AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Eg er et ganske bra kvinnfolk trur eg, jeg har store bryst -alle menns drøm, er blond, blåøyd og fager, og eg er yndig og underdanig. eg er litt glad i småkaker, så veg eit par kilo for mykje, men ikkje slik at eg har stor mage! E er odelsjente, så gard følgjer med om du vel meg! Dette vert bonderomantikk. Me he 10 kyr og 5 saude her på garden som er på ein stad der ingen skulle tru, at nokon kunne bu! Men her bur eg altså, mutters åleine. Her er "takk o Gud" breiband og 4G - og straum. Me hentar gratis straum frå fossen som er like ved sia av garden min, Fjordkraft betalar meg i masse for å få hente straum herfra pluss eg fer gratis straum! Så her skyt du verkelig gullfuglen om du vel meg. Kanskje me kan starta vårt eige straumnett? Interessar: Folkemusikk, nynorsk litteratur, fjernsyn (NRK!), dyr, hunden min og tur i skog og mark. Anonymkode: 153eb...695 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Da veit eg ikkje. Du sei ikkje noko om alderen din. Men eit veit eg: eg vil ikkje gå inn i eit forhold med ein så ikkje er likeverdig med meg. Eg vil heller ikkje at du skal forandra deg for min skyld. Så eg måtte overtydd deg til å bli meir sjølvstendig fyst. Anonymkode: c4031...237 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Eg er pur ung, 25 somrar Anonymkode: 153eb...695
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Løper du rundt i vakre enger med idylliske fjell i bakgrunnen og plukker blomster? Det er et must for meg. Anonymkode: f5d07...912 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Løper du rundt i vakre enger med idylliske fjell i bakgrunnen og plukker blomster? Det er et must for meg. Anonymkode: f5d07...912 Sjølvsagt, her er masse vakre blomar! Det er som tatt ut av Sound of Music! Anonymkode: 153eb...695
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjølvsagt, her er masse vakre blomar! Det er som tatt ut av Sound of Music! Anonymkode: 153eb...695 Hva har du på deg mens du tripper rundt? Kommer det ville fugler å setter seg på fingeren din så dere kan synge sammen? Anonymkode: f5d07...912 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva har du på deg mens du tripper rundt? Kommer det ville fugler å setter seg på fingeren din så dere kan synge sammen? Anonymkode: f5d07...912 Om det er varmt i veiret gjeng eg i oppklipt dongerishorts og bh, her er lite naboar, så eg kunne godt ha gått naken og Anonymkode: 153eb...695 1
AnonymSjiraff Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 Jeg kunne aldri datet en som skrev på nynorsk. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg er pur ung, 25 somrar Anonymkode: 153eb...695 Då har du gjort godt frå deg. Er du avhengig av å vera underdanig i forholdet? Kunne du tenke deg å vera likeverdig? Eller føler du deg meir "kvinne" når du er underdanig? Anonymkode: c4031...237
sssssae Skrevet 25. februar 2017 #11 Skrevet 25. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg er et ganske bra kvinnfolk trur eg, jeg har store bryst -alle menns drøm, er blond, blåøyd og fager, og eg er yndig og underdanig. eg er litt glad i småkaker, så veg eit par kilo for mykje, men ikkje slik at eg har stor mage! E er odelsjente, så gard følgjer med om du vel meg! Dette vert bonderomantikk. Me he 10 kyr og 5 saude her på garden som er på ein stad der ingen skulle tru, at nokon kunne bu! Men her bur eg altså, mutters åleine. Her er "takk o Gud" breiband og 4G - og straum. Me hentar gratis straum frå fossen som er like ved sia av garden min, Fjordkraft betalar meg i masse for å få hente straum herfra pluss eg fer gratis straum! Så her skyt du verkelig gullfuglen om du vel meg. Kanskje me kan starta vårt eige straumnett? Interessar: Folkemusikk, nynorsk litteratur, fjernsyn (NRK!), dyr, hunden min og tur i skog og mark. Anonymkode: 153eb...695 Haha, du tuller? Du virker kjempe kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #12 Skrevet 25. februar 2017 Åhhh..skulle ønske du var mann! Da ville jeg datet deg!! -K Anonymkode: 4d940...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #13 Skrevet 25. februar 2017 Eg kunne absolutt vore saman med deg om du og har vit i toppen. Eg undrar og litt på kor langt det er frå der ingen skulle tru at nokon kunne bu til ein by. Det er tungvint å bu alt for usentralt. Og korleis kan du livnære deg? Med den buskapen vert det ikkje mange kroner. Eg burde kome til deg så utvidar me med ein skokk med vindmøller og tjener oss rike på straumen, medan eg kosar med dei deilige brysta dine i høyet og me spring nakne og badar i vatnet. For eit herleg liv! Ellers vil eg anbefale deg å vere vidsynt. Det finnast meir enn Edvard Hoem, Frode Grytten og Ragnar Hovland. Prøv meg! Anonymkode: 52ce6...382 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #14 Skrevet 25. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om det er varmt i veiret gjeng eg i oppklipt dongerishorts og bh, her er lite naboar, så eg kunne godt ha gått naken og Anonymkode: 153eb...695 Dealbreaker. Må være sommerkjoler i duse farger og bunad på søndager. Anonymkode: f5d07...912 1
Gjest Coolaid Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg er et ganske bra kvinnfolk trur eg, jeg har store bryst -alle menns drøm, er blond, blåøyd og fager, og eg er yndig og underdanig. eg er litt glad i småkaker, så veg eit par kilo for mykje, men ikkje slik at eg har stor mage! E er odelsjente, så gard følgjer med om du vel meg! Dette vert bonderomantikk. Me he 10 kyr og 5 saude her på garden som er på ein stad der ingen skulle tru, at nokon kunne bu! Men her bur eg altså, mutters åleine. Her er "takk o Gud" breiband og 4G - og straum. Me hentar gratis straum frå fossen som er like ved sia av garden min, Fjordkraft betalar meg i masse for å få hente straum herfra pluss eg fer gratis straum! Så her skyt du verkelig gullfuglen om du vel meg. Kanskje me kan starta vårt eige straumnett? Interessar: Folkemusikk, nynorsk litteratur, fjernsyn (NRK!), dyr, hunden min og tur i skog og mark. Anonymkode: 153eb...695 Jeg elsker den humoristiske fremstillingsmåten din, så absolutt om du var eldre. Heldiggrisen som får deg
Gjest gunnar72 Skrevet 25. februar 2017 #16 Skrevet 25. februar 2017 Er klar for bonderomantikk jeg , både meg og hunden min 😉 Holder du til på østlandet ? Er ikke født i 72, er rundt din alder 😁
Gjest Cartman Skrevet 26. februar 2017 #17 Skrevet 26. februar 2017 Selvfølgelig kunne jeg datet deg. Mormor var fra Voss, så dette med gard og nynorsk er bare nydelig Jeg er en jævel på vossamaaaaauuuul
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #18 Skrevet 26. februar 2017 Bare om jeg kan ta deg bakfra i fjøset. Anonymkode: 8ef5d...547
AnonymSjiraff Skrevet 26. februar 2017 #19 Skrevet 26. februar 2017 3 timer siden, Cartman skrev: Selvfølgelig kunne jeg datet deg. Mormor var fra Voss, så dette med gard og nynorsk er bare nydelig Jeg er en jævel på vossamaaaaauuuul Når man trodde at Ødipus-komplekset var ille nok. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #20 Skrevet 26. februar 2017 Store bryster er ikke alle menns drøm. Anonymkode: 5283c...927 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå