danbanan Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 (endret) hei, har relativt nylig lastet ned tinder og laster opp helt normale bilder av meg selv fra facebook. Allikevel får jeg omtrent ingen match og hvis jeg kommer i kontakt med noen, så virker de bare halv interesserte og ting dabber ganske kjapt av, til tross for at jeg prøver å holde samtalen igang. Jeg snakker om helt normale ting, har sosiale antenner med andre ord! Har tidligere hatt dårlig erfaring med nettdating, pgr av(unnskyld uttrykket) tafatte kvinnfolk som viser null til ingen initiativ. Hadde ett lite håp om at at tinder var bedre, men kanskje ikke? Noen her som har stor suksess med tinder og kanskje noen gode tips? Jeg er nesten aldri ut på byen, så håpet tinder var en god erstatter for andre dating arenaer. Endret 22. februar 2017 av danbanan
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Hvor bor du? Storby eller mindre sted? Vet at mange som bor på små steder sliter på Tinder. Også blir det litt kleint. Spør du om å møte damene med en gang eller maser mye om det? Isåfall slutt med det. Mas er usexy. La samtalen flyte litt først. Anonymkode: 69bae...83e 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Kvinner er, akkurat som du har bemerket, ekstremt tafatte. De er først og fremst ute etter bekreftelse. Er du ikke superkjekk er de heller ikke interesserte. Er du normalt kjekk er de bare glade for bekreftelsen, men ikke noe mer. Er du ikke kjekk blir de småirriterte for at de får treff på deg (dog, stort sett sveiper de bort alle som ikke er kjekke). Har du penger eller status gjør det opp for utseende. Med andre ord, det er uhyre vanskelig å få treff på damer. Det er veldig få som er interesserte i noe seriøst. Du vet hva kvinner klager på mest når det gjelder menn? "De ser bare på oss som objekter". Vel, på seg selv kjenner en andre. Anonymkode: a122e...a9a 1
Gjest Overrasket Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har ikke brukt Tinder selv, men dersom jeg hadde hatt en Tinder-profil ville jeg tatt sikte på å ikke holde samtalen gående elektronisk, men ta det ansikt til ansikt så snart som mulig.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinner er, akkurat som du har bemerket, ekstremt tafatte. De er først og fremst ute etter bekreftelse. Er du ikke superkjekk er de heller ikke interesserte. Er du normalt kjekk er de bare glade for bekreftelsen, men ikke noe mer. Er du ikke kjekk blir de småirriterte for at de får treff på deg (dog, stort sett sveiper de bort alle som ikke er kjekke). Har du penger eller status gjør det opp for utseende. Med andre ord, det er uhyre vanskelig å få treff på damer. Det er veldig få som er interesserte i noe seriøst. Du vet hva kvinner klager på mest når det gjelder menn? "De ser bare på oss som objekter". Vel, på seg selv kjenner en andre. Anonymkode: a122e...a9a Tull. De fleste menn er bare ute etter å tømme seg, da er det ikke rart man som dame er litt skeptisk og forsiktig. Å finne en mann som faktisk vil ha forhold er jo omtrent umulig! Anonymkode: 69bae...83e 8
danbanan Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du? Storby eller mindre sted? Vet at mange som bor på små steder sliter på Tinder. Også blir det litt kleint. Spør du om å møte damene med en gang eller maser mye om det? Isåfall slutt med det. Mas er usexy. La samtalen flyte litt først. Anonymkode: 69bae...83e hei, jeg maser ikke, men samtalen flyter sjeldent når det er alltid jeg som må holde den igang Akkurat samme trenden merket jeg på andre nettdating sider. Noen ganger lurer jeg på hvorfor kvinner er inne på slike sider, enten er de super skeptiske eller så svarer de bare meger kort og presist og viser lite interesser tilbake. Beklager, men det er min erfaring etter å ha prøvd nettdating(og nå tinder) Jeg har omtrent aldri opplevd å bli kontaktet først og det finner jeg litt merkelig, for jeg er da ikke stygg(håper jeg)
danbanan Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er, akkurat som du har bemerket, ekstremt tafatte. De er først og fremst ute etter bekreftelse. Er du ikke superkjekk er de heller ikke interesserte. Er du normalt kjekk er de bare glade for bekreftelsen, men ikke noe mer. Er du ikke kjekk blir de småirriterte for at de får treff på deg (dog, stort sett sveiper de bort alle som ikke er kjekke). Har du penger eller status gjør det opp for utseende. Med andre ord, det er uhyre vanskelig å få treff på damer. Det er veldig få som er interesserte i noe seriøst. Du vet hva kvinner klager på mest når det gjelder menn? "De ser bare på oss som objekter". Vel, på seg selv kjenner en andre. Anonymkode: a122e...a9a ja, kan jo tro at den teorien der stemmer ganske bra. Hadde akkurat samme erfaring på møteplassen. Er ikke super kjekk, men "normalt kjekk"(tror jeg)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. De fleste menn er bare ute etter å tømme seg, da er det ikke rart man som dame er litt skeptisk og forsiktig. Å finne en mann som faktisk vil ha forhold er jo omtrent umulig! Anonymkode: 69bae...83e Du går etter de kjekkeste av de kjekke, de som 1.000-vis av andre kvinner også går for. Selvfølgelig vil de bare tømme seg og gå videre til neste! De har blitt objektivisert et helt liv, de har lært seg å etter hvert behandle kvinner på samme måte som kvinner behandler dem. Det gir dem for øvrig større suksess blant kvinner. Hadde dere kvinner vært interesserte i normale, vanlige, mannfolk ville dere også opplevd at det finnes de som er interessert i noe mer enn tøm og røm, det finnes de som er interessert i å bli kjent, oppleve ting sammen. Men slike menn nobber dere jo til fordel for de kjekke. Så sorry for at jeg ikke føler med dere. Men dette har dere lagt opp til selv. Anonymkode: a122e...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 3 minutter siden, danbanan skrev: ja, kan jo tro at den teorien der stemmer ganske bra. Hadde akkurat samme erfaring på møteplassen. Er ikke super kjekk, men "normalt kjekk"(tror jeg) Finn et bilde av en kjekk kar og et av en normalt utseende fyr. Lag maken annonse for begge og legg ut på møtesplassen. Så vil du se at kvinner er langt mer opptatt av utseende enn menn er. Anonymkode: a122e...a9a 1
danbanan Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn et bilde av en kjekk kar og et av en normalt utseende fyr. Lag maken annonse for begge og legg ut på møtesplassen. Så vil du se at kvinner er langt mer opptatt av utseende enn menn er. Anonymkode: a122e...a9a Ja, vet at kvinner er mer overfladiske en hva de skal ha det til, men det hjelper ikke meg. Så vill heller prøve å løse "problemet", en å sutre over det;) Uansett, burde da være mulig å få kontakt med normale jenter, som verken er super "digge" eller veldig attraktive, altså som ligger omtrent midt på "skalaen". Norge har jo ganske mange pene, attraktive jenter, så burde jo ikke være så j***** vanskelig. 1
Gjest Rosetelys Skrevet 22. februar 2017 #11 Skrevet 22. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du går etter de kjekkeste av de kjekke, de som 1.000-vis av andre kvinner også går for. Selvfølgelig vil de bare tømme seg og gå videre til neste! De har blitt objektivisert et helt liv, de har lært seg å etter hvert behandle kvinner på samme måte som kvinner behandler dem. Det gir dem for øvrig større suksess blant kvinner. Hadde dere kvinner vært interesserte i normale, vanlige, mannfolk ville dere også opplevd at det finnes de som er interessert i noe mer enn tøm og røm, det finnes de som er interessert i å bli kjent, oppleve ting sammen. Men slike menn nobber dere jo til fordel for de kjekke. Så sorry for at jeg ikke føler med dere. Men dette har dere lagt opp til selv. Anonymkode: a122e...a9a Jeg sveiper normalt kjekke til høyre. Også de som kanskje ikke er såååå kjekke, men som virker interessante utifra bilder eller tekst. De som er superkjekke, men ellers har en kjip profil/kjipe bilder de sveiper jeg venstre. Er for øvrig litt skeptisk til de som er åpenbart superkjekke for alle. Smaken er jo som baken, men sånn generelt da så er jo "alle" enige om at feks Channing Tatum er kjekk. Det er ingen forskjell på average Joe og de som vet at de kan få hvem som helst. Lite respons over hele fjøla.
Blablab Skrevet 22. februar 2017 #12 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har vært på tinder i to omganger. Forrige gang var da tinder nettopp var kommet, da pratet jeg med de fleste matchene mine og de svarte da jeg sa hei. Denne gangen har jeg ca. like mange matcher, men det er mye vanskeligere å få i gang en samtale. Mange svarer ikke om jeg sier hei. Merker også på meg selv at jeg er skikkelig lei av chatting. I starten var det spennende og gøy, nå er det mer et ork. Så har nok blitt mye mer kresen når det kommer til å gidde og holde i gang en samtale. Og tror det samme gjelder for menn jeg prater med. Jeg trenger at samtalen handler om noe annet enn "Hva driver du med?" ganske raskt for at jeg skal gidde holde den i gang. Tar selvkritikk her altså, mulig jeg burde melde meg ut snart Jeg sveiper bort de superkjekke, vil ha en helt normal utseende mann med humor. 4
danbanan Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2017 (endret) 8 minutter siden, Lineadior skrev: Hva med møteplassen? På Tinder får du skrevet altfor lite om deg selv. Mens på møteplassen får du skrevet mer om hvem du er, hva du står for, interesser, hva du søker, osv. Tinder er veldig utseendefokusert. Møteplassen er enda verre, tror meg. Nesten umulig som mann, selv om man ser normal ut. Der må man virkelig jobbe hardt for å komme i dialog med en jente, hvis hun eventuelt ikke er en "desperat" alene mor på nærmer 40 år eller veldig uattraktiv(overvektig osv.) Tror færreste kvinner virkelig forstår hvor vanskelig det kan være som kar på en nettdating side. Sikkert mye pgr av at veldig mange kvinner er vant til i overkant av oppmerksomhet på slike sider. Endret 22. februar 2017 av danbanan 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #14 Skrevet 22. februar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du går etter de kjekkeste av de kjekke, de som 1.000-vis av andre kvinner også går for. Selvfølgelig vil de bare tømme seg og gå videre til neste! De har blitt objektivisert et helt liv, de har lært seg å etter hvert behandle kvinner på samme måte som kvinner behandler dem. Det gir dem for øvrig større suksess blant kvinner. Hadde dere kvinner vært interesserte i normale, vanlige, mannfolk ville dere også opplevd at det finnes de som er interessert i noe mer enn tøm og røm, det finnes de som er interessert i å bli kjent, oppleve ting sammen. Men slike menn nobber dere jo til fordel for de kjekke. Så sorry for at jeg ikke føler med dere. Men dette har dere lagt opp til selv. Anonymkode: a122e...a9a Det her er hvertfall tull. Utseende er veldig subjektivt. Jeg og en venninne sammenlignet våre matcher på Tinder. Hun så de som jeg skrev med og sa "æææsj så stygge de er" mens jeg så hennes matcher og det var bare sånne ekle finansgutter med sleik. YUCK. Og dessuten ligger jeg ikke med noen så er ingen som får seg noe her.. Det samme er det vel for menn skulle man tro, selv om menn er langt mindre kresne. Anonymkode: 69bae...83e 4
danbanan Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #15 Skrevet 22. februar 2017 11 minutter siden, Lineadior skrev: Kanskje jeg har et luksusproblem...Jeg har ingen problem å få tak i dater osv om jeg bare har lyst. Men har vært uheldig i kjærligheten, blitt såret så hardt og inderlig at jeg har mer lyst å være alene for tiden. Men tror at jeg som dame har det luksus med det at jeg lett kan finne meg dater. Det kan nok stemme, du har den luksusen som dame...i hvert fall hvis du er litt attraktiv
Hermine Grang Skrevet 22. februar 2017 #16 Skrevet 22. februar 2017 Forstår det er vanskelig for menn på Tinder, men utrolig mange menn legger ut dårlige bilder av seg. Det siste kan man jo faktisk gjøre noe med. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #17 Skrevet 22. februar 2017 Pass på å ha en bra profiltekst. Da skiller du deg positivt ut. Man skiller seg egentlig positivt ut ved å ha en profiltekst i det hele tatt. Anonymkode: 5a095...eaf
danbanan Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #18 Skrevet 22. februar 2017 10 minutter siden, Hermine Grang skrev: Forstår det er vanskelig for menn på Tinder, men utrolig mange menn legger ut dårlige bilder av seg. Det siste kan man jo faktisk gjøre noe med. Nå er jeg såpass "oppegående" at jeg vet at bilder ofte bare viser halve "sannheten" og tviler på at kvinner er noe bedre, for er mye rart hos dere også. Typiske bilder som ofte gjentar seg er trutmunn bilder og selfis i speielt. Tror du vi mannfolk kan slippe unna med noe slikt? Nope!! Vi skal helst ha aktivitets bilder i topp kvalitet for i det hele tatt å bli vurdert 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #19 Skrevet 22. februar 2017 6 minutter siden, danbanan skrev: Nå er jeg såpass "oppegående" at jeg vet at bilder ofte bare viser halve "sannheten" og tviler på at kvinner er noe bedre, for er mye rart hos dere også. Typiske bilder som ofte gjentar seg er trutmunn bilder og selfis i speielt. Tror du vi mannfolk kan slippe unna med noe slikt? Nope!! Vi skal helst ha aktivitets bilder i topp kvalitet for i det hele tatt å bli vurdert Jeg syntes det er litt arrogant å mene at vi damer er tafatte fordi DU ikke har hell på Tinder. Jeg har flere kompiser og også to brødre som begge har hatt masse hell på Tinder og som ikke har problemer med å få seg dates. Jeg regner med du bare vil ha Linni Meister eller Tone Damli jentene og da kan du ikke forvente så mye action med mindre du er på samme nivå selv (noe du tydeligvis ikke er, for da hadde du ikke trengt å opprette denne tråden).. Anonymkode: d9354...fd9 4
danbanan Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #20 Skrevet 22. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det er litt arrogant å mene at vi damer er tafatte fordi DU ikke har hell på Tinder. Jeg har flere kompiser og også to brødre som begge har hatt masse hell på Tinder og som ikke har problemer med å få seg dates. Jeg regner med du bare vil ha Linni Meister eller Tone Damli jentene og da kan du ikke forvente så mye action med mindre du er på samme nivå selv (noe du tydeligvis ikke er, for da hadde du ikke trengt å opprette denne tråden).. Anonymkode: d9354...fd9 hehehe, ja, det skal du få lov til å tro så mye du vill Og for å nevne det, Linne Meiser er ikke akkurat drømme dama etter mitt syn Endret 22. februar 2017 av danbanan 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå