AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Synes det er så uklart hva en forkjølelse egentlig er. I dag føler jeg meg groggy, nyser ofte og kjenner jeg er sliten i kroppen. Kjenner det i bihulesystemet mitt, uten at jeg helt kan sette ord på det. Lett for å fryse. Men ingen hodepine, feber, rennende/ spesielt tett nese, eller frysninger i kroppen slik jeg pleier å ha når jeg har feber. Er jeg forkjøla, eller hva er jeg? (PS. er ikke bakfull) Anonymkode: 819a9...6e2
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Dette er en forkjølelse. Om hva du har er en forkjølelse eller ei er jo vanskelig å si, det kan også ligne på influensa (eller hvis du har/hadde hatt mer smerter i bihulene, bihulebetennelse).
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, KaDust skrev: Dette er en forkjølelse. Om hva du har er en forkjølelse eller ei er jo vanskelig å si, det kan også ligne på influensa (eller hvis du har/hadde hatt mer smerter i bihulene, bihulebetennelse). Hmm, i følge det som står der så har jeg ikke forkjølelse. Hva er influensa da? Anonymkode: 819a9...6e2
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Her. Det var en ganske tydelig link til influensa fra forkjølelses-siden da.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 8 minutter siden, KaDust skrev: Her. Det var en ganske tydelig link til influensa fra forkjølelses-siden da. Ups, det så jeg ikke. Men jeg har visst ikke influensa heller, da. Anonymkode: 819a9...6e2
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Snue er det som ligner mest på det du lister opp her. Synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 2 minutter siden, KaDust skrev: Snue er det som ligner mest på det du lister opp her. Synes jeg. Aha, kanskje det ja Tusen takk! Anonymkode: 819a9...6e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå