ajarRun Skrevet 26. februar 2017 #21 Skrevet 26. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg er et ganske bra kvinnfolk trur eg, jeg har store bryst -alle menns drøm, er blond, blåøyd og fager, og eg er yndig og underdanig. eg er litt glad i småkaker, så veg eit par kilo for mykje, men ikkje slik at eg har stor mage! E er odelsjente, så gard følgjer med om du vel meg! Dette vert bonderomantikk. Me he 10 kyr og 5 saude her på garden som er på ein stad der ingen skulle tru, at nokon kunne bu! Men her bur eg altså, mutters åleine. Her er "takk o Gud" breiband og 4G - og straum. Me hentar gratis straum frå fossen som er like ved sia av garden min, Fjordkraft betalar meg i masse for å få hente straum herfra pluss eg fer gratis straum! Så her skyt du verkelig gullfuglen om du vel meg. Kanskje me kan starta vårt eige straumnett? Interessar: Folkemusikk, nynorsk litteratur, fjernsyn (NRK!), dyr, hunden min og tur i skog og mark. Anonymkode: 153eb...695 Har du fjøs jeg kan bruke som garasje? Og er kyrne sånne søte kyr med langt hår? Ditto for sauene.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #22 Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Og er kyrne sånne søte kyr med langt hår? Ditto for sauene. Nei, du får ikke lov å pule kyrne. Eller sauene. Anonymkode: c4031...237
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #23 Skrevet 28. februar 2017 På 25.2.2017 den 15.28, AnonymBruker skrev: Eg er et ganske bra kvinnfolk trur eg, jeg har store bryst -alle menns drøm, er blond, blåøyd og fager, og eg er yndig og underdanig. eg er litt glad i småkaker, så veg eit par kilo for mykje, men ikkje slik at eg har stor mage! E er odelsjente, så gard følgjer med om du vel meg! Dette vert bonderomantikk. Me he 10 kyr og 5 saude her på garden som er på ein stad der ingen skulle tru, at nokon kunne bu! Men her bur eg altså, mutters åleine. Her er "takk o Gud" breiband og 4G - og straum. Me hentar gratis straum frå fossen som er like ved sia av garden min, Fjordkraft betalar meg i masse for å få hente straum herfra pluss eg fer gratis straum! Så her skyt du verkelig gullfuglen om du vel meg. Kanskje me kan starta vårt eige straumnett? Interessar: Folkemusikk, nynorsk litteratur, fjernsyn (NRK!), dyr, hunden min og tur i skog og mark. Anonymkode: 153eb...695 Ja, rett og slett. Send meg en pm 😂 M37 Anonymkode: 5117a...09e
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. mars 2017 #24 Skrevet 1. mars 2017 Nei, jeg kunne aldri tenkt meg å bo på bygda.
HenrikJ Skrevet 1. mars 2017 #25 Skrevet 1. mars 2017 Hei.😊 Du virker ganske grei synes jeg. Du virker ansvarsfull, smart,aktiv, voksen og hyggelig. Du virker ikke så sosial og det kan jeg forstå, er fra Oslo vettu så er nok litt langt ifra der du er. Bryst og rumpe og sånt er ikke så viktig, setter pris på personligheten jeg. Så ja jeg ville nok vært på date med deg.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #27 Skrevet 2. mars 2017 Nei. Du snakker rart. Anonymkode: 79236...8df 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #29 Skrevet 3. mars 2017 Nei. Orker ikke mer gård her, og ikke kunne jeg tenke meg å bo på bygda. Anonymkode: 0adac...a44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå