Gå til innhold

Intimkirurgi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!
For en stund siden ble jeg tvunget til å ha samleie med en gutt, og har hatt store smerter nedentil siden det. Etter denne episoden har jeg fått et hat for underlivet mitt, og har lyst til å endre litt på det. Jeg har lange, indre kjønnslepper som er ca 5cm lange, og vil veldig gjerne fjerne dette. Er det noe jeg kan få dekket, eller må jeg gjøre det privat?

Jeg ønsker ikke kommentarer på at dette er teit, for det er det rette for meg.

Anonymkode: 1f3cb...066

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 cm er ikke langt. Det er helt normalt. Om du likevel vil endre på det, må nok betale selv. Spør legen din.

Anonymkode: 2c52a...e04

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

5 cm er ikke langt. Det er helt normalt. Om du likevel vil endre på det, må nok betale selv. Spør legen din.

Hvorfor er det da sånn at jeg kan få gnagsår på de når jeg f.eks sykler, da? Jeg har jo ikke målt de nøyaktig, men antar at de er 5-6 cm.

Skrevet

Det er et ganske normalt kvinneunderliv, gutter klarer å sykle med pung og penis uten gnagsår. Hvis dette er noe du vil gjøre, er det 100% ditt eget ansvar økonomisk.

Anonymkode: 37482...342

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!
For en stund siden ble jeg tvunget til å ha samleie med en gutt, og har hatt store smerter nedentil siden det. Etter denne episoden har jeg fått et hat for underlivet mitt, og har lyst til å endre litt på det. Jeg har lange, indre kjønnslepper som er ca 5cm lange, og vil veldig gjerne fjerne dette. Er det noe jeg kan få dekket, eller må jeg gjøre det privat?

Jeg ønsker ikke kommentarer på at dette er teit, for det er det rette for meg.

Ingen har i følge en overlege på et av landets største sykehus fått dekket intimkirurgi fra det offentlige med mindre de er omskjært eller har medfødte unormaliteter eller har fått skader ved fødsel. 

Med din bakgrunn så er det ikke intimkirurgi men psykisk helsehjelp du trenger, i tillegg til anmeldelse av den voldtekten du har opplevd. 

Anonymkode: 63aea...d84

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det da sånn at jeg kan få gnagsår på de når jeg f.eks sykler, da? Jeg har jo ikke målt de nøyaktig, men antar at de er 5-6 cm.

Akuratt dette tok en gynekolog opp på radioen for noen uker siden. Hun har aldri sett for lange kjønnslepper i hele sin karriere. Dersom menn klarer å sykle og gå med ballene sine, klarer vi det samme med leppene. Av og til må man bare flytte litt på tingene.( latterlig dum formulering, men får bare gå).

Jeg får gnag av trange bukser og de fleste truser, men klarer fint å tilrettelegge for meg selv. Anbefaler deg også å se etter andre løsninger før kirurgi. Det bør være siste utvei.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akuratt dette tok en gynekolog opp på radioen for noen uker siden. Hun har aldri sett for lange kjønnslepper i hele sin karriere. Dersom menn klarer å sykle og gå med ballene sine, klarer vi det samme med leppene. Av og til må man bare flytte litt på tingene.( latterlig dum formulering, men får bare gå).

Jeg får gnag av trange bukser og de fleste truser, men klarer fint å tilrettelegge for meg selv. Anbefaler deg også å se etter andre løsninger før kirurgi. Det bør være siste utvei.

Jeg hørte dette på nyhetene på tv. Hvordan og i hvilke klær man kler seg når man sykler er nemlig det avgjørende, ikke hvordan man er skapt. 

(Men, når ts har blitt tvunget til å ha sex, så kan hun jo ha fått skader etter penetrering, noe som ikke er uvanlig etter voldtekt.)

Anonymkode: 63aea...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...