Gå til innhold

plutselig sprengkåt, normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjer med meg?
Gikk på antidepressiva i 3 år, noe som har fjernet sex lysten helt. Jeg kunne fint gå 4 mnd uten onanering eller noe form for seksuelle tanker og lyster. Etter at jeg sluttet så har det sneket seg på, men den psykiske helsen kan for at jeg ikke eier noe lyst. Det er snakk om onanering 1 gang i måneden.
Før jeg ble psykisk syk, før medisinene så var det onanering 1 gang om dagen. Til sammenligning. 

Plutselig for noen få dager siden så eksploderte det inni meg. Konstant kåt. I går onanerte jeg 4 ganger! 4! Jeg har ikke gjort noe sånt siden jeg var tenåring. Jeg får ikke nok, jeg ser film og det er en kjekk skuespiller. Så er det på'en igjen. Det oppstår brått og brutalt. Det er ikke snakk om å holde seg for å finne en partner, må gjøre alt selv.
Har våknet av våtedrømmer hver morgen de siste 4 dagene. Lenge siden jeg har opplevd det. I går natt så våkner jeg midt på natten av en sexdrøm, våknet til en annen i morges. 

Det er 9 mnd siden jeg sluttet med medisinene. Det har som sagt sneket seg på etter medisinslutt. 

Er dette normalt? Hva skjer med kroppen min?

Kvinne, 23.

Anonymkode: c01ea...1e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Anonymkode: c01ea...1e8

Skrevet

Jeg bare tenker høyt nå, men det kan nok være kroppen som plutselig krever sitt. Nå skal det sies da at jeg har opplevd slike perioder siden jeg kom i tenårene, kunne være "dødt" under beltespenna lenge, og så plutselig så kom hele pakka med våte drømmer og en tilsynelatende umettelig apetitt på tilfredsstillelse, og de periodene dukker stadig opp. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...