Gå til innhold

kan jeg bli gravid med en syklus på 45 dager ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste mens periode syklusen min var på hele 45 dager , er ikke det lenge ? Før har jeg hatt ca 30 dagera syklus. 

I følge eggløsnings kalkulator skal jeg ha El i dag/morgen , men jeg merker ingenting til el går det ann å ha el selvom jeg ikke har sånn hvit slim osv ? 

Anonymkode: 962c3...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og ja. 

Anonymkode: 93892...1da

Skrevet

Min er på 37 dager og har blitt gravid 4 ganger :) 

Anonymkode: 784c2...77d

• Liker 2
Skrevet

Eggløsningsslimet er ikke hvitt. Det er glassklart.

Har du masse HVITT slim ville jeg gått ut fra at det er en soppinfeksjon eller noe.

Anonymkode: a73f8...b18

Skrevet

Ok tusen takk for svar :) , var bare så i tvil om eggløsning kan skje i dag , ettersom mensen slutter ca 2 februar og allerede rundt 11 februar hadde jeg masse hvit slim osv så trodde jo at el var da , men mannen var bortreist så vi fikk ikke prøvd , dette passer jo meget bra vist dette kan stemme . 

Skrevet

Ja hvit egentelig gjennomsiktig lignende når jeg tenker meg om . 

Men har alle det? Eller kan man ha el uten å merke se det slimet? 

Skrevet

Jeg har aldri hatt regelmessig syklus, men jeg har hatt veldig lett for å bli gravid.

Det ene følger ikke det andre.  Eneste forskjellen er at det er vanskelig å planlegge når man bør "prøve", så vi hadde samleie når vi følte for det, og gravid ble jeg innen få uker hver gang. (At jeg hadde problemer med å bære frem barna er en annen historie, men jeg har blitt gravid 11 ganger uten planlegging)

Anonymkode: 8ba03...2f6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok tusen takk for svar :) , var bare så i tvil om eggløsning kan skje i dag , ettersom mensen slutter ca 2 februar og allerede rundt 11 februar hadde jeg masse hvit slim osv så trodde jo at el var da , men mannen var bortreist så vi fikk ikke prøvd , dette passer jo meget bra vist dette kan stemme . 

Jeg som hadde 37 dagers syklus, her. Min el kom alltid senere enn slike apper og tabeller indikerte. Det resulterte i at da jeg ble gravid bommet legen min med en uke når hun regnet ut termin. Kan godt være din el er senere når du har lang syklus...

Anonymkode: 784c2...77d

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvit egentelig gjennomsiktig lignende når jeg tenker meg om . 

Men har alle det? Eller kan man ha el uten å merke se det slimet? 

Kan aldri merke slimet eller eggløsning, gravid to ganger.

Anonymkode: fb62b...672

• Liker 1
Gjest Hummel34
Skrevet

Pga pcos har jeg svært lange og uregelmessigheter sykluser. ved mitt første svangerskap var siste blødning feb 2015, i juli 2015 fikk jeg ømme pupper, og testen var positiv. Var da 5 uker på vei. Så alt er mulig. Men som noen sier over er det da bare vanskelig å planlegge, så vi var innsøkt til ivf for å få hjelp. Lillegutt kom i februar 2016, ble gravid igjen oktober 2016, da med mange mnd uten noe blødning i forkant. Denne gangen følte jeg at jeg hadde eggeløsning og det stemt tydeligvis ❤️❤️❤️ 

Skrevet

Du kan fint bli gravid med lang syklus, så lenge du har eggløsning. Men det kan være vanskeligere å finne eggløsning. Hadde testet med billigtester på ettermiddag/kveld fra dag 14-31 én syklus, eller bare hatt sex annenhver dag i hele denne perioden, hvis dette er standard syklus og begynt å tempe syklus.

Anonymkode: 7e2d2...49e

Skrevet

Jeg har uregelmessig syklus, ofte godt over 40 dager, og blir lett gravid. Klarer aldri å finne EL med tester.

Anonymkode: 4a566...bd3

Skrevet

Ja, men da vil graviditeten vare i 13.5 måneder.

Skrevet
12 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ja, men da vil graviditeten vare i 13.5 måneder.

:fnise:

Anonymkode: 239d5...a67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...