Gå til innhold

Typiske ting som hender deg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er der noen typiske ting som bruker å hende deg? Med meg er det å gå på butikken og glemme å kjøpe det jeg dro for å kjøpe :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier alltid å ordne seg for meg :vetikke:

Anonymkode: d487f...ea8

Skrevet

Typisk at jeg blir forferdelig tissetrengt når det ikke er noe do i nærheten.

Anonymkode: 36e4b...dc8

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Er der noen typiske ting som bruker å hende deg? Med meg er det å gå på butikken og glemme å kjøpe det jeg dro for å kjøpe :sur:

Det trenger ikke hende deg. Hvorfor lager du ikke bare en handleliste? :P 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Typisk at jeg blir forferdelig tissetrengt når det ikke er noe do i nærheten.

Anonymkode: 36e4b...dc8

Noe lignende har hendt meg, drar fra en kompis og da blir jeg plutselig dritatrengt :/

Skrevet (endret)

Velte ting med væske i er min spesialitet. Gjort det så mange ganger at jeg har innebygde reflekser på å redusere skadeomfanget. He he. Ødlegger aldri noe og jeg eller de rundt meg blir aldri våte. Ja bank i bordet. Siste : Glass vann i senga. Klarte rive av lakenet så fort at madrassen ikke ble våt.. :)

Oh.. gøy tråd.

handleliste er lurt ja. om en husker det..

Endret av fjærestein
mer å si..
  • Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Ukjente, tilfeldige mennesker starter å prate med meg helt ut av det blå. På flyplasser, i butikken, i parken, i utmarka osv. De bare kommer bort og slår av en prat. Jeg må se utrolig tilnærmelig ut, noe jeg selvsagt ikke er (jeg er jo en god nordmann, skeptisk mot fremmede). 

Skrevet

Jeg tar med meg søppelposen samtidig som jeg tar med en pose tomflasker som skal pantes, og så legger jeg tomflaskene i søppelkassen og kjører til butikken med søpla. 

Skrevet

Jeg blir ofte angrepet av norske menn som kommer bort og sier jeg er stygg. Har blitt slått også, mange ganger. Har angst for å gå ut blant folk egentlig. 

Anonymkode: b35da...8f0

Skrevet

Jeg glemmer ofte husnøklene i døra.. altså på utsiden. Er så sløv. Er ofte naboen banker på og sier fra da heldigvis :fnise: 

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg er hverdagshelten som de siste par gangene har dritet seg ut. Får håpe det ikke blir en gjenganger. :laugh:

Skrevet

Når jeg egentlig skulle skrive det typiske som hendte meg men glemte hva jeg skulle skrive...:bond:

Skrevet

Når det gjelder å gå til butikken, har jeg en tendens til å gå til butikken med panteflasker i handlenettet, og innse idet jeg skal pakke varene at flaskene fortsatt ligger der. Sjelden jeg gidder å gå inn til panteautomaten da, gitt!

Ellers glemmer jeg bestandig det viktigste jeg skulle kjøpe, og kommer ut med alt mulig annet, de gangene jeg prøver å handle uten liste :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å glemme møter

Endret av Winza
Skrevet

Å glemme og låse døra, gjerne med nøkkelen stående i.

Fatter ikke hvordan jeg klarer det.. -.- 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Arktis skrev:

Man skal jo faktisk huske å sjekke denne handlelisten når man er på butikken også. :opplyser:

Ja, jeg glemmer det de få gangene jeg er flink til å skrive handleliste. :sjenert:

Skrevet

Når jeg vil noe så skjer det noe som gjør at jeg MÅ vente.  

Jeg må alltid vente når jeg vil noe så mye.  

fæn det er så typisk 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

pinar, mod. 

• 2 måneder senere...
Gjest Winza
Skrevet
På 22.2.2017 den 21.25, Arktis skrev:

Ser jeg aldri svarte her :P

Fordi da glemmer jeg at jeg har en handleliste :fnise:

At jeg sier til meg selv at jeg skal ta oppvask hver gang noe er skittent men så ender det alltid opp med å bli en stor oppvask tilslutt :P

Skrevet (endret)

Havner bestandig i den treigeste kassakøen :angry:

Blir veldig ofte tatt for å være øst-europeer, både av nordmenn, utlendinger, og av øst-europeere selv :fnise:

Endret av Krysopras
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...