Gå til innhold

Ville du datet meg da? (annen tråd)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig

Vel, props for at du kategoriserer degselv som "28 år gammel mann", og ikke "gutt". (Ser alt for mye av den slags) - men å være 28-år og aldri ha vært i et seriøst forhold: hvorfor ikke..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh ja? Hva eller er det liksom? Hvem andre gagner det en deg selv? Gagner ikke akkurat miljøet at du bidrar til å spy ut litt ekstra flybensin bare for morro skyld, eller norsk økonomi at du legger fra deg penger i andre land fordi du mener du blir mer "dannet" av det. 

Anonymkode: 00c7f...a29

Gagner ikke akkurat miljøet heller at du kjører bil til jobb eller kjører rundt på Norgesferie. Eller at du spiser kjøtt. Hvem andre gagner det enn deg selv? Det gagner andre lands økonomi, som i mange tilfeller er dårligere stilt enn den norske at turister ferierer der. Ikke påstått at man blir dannet av å reise, men å si at man er selvsentrert fordi man drar på ferie utenfor Norge blir for dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driter i hva du tjener så lenge du klarer deg økonomisk selv. På papirer ser dette så absolutt bra ut men det viktigste er om du er snill mot damer og om du har humor. Og hva slags verdier du har i livet. Om du bryr deg om miljø og mennesker. 

At du har katt betyr at du liker dyr og det vitner ofte om empati. Så det er et pluss. 

Anonymkode: f9870...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å klarere;

  • Jeg har ikke vært i seriøse forhold på grunn av jeg har opplevd utroskap av min eks 
  • Jeg eier bil men den står for det meste i garasje og brukes ved nødvendighet
  • Ved flere tråder i kg har jeg den oppfatning at det er inn å skrive hvor mye en tjener og høyden på personen
  • Om katt er dealbreaker så er det jo bare å vente noen år, for min katt er jo faktisk så gammel nå at den har virkelig ikke mange år igjen
  • Jeg føler at om man går på dates må man dele regningen dersom man bestiller hver sitt måltid, blir ikke rett av mannen å betale hele regningen om det eventuelt skulle være dyrt
  • Jeg respekterer kvinnens rett til selvbestemmelse og eventuelle situasjoner hvor diskusjon var til stede hvor man snakker om barn blir kvinnen i forholdet sett fremst, det er hun som skal bære barnet.
  • 28 år gammel er ikke gammel, gammel er man om man fyller 40-50

Anonymkode: e01e9...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker som min type. :)

Jeg har katter selv. Hvis katt er dealbreaker for en potensiell date, hadde de ikke vært min type uansett og ikke noe tap.

Glem de folkene som ikke liker katter eller dyr! Virker som trivlig fyr, du. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hadley skrev:

Ja, virker som min type. :)

Jeg har katter selv. Hvis katt er dealbreaker for en potensiell date, hadde de ikke vært min type uansett og ikke noe tap.

Glem de folkene som ikke liker katter eller dyr! Virker som trivlig fyr, du. :) 

Takker for det, men man må jo få ytre sine egne meninger. Forståelig at man ikke liker katt, kan være allergiske reaksjoner som er årsaken til dette osv :) 

Anonymkode: e01e9...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør så regner jeg med du vil ha ærlige svar. 

Jeg tror absolutt du er date-materiale for mange, men ikke for meg. 

Jeg synes du er for lav, for ung, for uerfaren og jeg synes det er kjedelig med folk som ikke liker å spise ute. Jeg har ikke noe imot katter, men har hund selv, så det kunne potensielt blitt problematisk med tiden, men dyr er aldri dealbreaker for meg. Synes du tjener lite, men lønn er aldri noe jeg spør om eller legger til grunn for om jeg vil gå på date eller ikke. Og når du ramser opp at du har katt, elsker julen, ikke liker å spise ute, men liker å ha det rolig og ryddig så synes jeg du høres litt kjedelig ut. 

Men bare så det er sagt, kjemi er alt, og jeg har både datet og falt for menn jeg ikke synes er helt det jeg leter etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, du høres helt topp ut! 

Anonymkode: b3be0...063

Jeg sender deg en klem gjennom skjermen 

Anonymkode: e01e9...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pluss for katta, men skeptisk det å ikke spise ute. Vitner om litt snevre vaner? Redd jeg villet kjede meg.

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perle skrev:

Pluss for katta, men skeptisk det å ikke spise ute. Vitner om litt snevre vaner? Redd jeg villet kjede meg.

Du kan slappe av med dette, jeg kan godt kose meg ute på en restaurant men det som jeg egentlig mente var at jeg foretrekker maten i egen komfort hjemme med mat laget selv.

Anonymkode: e01e9...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Vel, props for at du kategoriserer degselv som "28 år gammel mann", og ikke "gutt". (Ser alt for mye av den slags) - men å være 28-år og aldri ha vært i et seriøst forhold: hvorfor ikke..? 

Kanskje fordi han har ventet på den rette, hatt en sport eller hobby som tar mye tid, hatt lav selvtillitt og redd for å åpne for følelser,  eller vært syk og nødt til å prioritere seg selv før ? Slettes ikke uvanlig å ikke hatt kjæreste i den alderen. Trenger ikke være noe rart eller negativt med en fordet :)

Endret av avida30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Siden du spør så regner jeg med du vil ha ærlige svar. 

Jeg tror absolutt du er date-materiale for mange, men ikke for meg. 

Jeg synes du er for lav, for ung, for uerfaren og jeg synes det er kjedelig med folk som ikke liker å spise ute. Jeg har ikke noe imot katter, men har hund selv, så det kunne potensielt blitt problematisk med tiden, men dyr er aldri dealbreaker for meg. Synes du tjener lite, men lønn er aldri noe jeg spør om eller legger til grunn for om jeg vil gå på date eller ikke. Og når du ramser opp at du har katt, elsker julen, ikke liker å spise ute, men liker å ha det rolig og ryddig så synes jeg du høres litt kjedelig ut. 

Men bare så det er sagt, kjemi er alt, og jeg har både datet og falt for menn jeg ikke synes er helt det jeg leter etter. :)

Koselig at du skriver så ærlig, flott! 

Anonymkode: e01e9...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å klarere;

  • Jeg har ikke vært i seriøse forhold på grunn av jeg har opplevd utroskap av min eks 
  • Jeg eier bil men den står for det meste i garasje og brukes ved nødvendighet
  • Ved flere tråder i kg har jeg den oppfatning at det er inn å skrive hvor mye en tjener og høyden på personen
  • Om katt er dealbreaker så er det jo bare å vente noen år, for min katt er jo faktisk så gammel nå at den har virkelig ikke mange år igjen
  • Jeg føler at om man går på dates må man dele regningen dersom man bestiller hver sitt måltid, blir ikke rett av mannen å betale hele regningen om det eventuelt skulle være dyrt
  • Jeg respekterer kvinnens rett til selvbestemmelse og eventuelle situasjoner hvor diskusjon var til stede hvor man snakker om barn blir kvinnen i forholdet sett fremst, det er hun som skal bære barnet.
  • 28 år gammel er ikke gammel, gammel er man om man fyller 40-50

Anonymkode: e01e9...448

Om det med "gammel" var en referanse til hva jeg sa så mener såklart ikke jeg heller at 28 år er "gammelt" men at det er bra at du refererer til degselv som mann og ikke gutt. - uansett; det er sikkert mange som ville datet deg ut ifra det du nevner her, tenker dog at kanskje det er du som har problemer med å date andre, ettersom du har opplevd utroskap og dette har holdt deg singel og "ikke i seriøse forhold" såpass lenge. Å være 28 år og aldri hatt et seriøst forhold gjør at jeg tenker at du kanskje kan lite om hva som kreves for å forplikte seg til et seriøst parforhold. Jo eldre man blir og jo lengre man er singel jo mer selvstendig er man (noe som er bra) og jo "særere" kan man også bli.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å lage tråden bare for å se om det faktisk var noen her som kunne tenke seg å gå på date med meg, hadde vært morsomt å se responsen....

  • Jeg har en katt
  • Jeg eier en Leilighet
  • Jeg eier en Bil
  • Jeg har aldri vært i et seriøst forhold
  • Jeg tjener 420 000 ca året
  • Jeg liker friluftsliv
  • Jeg liker å reise
  • Jeg er 1.77
  • Jeg elsker julen men når sommeren drar inn nyter jeg den som bare det
  • Jeg liker å ha det rolig rundt meg og stresser ikke
  • Jeg liker stabilitet
  • Jeg må ha det ryddig rundt meg
  • Går sjeldent ut for å spise, mat lager jeg selv.
  • Jeg er en 28 år gammel mann

 

Anonymkode: e01e9...448

Få av disse tingene som er relevante spør du meg! Det meste handler om kjemi og match av personligheter, mål og drømmer. De fleste tingene du ramser opp her er vel standard for de fleste (liker å reise, har bil, normal lønn, dyr, nyte sommeren, antistress, lage mat osv) så lista di forteller meg ingenting eller lite om deg som individ på innsiden. Derfor umulig å si om jeg ville datet deg. Utseende, dine personlige interesser og lidenskaper, hvilke bøker og artikler du leser og hvordan syn og moral du har på verden og lever med er med på å avgjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
6 minutter siden, avida30 skrev:

 Kanskje fordi han har ventet på den rette, hatt en sport eller hobby som tar mye tid, eller vært syk og nødt til å prioritere seg selv før ? Slettes ikke uvanlig å ikke hatt kjæreste i den alderen. Trenger ikke være noe rart eller negativt med en fordet :)

Jeg vil påstå at det er uvanlig, å nærme seg 30 og aldri hatt lengre og seriøse forhold.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...