AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #21 Skrevet 23. februar 2017 Et godt yrke og høy lønn Har aldri sett opp til folk som prioriterer å få hundre unger Anonymkode: 4bd83...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #22 Skrevet 23. februar 2017 Mange her svarer hva de liker/hva som betyr noe følelsesmessig, ikke hva som er status. Det er ikke status å ha en venn eller kjæreste som bryr seg om deg og man får ikke status kun fordi man er vennlig, som folk flest. Status er gjerne overfladisk. Mennesker med merkbar ytre skjønnhet, masse venner, flott leilighet i et bra strøk, toppjobb og topplønn. Jeg har altså ingen status, lever greit med det. Anonymkode: 98515...55d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #24 Skrevet 23. februar 2017 Status er når man har en god nok inntekt til at man kan leve ordentlig hele familien, og ikke bare føler man må overleve. Å ha mye energi, uten at det er på grunn av en diagnose (og helst ikke koffein heller), det hadde betydd mye for meg. For min del må jeg si det er høyere status om man jobber innen det private, i stedet for i en kommune. Og når man har bikket 25 bør man ha en bachelorgrad og lappen i boks. Egen bil gjør også susen. At man klarer å holde ekteskapet og familien samlet gjennom hele livet er også høy status i mine øyne. Så er det et pluss om man prøver å gi noe av sin tid til det beste for samfunnet, når man ikke bare vil oppnå ting for sin egen del. Anonymkode: 715b6...b93
SPOCA Skrevet 23. februar 2017 #25 Skrevet 23. februar 2017 Ingenting. Er det noe jeg virkelig ikke bryr meg om så er det nettopp det.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #26 Skrevet 25. februar 2017 På 23.2.2017 den 20.48, AnonymBruker skrev: Status er når man har en god nok inntekt til at man kan leve ordentlig hele familien, og ikke bare føler man må overleve. Å ha mye energi, uten at det er på grunn av en diagnose (og helst ikke koffein heller), det hadde betydd mye for meg. For min del må jeg si det er høyere status om man jobber innen det private, i stedet for i en kommune. Og når man har bikket 25 bør man ha en bachelorgrad og lappen i boks. Egen bil gjør også susen. At man klarer å holde ekteskapet og familien samlet gjennom hele livet er også høy status i mine øyne. Så er det et pluss om man prøver å gi noe av sin tid til det beste for samfunnet, når man ikke bare vil oppnå ting for sin egen del. Anonymkode: 715b6...b93 Vel, jeg gikk opp nesten 20 % i lønn ved å gå fra privat til offentlig arbeidsplass. Det å ha bil om man bor sentralt er jo helt på tryne. Anonymkode: 5b55a...4d9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #27 Skrevet 25. februar 2017 Status er å eie en yacht til 50 mill, hytte som koster rundt det samme, bilparken består bla av Rolls, Bentley, Jaguar og Lexus, hus til 400-500 mill bør være minimum. Privat fly og helikopter er en selvfølge å eie. Anonymkode: 6dc3a...814
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #28 Skrevet 25. februar 2017 For meg er status å være populær på kvinneguiden. At jeg får masse respons og likes på innleggene mine. Anonymkode: 5804c...0a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå