jeg er vertfall plaget av det. Utrolig irreterende :P
  • 2 år senere...
Skrevet

:lete: er gutt, kanskje på feil plass?

hadde leamus i nesten 2 mnd! under venstre øye..

Var hos legen(gjaldt egentlig noe annet), men før jeg dro

spurte jeg om han kunne fortelle meg hvordan jeg kan bli kvitt det.

Han sa bare, sov mer, og smilte :rødme:

legger meg vanligvis kl. 24, og klar til å gå på jobb 6:30

begynte å legge meg kl. 8 om kvelden.

etter 3 dager var leamus(en?) borte!! :ler:

Skrevet

Neida, ikke på feil plass :)

Så det kommer egentlig av stess det kanskje da :)

lært noe nytt i dag og :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...