ajarRun Skrevet 24. februar 2017 #1 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Hvor er det blitt av han? Jeg har ikke hørt noe om han på flere år... Ble gørrnysgjerrig nå. Det staves visst Nelson. Endret 24. februar 2017 av amativeReflection Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 24. februar 2017 #2 Del Skrevet 24. februar 2017 Om det er Nelson Mandela du mener døde han i 2013. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. februar 2017 #3 Del Skrevet 24. februar 2017 Han heter NELSON Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. februar 2017 #4 Del Skrevet 24. februar 2017 Han er død, om det er Nelson Mandela du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 24. februar 2017 #5 Del Skrevet 24. februar 2017 Ha ha ha, Nilsen Mandela 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 24. februar 2017 #6 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 24. februar 2017 1 time siden, labine skrev: Om det er Nelson Mandela du mener døde han i 2013. Jeg visste ikke engang at han var sjuk :/ 1 time siden, Loki Laufeyson skrev: Han er død, om det er Nelson Mandela du mener. Så plutselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 24. februar 2017 #8 Del Skrevet 24. februar 2017 1 time siden, visningsnamn skrev: Bloggeren Nilsen Mandela (som denne tråden opprinnelig handlet om) fulgte markedsføringsloven, drev bloggen sin på en etisk forsvarlig måte og hadde respekt for leserne sine, derfor ble han utstøtt av resten av det kommersielle bloggmiljøet, de såkalte Influenserne eller tidligere store rosabloggerne. Etter mange år med mobbing og hets fra kollegaene sine, fordi han ikke ville drive på med kriminelle aktiviteter, løgn og lureri som de andre, ga han seg og gikk i dekning. Derfor har ingen hørt fra han på flere år. Jeg skjønner godt hvis det er vanskelig å tro på dette, for av denne type bloggere finnes det den dag i dag ikke en eneste en som kan sammenlignes med hvordan NM drev bloggen sin, (seriøst, profesjonelt og innafor gjeldene regel- og lovverk.) Mener å huske at han ikke hadde et eneste slanke- eller skjønnhetsfilter på snæpchæt heller, ikke rart at det gikk ad dundas med ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 24. februar 2017 #9 Del Skrevet 24. februar 2017 Er det virkelig noen som kaller seg for Nilsen Mandela? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 25. februar 2017 #10 Del Skrevet 25. februar 2017 20 timer siden, amativeReflection skrev: Jeg visste ikke engang at han var sjuk :/ Så plutselig... Han var jo 95 år,så SÅ overrasket kan du vel ikke være? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg