Gå til innhold

Gammel urinlukt av urin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag morges luktet det gammel urin fra underlivet mitt. Jeg vasket meg godt med såpe, og hadde vasket meg i går kveld også. Når jeg skulle på do igjen luktet det fortsatt gammel urin! Jeg skulle tro at jeg hadde vasket meg godt nok. Kan urin lukte gammel urin? Jeg svir ikke enn så lenge, så tror ikke det er UVI heller... Har aldri opplevd dette før.

Anonymkode: d6a03...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag morges luktet det gammel urin fra underlivet mitt. Jeg vasket meg godt med såpe, og hadde vasket meg i går kveld også. Når jeg skulle på do igjen luktet det fortsatt gammel urin! Jeg skulle tro at jeg hadde vasket meg godt nok. Kan urin lukte gammel urin? Jeg svir ikke enn så lenge, så tror ikke det er UVI heller... Har aldri opplevd dette før.

Drukket for lite væske? Var urinen mørk i fargen? Lukter gjerne litt stramt av konsentrert urin

Skrevet

Sannsynligvis bare noe du har spist. UVI lukter forresten ikke mer stramt, men søtt.

Anonymkode: 72c84...a68

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis bare noe du har spist. UVI lukter forresten ikke mer stramt, men søtt.

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Det stiiinker

Skrevet
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Drukket for lite væske? Var urinen mørk i fargen? Lukter gjerne litt stramt av konsentrert urin

Det kan godt være, men jeg drikker generelt lite væske. Men gammel urinlukt synes jeg er en temmelig ekkel lukt.

Jeg håper virkelig det! Men kan mat virkelig gjøre slik at urinen lukter gammel urin? :flau:

Skrevet

UVI kan absolutt lukte eldgammel urin, ja. Er det første jeg merket, før svia kommer.

Første gang jeg hadde det ble jeg dritsur og skrubbet jeg ned hele badet med klor fordi jeg trodde "noen" hadde bomma på dassen uten å gidde å vaske opp etter seg.... Før jeg skjønte at det var meg lukten kom fra. :P

Anonymkode: 0436d...571

Skrevet

UVI kan absolutt lukte eldgammel urin, ja. Er det første jeg merket, før svia kommer.

Første gang jeg hadde det ble jeg dritsur og skrubbet jeg ned hele badet med klor fordi jeg trodde "noen" hadde bomma på dassen uten å gidde å vaske opp etter seg.... Før jeg skjønte at det var meg lukten kom fra. :P

Anonymkode: 0436d...571

Huffda:fnise:

:( Jeg håper det ikke er det. Hater UVI!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huffda:fnise:

:( Jeg håper det ikke er det. Hater UVI!

Drikk masse væske  kjøp tranebærjuice. 

Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Drikk masse væske  kjøp tranebærjuice. 

Skal det! Tror faktisk jeg har tranebærjuice hjemme et sted.

• Liker 1
Skrevet

Og så skader det ikke å bestille legetime for å få tatt en urinprøve. Spesielt om det begynner å svi og sånn

Skrevet

Nei, den var gått ut på dato...

Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Og så skader det ikke å bestille legetime for å få tatt en urinprøve. Spesielt om det begynner å svi og sånn

Skal gjøre det i morgen om dette ikke har gitt seg.

Skrevet

skift truse.

Anonymkode: a8364...9bc

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skift truse.

Anonymkode: a8364...9bc

Elsker slike svar på kg... Skiftet truse etter å ha dusjet så det er nok ikke problemet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...