Gå til innhold

Går influensaen enda??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på besøk hos noen som plutselig ble syk.

Det ser litt ut som influensa? Går sesonginfluensaen enda? 

Anonymkode: 7ee7a...3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha

Anonymkode: 68964...418

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha

Anonymkode: 68964...418

Hva faen er morsomt med at folk er syk? Pell deg ut av tråden om du ikke har noe å bidra med!

Gjest Axl Rose
Skrevet

Ja influensa går enda, men mye mindre nå enn i jula og rett etter jul. Da den var på topp. 

Skrevet

https://www.fhi.no/sv/influensa/ Der kan du gå inn og undersøke svaret på ditt eget spørmål. Norges mest pålitelige måte å sjekke influensaepedemier på.

Anonymkode: 47d17...d7c

Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Ja influensa går enda, men mye mindre nå enn i jula og rett etter jul. Da den var på topp. 

Ok, pokker. Han er gammel..

Gjest Axl Rose
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, pokker. Han er gammel..

Hvem er gammel?

Skrevet
26 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hvem er gammel?

Han som plutselig ble syk, kanskje...

Anonymkode: c98cb...2f1

Skrevet

Er fortsatt syk med influensa etter jeg ble syk sist mandag. Er så sur og gretten over å være syk nå. Alt er liksom et ork. Slit å bevege seg rundt, jeg som hadde begynt å jogge å greier...har vondt i tennene pga bihulene så orker ikke å begeve meg så mye. gikk opp en kilo på disse to ukene også. :((

Anonymkode: 050e6...769

Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er fortsatt syk med influensa etter jeg ble syk sist mandag. Er så sur og gretten over å være syk nå. Alt er liksom et ork. Slit å bevege seg rundt, jeg som hadde begynt å jogge å greier...har vondt i tennene pga bihulene så orker ikke å begeve meg så mye. gikk opp en kilo på disse to ukene også. :((

Kjedelig. Jeg er heldig som har slippet unna til nå, men skal ikke skryte. Var en helvetes spysjuke jeg hadde med influensalignende symptomer. Gikk ned i vekt. Sikker på det ikke bare er en hard forkjølelse? Mange blander influensa med forkjølelse. Influensa kommer brått, med 40 i feber, hodepine og verk i hele kroppen. Veldig slapp. Mange får lungebetennelse med årets influensa.

Forkjølelse er noe en brygger på. Begynner med hodepine, sår hals, så begynner den forbanna nesa for fullt! Lav eller ingen feber. En hard forkjølese kan man bli helt utslått av. Nesten som influensalignende symptomer, med litt verkende kropp og slapphet. Mange kaller dette en influensa noe det absolutt ikke er. Ikke for å irritere men jeg irriterer meg litt over folk som bare er forkjøla kaller det influensa:fnise:

Skrevet

Spying??? Gud.

har akkurat blitt dårlig igjen med magesjau. Jeg som trodde jeg skulle bli frisk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...