Arabella Skrevet 1. mars 2017 #121 Skrevet 1. mars 2017 På 23.2.2017 den 18.00, AnonymBruker skrev: Trenger du å spise akkurat mens du ligger der nede mellom lårene da? Anonymkode: 54c5a...8a3
Derpderp Skrevet 1. mars 2017 #122 Skrevet 1. mars 2017 8 minutter siden, brownbrown skrev: det er veldig lite å spørre om du kan barbere deg for at mannen din skal nyte sexen bedre. hadde aldrig giddet å vært sammen med en som tenker slik, alt for høy på seg selv Nå skal vi heldigvis aldri date ;* 2
I Grosny Skrevet 1. mars 2017 #123 Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: at du liker det betyr ikke at flesteparten liker det, for det stemmer ikke. glattbarbert er inn og det har det vært en stund. det er en grunn til at alle damene du møter på byn er glattbarbert. jeg har datet og vært sammen med damen min i 6 mnd nå. har aldrig sett henne med et fnugg av hår der Har du statistikk på det? Min teori er at de flest ikke bryr seg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #124 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: har ikke tatt noe personelig. jeg bare syns det er så morsomt at damer på kG blir helt rystet av at menn helst liker det barbert. alle kommentarene her handler jo om at ts er teit som skal spørre om hun kan barbere seg og at hår er dødsdeilig og normalt hahaha Du blir minst like triggered av at ikke alle damer gjør det mannen foretrekker som om det er en personlig fornærmelse mot deg og ditt kjønn. Du skriver over at en kvinne er høy på seg selv fordi hun selv sier hun vil ha den mengden hår på underlivet som hun selv foretrekker. Hun selv. Ikke at alle andre kvinner og menn skal gjøre det samme. Anonymkode: d5b6a...77f 6
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #125 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, I Grosny skrev: Har du statistikk på det? Min teori er at de flest ikke bryr seg. "A 2014 study of more than 1,000 college students found 96 percent of females and 87 percent of males do some grooming down there " er vell en grunn til at hele 96 prosent av damer steller seg der nede ? skulle ønske det var noen ordentlige studier på hva menn likte men det er det ikke. jeg tror det med å stelle seg nedentil gjelder mest unge mennesker og jo gammlere de blir så begynner de å ikke bry seg så mye, men da har jo man også mindre sex og mindre oralsex
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #126 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du blir minst like triggered av at ikke alle damer gjør det mannen foretrekker som om det er en personlig fornærmelse mot deg og ditt kjønn. Du skriver over at en kvinne er høy på seg selv fordi hun selv sier hun vil ha den mengden hår på underlivet som hun selv foretrekker. Hun selv. Ikke at alle andre kvinner og menn skal gjøre det samme. Anonymkode: d5b6a...77f nei. jeg bare ler av det
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #127 Skrevet 1. mars 2017 4 minutter siden, Derpderp skrev: Nå skal vi heldigvis aldri date ;* jeg har dame, som er finere enn deg , så det går greit 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #128 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: "A 2014 study of more than 1,000 college students found 96 percent of females and 87 percent of males do some grooming down there " er vell en grunn til at hele 96 prosent av damer steller seg der nede ? skulle ønske det var noen ordentlige studier på hva menn likte men det er det ikke. jeg tror det med å stelle seg nedentil gjelder mest unge mennesker og jo gammlere de blir så begynner de å ikke bry seg så mye, men da har jo man også mindre sex og mindre oralsex "Some grooming" Ikke glatt. Du påstår glatt. Det er en mellomting. Anonymkode: d5b6a...77f 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #129 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: nei. jeg bare ler av det For all del. Folk reagerer på forskjellige måter når man blir fornærmet Men når de har et voldsomt behov for å legge ut i det vide å brede om at det, så er det tydelig at det er noe som treffer. Anonymkode: d5b6a...77f 2
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #130 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "Some grooming" Ikke glatt. Du påstår glatt. Det er en mellomting. Anonymkode: d5b6a...77f trenger ikke være helt skrellt glattbarbert, så lenge man steller seg der nede og får vekk det meste
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #131 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: trenger ikke være helt skrellt glattbarbert, så lenge man steller seg der nede og får vekk det meste Da får du slutte å hele tiden påstå glatt om det ikke er det du mener Anonymkode: d5b6a...77f 4
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #132 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For all del. Folk reagerer på forskjellige måter når man blir fornærmet Men når de har et voldsomt behov for å legge ut i det vide å brede om at det, så er det tydelig at det er noe som treffer. Anonymkode: d5b6a...77f ja du ser jo det i tråden, tråden er 5 sider lang på en tråd som nylig ble laget, alle kommentarene er pro hår nedentil og masse likes på nedlatende kommentarer mot TS. dere som er triggered som det synger etter. er slikt i alle slike tråder om hår på musen her på kg. masse sinte damer som reagerer med avsky. heheheh
I Grosny Skrevet 1. mars 2017 #133 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: "A 2014 study of more than 1,000 college students found 96 percent of females and 87 percent of males do some grooming down there " er vell en grunn til at hele 96 prosent av damer steller seg der nede ? skulle ønske det var noen ordentlige studier på hva menn likte men det er det ikke. jeg tror det med å stelle seg nedentil gjelder mest unge mennesker og jo gammlere de blir så begynner de å ikke bry seg så mye, men da har jo man også mindre sex og mindre oralsex Og jeg som trodde prosenten var mindre enn 69! De som har glattbarbert dame går iallfall glipp av noe. Det er veldig behagelig å kjenne dette litt strie krøllete håret inne i hånda. Jeg elsker å ta på alt som er godt å ta på 1
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #134 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da får du slutte å hele tiden påstå glatt om det ikke er det du mener Anonymkode: d5b6a...77f glatt er det fineste, litt stuser er ikke gale. men hår neitakk
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #135 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, I Grosny skrev: Og jeg som trodde prosenten var mindre enn 69! De som har glattbarbert dame går iallfall glipp av noe. Det er veldig behagelig å kjenne dette litt strie krøllete håret inne i hånda. Jeg elsker å ta på alt som er godt å ta på vi er heldigvis forskjellige. jeg liker best å slikke der nede når det er fritt for hår. kan slike damen min i flere timer vist jeg orker og får pause 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #136 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: glatt er det fineste, litt stuser er ikke gale. men hår neitakk Det er dine preferanser. Du påstår hele tiden at de aller fleste menn foretrekker glatt selv om studien du selv kom med sier "groomed". Altså motsier du selv studien du bygger påstanden din på. Anonymkode: d5b6a...77f 3
brownbrown Skrevet 1. mars 2017 #137 Skrevet 1. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er dine preferanser. Du påstår hele tiden at de aller fleste menn foretrekker glatt selv om studien du selv kom med sier "groomed". Altså motsier du selv studien du bygger påstanden din på. Anonymkode: d5b6a...77f glattbarbert og groomed er jo nesten det samme. hele poenget er at menn liker det best når det er stellt dere nede og ikke busk. det trenger ikke være helt nybarbert på samme dag. stusser er ganske og , men noe mer en det er ikek digg. det er en grunn til at de fleste unge damer barberer seg nedentil . hadde menn likt hår så hadde de vell latt det gro, men det gjør de jo ikke
Arabella Skrevet 1. mars 2017 #138 Skrevet 1. mars 2017 På 25.2.2017 den 8.58, AnonymBruker skrev: Enig, dama jeg roter med barberer seg, men vil hun la det gro engang i fremtiden så skal hun få lov til det. Anonymkode: 10893...205 Så snill du er!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #139 Skrevet 1. mars 2017 10 minutter siden, brownbrown skrev: glattbarbert og groomed er jo nesten det samme. hele poenget er at menn liker det best når det er stellt dere nede og ikke busk. det trenger ikke være helt nybarbert på samme dag. stusser er ganske og , men noe mer en det er ikek digg. det er en grunn til at de fleste unge damer barberer seg nedentil . hadde menn likt hår så hadde de vell latt det gro, men det gjør de jo ikke Jammen guri så slutt å påstå glatt når du mener stelt. Og nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Av og til så barberer damer seg fordi de selv liker det og ikke fordi menn foretrekker det. Noen ganger så gjør damer ting for seg selv og ikke for at menn skal finne de attraktive. Veldig mange kvinner finner det selv behagelig å ikke ha hår der nede så de gjør det for eget velbehag og ikke på grunn av menns preferanser. Anonymkode: d5b6a...77f 3
Arabella Skrevet 1. mars 2017 #140 Skrevet 1. mars 2017 (endret) 43 minutter siden, I Grosny skrev: Og jeg som trodde prosenten var mindre enn 69! De som har glattbarbert dame går iallfall glipp av noe. Det er veldig behagelig å kjenne dette litt strie krøllete håret inne i hånda. Jeg elsker å ta på alt som er godt å ta på På (foreløpig) siste side i tråden skriver du noe meget viktig, I Grosny, som disse som vil ha vulva glattbarbert ikke tenker på. Jeg nyter når partneren leker med kjønnshåret mitt, drar litt i det, snurrer det, løfter det og masserer. Tenk hvor deilig en hodebunnsmassasje er. På samme måte er det med venusbergmassasje. Må vel tilføye at jeg ikke får seksuell tenning ved hodebunnsmassasje. Endret 1. mars 2017 av Arabella 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå