AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Når jeg poster et bilde, det er naturbilder min instagram inneholder, så får jeg x antall som klikker på å liker bildet mitt. Nå har jeg alltid sett på alle som liker bildet mitt, og likt et tilbake da. Men jeg ser jo at om jeg tar en runde og liker en halv haug bilder en kveld, så er det et minimalt antall, ofte ingen av dem som kommer å liker et bilde hos meg. Så er det ikke vanlig det, å på en måte gi et hjerte på et bilde når de har likt et av dine? Skal jeg bare slutte med det liksom?! En annen ting jeg har lagt merke til er at av de 100+ følgere jeg har, så er det kanskje 80-100 personer som liker et bilde, men av de 80-100 så er det bare 10-12 av de som følger meg. Rart synes jeg, jeg klikker å liker på bilder i feeden min på de som jeg følger, gjør ikke dere det? Jeg synes bare det er rart at av totalen som liker et bilde hos meg, så er antallet av dem som følger meg så liten Bare et par observasjoner, hva er din erfaring? Anonymkode: 0be1d...8bc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Jeg synes det er litt rart å "bytte" likes. Man liker de bildene man liker. Samme med de som følger deg. Liker ikke alle bilder de man følger legger ut. Om man bare skal like for å like så forsvinner litt av vitsen. Slenger en like på bilder jeg liker, og følger ikke nødvendigvis en konto bare fordi jeg har likt et av bildene. Anonymkode: 648c4...b6a 1
funginger Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Jeg "liker" veldig få bilder og gjør det på bakgrunn av hva som er på bildet, ikke om de har likt mitt eller ikke. Tror ikke det er vanlig å like bilder tilbake liksom. Liker ofte bildene til gode venner.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Ikke vanlig å liksom skulle "gjengjelde" likerklikk, nei. Jeg har rundt 12K følgere, og får gjerne tusen likes på et bilde jeg legger ut. Driver ikke og går inn på alle kontoene for å trykke liker på et bilde i retur, altså. Anonymkode: 59659...dd7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Jeg liker å se på flotte bilder, og følger kun folk med flotte bilder, jeg følger ingen venner, men alså de kontoene som har fantastiske bilder. Så jeg er passe ofte på tur på instagram for å finne andre flotte bilder også, som jeg da klikker liker på. Jeg forventer ikke at disse fokka med mange hundre følgere skal like et av mine bilder, men jeg føler litt med de som følger meg, og som, er gjengangere å kommer å liker alle bildene jeg legger ut, at jeg prøver alltid da å finne et bilde hos dem som jeg kan klikke liker på. Ta litt vare på, og vise at en setter pris på de som alltid er gjengangere hos en tenkte jeg... TS Anonymkode: 0be1d...8bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå