Gå til innhold

Oprah Winfrey


@riel

Syns dere Oprah fortjener suksessen?  

  1. 1. Syns dere Oprah fortjener suksessen?

    • Ja
      43
    • Nei
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal hun ikke fortjene suksess? Rart at noen skal mene noe annet.

Oprah Winfrey er etter mitt inntrykk både et flott menneske, flink journalist og dyktig entertainer. Og også terapeut(!)

Hun er varm, ekte, intelligent, seriøs og alltid åpen for å lære noe nytt og for å høre andre sine synspunkt. Og så setter hun ofte veldig viktige tema på dagsordenen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor respekt for den dama. Ikke bare er hun rik og mektig, men hun er dame og svart i tillegg. Det er ikke ofte man hører om..

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har likt Oprah Winfrey helt siden jeg så showet hennes for ca. første gang, da fikk de masse damer til å tømme veskene sine på et langt bord og analysere innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til de gode ordene om henne! Synes hun er en flott dame - aller første gangen jeg så henne var da hun intervjuet Michael Jackson!

-Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker henne jeg også. Ikke så mye jeg har sett, men jeg synes det er en bragd å få amerikanerne til å lese klassisk litteratur. Genialt tiltak, det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??!

Jeg syntes IKKE det var noen god ide å la Oprah være vertinne. Nobelprisen er jo skandinavisk, OK at det ikke er så mange egnede nordmenn å ta av (Åse kleveland er jo rimelig brukt opp allerede), men hos söta bror må de jo kunne hoste opp noen?

Synes det er altfor mye amerikanisering av kulturen fra før av, og i min lille verden hadde det egnet seg bedre med en europeisk vert(inne), litt mer formell enn en amerikansk talkshow-person.

Men jeg er ikke så glad i å blande høykultur med lavkultur uansett.

Forøvrig var det mange dyktige artister, godt utvalgt. Men Patti LaBelle burde visst når hun skulle ti stille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...