AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Har en gammel Honda. Langlyset blir verre og verre. Har skiftet pære, til ingen nytte. Glemmer ofte å slå det av, og det er så fislete at jeg knapt får blink fra imøtekommende trafikk hel. Hva kan problemet være for noe? Spesielt når ordinært lys ser ut til å funke helt greit? Anonymkode: 6aa3c...e1d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Dårlig kobling i noen ledninger? Ville virkelig fått noen til å se på det da det kan være veldi farlig å kjøre på mørke steder uten godt langlys Anonymkode: 3c8c3...7f9
Dark Angelina Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 (endret) Umiddelbart tenker jeg at det er dårlig kontakt mellom noen ledninger. Og ville som h*n over meg sier få det sjekket slik at du plutselig ikke må kjøre uten langlys i mørket.. det er ikke noe greit. Endret 23. februar 2017 av Dark Angelina
ajarRun Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Ettermonter et par tusenmetre? Hvis det er en bil eldre enn 2004 er den livsfarlig og bør vrakes da.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Kan det være at glassene foran lyktene er blitt mindre gjennomsiktige? Kanskje du trenger en dyprens av glasset eller utskiftning? Anonymkode: 86e3c...646 2
tdm900 Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dårlig kobling i noen ledninger? Ville virkelig fått noen til å se på det da det kan være veldi farlig å kjøre på mørke steder uten godt langlys Anonymkode: 3c8c3...7f9 Det kan være spenningsfall frem mot lyktene, men det kan og være reflektor som er i ferd med å gå i oppløsning, og det kan være matte/slitte glass. Det kan hende glassene kan reddes, men ikke reflektor. Spenningsfallet ved lyktene kan fikses, men da av en litt kyndig person så det ikke blir feilkoblinger. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Ok, så ikke så overraskende bør jeg faktisk komme meg på verksted. Sukk. Anonymkode: 6aa3c...e1d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå