AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Del Skrevet 23. februar 2017 Heia:) visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette. Vi får snart baby, og trenger et nytt sted å bo her i Oslo/utkanten. Vi må leie. Saken er den at vi har heller lyst å leie via eiendomsmegler og ikke privat, da det er så mye drama. Og det blir ganske utrygt når vi har et barn å passe på. Husker et leieforhold jeg hadde da det var en eiendomsmegler som leide ut flere boliger i en ny blokk. Ønsker noe lignende nå, men jeg finner jo ingenting. Er det noen her som kjenner til hvordan man går frem og hvor? Anonymkode: 9689e...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 23. februar 2017 #2 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) www.utleiemegleren.no eller søk "utleiemegleren" på Finn.no - fikk opp over 500 treff. Endret 23. februar 2017 av Prinsesse788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Del Skrevet 23. februar 2017 Skjønner deg godt, det kan være ganske så ustabilt å leie. Fordelen med privat leie er at man innimellom kan gjøre et kupp prismessig, gjennom en utliemegler så er alltid prisene presset til topps... Anonymkode: 08cd5...835 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Del Skrevet 23. februar 2017 Anbefaler https://www.leie-bolig.no/vil-du-leie/leie/ Anonymkode: 3ad3c...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 23. februar 2017 #5 Del Skrevet 23. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Heia:) visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette. Vi får snart baby, og trenger et nytt sted å bo her i Oslo/utkanten. Vi må leie. Saken er den at vi har heller lyst å leie via eiendomsmegler og ikke privat, da det er så mye drama. Og det blir ganske utrygt når vi har et barn å passe på. Husker et leieforhold jeg hadde da det var en eiendomsmegler som leide ut flere boliger i en ny blokk. Ønsker noe lignende nå, men jeg finner jo ingenting. Er det noen her som kjenner til hvordan man går frem og hvor? Anonymkode: 9689e...7bf Det er vel egentlig ikke "via megler" du er på jakt etter, men "av en profesjonell utleier". Du kan jo f.eks prøve Thon eiendom. https://m.finn.no/realestate/lettings/search.html?orgId=456045919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #6 Del Skrevet 23. februar 2017 Tusen takk dere Anonymkode: 9689e...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå