Gå til innhold

Syns dere Oprah fortjener suksessen?  

1. 1. Syns dere Oprah fortjener suksessen?

• Ja
      43
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld hoaster godeste Oprah Winfrey fredspriskonserten med Tom Jones. Jeg må si at den dama er et godt valg som vært til et slikt show. Syns virkelig hun fortjener den suksessen hun har hatt, for hun virker ekte, og retter søkelyset på viktige temaer. Og det er jo ikke akkurat dumt at TVverdens mektigste person, er kvinne og svart :)

Hva syns dere andre på KG om Oprah da? Syns dere hun fortjener suksessen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det ikke Tom Cruise?

Det er begge to.

Forøvrig synes jeg hun fortjener alt hun har fått.

Skrevet

Det er begge to.

Forøvrig synes jeg hun fortjener alt hun har fått.

Joda, men det står Tom Jones i første innlegget :wink:

Skrevet

Selvfølgelig fortjener Oprah all den suksessen hun får. Hvorfor skulle hun ikke gjøre det? Hun har jo jobbet seg opp til den statusen og det livet hun har i dag selv.

Skrevet

Jeg har stor sans for Oprah, og synes hun fortjener suksessen, men må bare si én annen ting i forbindelse med showet: Burde ikke Tom Cruise hatt en time hos frisøren før han kom på scenen?

Skrevet

Selvfølgelig fortjener hun suksessen. Før så syntes jeg at Oprah (programmet) var fryktelig kjedelig, men etter at jeg så et program hvor hun var i sør-Afrika og delte ut gaver og liknende fikk jeg virkelig respekt for dama.

Skrevet

Joda, men det står Tom Jones i første innlegget :wink:

Oops! mente Cruise :ler:

Skrevet
Jeg har stor sans for Oprah' date=' og synes hun fortjener suksessen, men må bare si én annen ting i forbindelse med showet: Burde ikke Tom Cruise hatt en time hos frisøren før han kom på scenen?[/quote']

Satt akkurat å lurte på hvor jeg skulle poste et sånt innlegg jeg også...Han ser ikke ut i tåka..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenkte nøyaktig det samme selv da jeg så Tom komme ut på scenen. Hvor er frisøren? Han ser ut som om han har sovnet med vått hår.

Men Oprah :hjerte: for en nydelig kjole og ulastelig hår- og makeup, sånn skal det gjøres :applaus:

Skrevet

Ja, etter å ha lest i en avis om det hun har gått gjennom for å komme dit hun er i dag så mener jeg hun fortjener alt det hun har.

Skrevet
Jeg tenkte nøyaktig det samme selv da jeg så Tom komme ut på scenen. Hvor er frisøren? Han ser ut som om han har sovnet med vått hår.

Men Oprah :hjerte: for en nydelig kjole og ulastelig hår- og makeup, sånn skal det gjøres :applaus:

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv :wink:

Gjest Toantine
Skrevet

Oprah er bare nydelig!! Men hvorfor ser det ene kinnet til Cruise ut som om han har fått seg en midt i fleisen?

Skrevet

kanskje han gikk på en smell på byen igår :ler:

Skrevet

jeg syns Oprah virkelig fortjener forttjener alt hune har oppnådd! Hun er fantastisk, flott og sympatisk dame!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hvis noen har noe som helst å kritisere ang Oprahs suksess, så er de enten uinformerte eller usedvanlig jantelov-orienterte.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Eller, tar bort det med jantelov. Ingen jantelov er så sterk at den kan stå bak kritisering av suksessen til ei som har blitt seksuelt og fysisk misbrukt, vokst opp uten noen ting, og så komt seg opp og frem i livet med sine egne evner og hardt arbeid, for så å gi usannsynlige pengesummer bort i gaver til tv-gjester, organisasjoner og til barn i Afrika.

Hallo hallo. Hvis noen har noe å kritisere så er de bare..teite.

Skrevet

Ja, hun fortjener all den sukseen hun har. Har aldri sett et så avslappende programpar som det vi så igår - det var rett og slett en fornøyelse :-)

Oprah er et helt spesielt menneske - hun virker så varm og oppriktig i det hun gjør. Utrolig dyktig i jobben som programleder - her hjemme har vi ingen som rekker henne til anklene engang. Hun var bare helt skjønn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...