AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Del Skrevet 22. februar 2017 Har du erfaring med Apotekhjem.no og kan gi meg svar på om dette er en trygg nettbutikk å handle fra? Evt hvilke andre nettapotek har du prøvd og kan anbefale? Anonymkode: cbf53...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 22. februar 2017 #2 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg har bare prøvd komplettapotek.no, veldig fornøyd, mye billigere enn vanlige apotek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Del Skrevet 22. februar 2017 Tusen takk @mandel92 Jeg har også handlet en del fra Komplettapotek.no, da jeg som LHL-medlem får en ekstra rabatt hos dette apoteket. Apotekhjem.no er billigere enn alle andre apotek på noen vitaminer som jeg skulle kjøpe nå, men jeg venter og ser om noen har gode erfaringer med de. Jeg søkte litt og fant en veldig bra oversikt over godkjente nettapotek " Oversikt over godkjente nettapotek Oppdatert 13.02.2017 Apotek Webadresse Lindeberg Apotek www.apotekdirekte.no Boots apotek Homecare www.boots.no Pulsapoteket Skøyen www.pulsapotek.no/ Apotek 1 Triaden www.apotek1.no/ Vitusapotek AB 28 www.vitusapotek.no Fyrstikktorget apotek www.apotekhjem.no/ Fyrstikktorget apotek www.teleapoteket.no/ Veso apotek www.vesoapotek.no Komplett apotek www.komplettapotek.no Sunnfjord apotek www.e-apoteket.no Grim Apotek www.123apotek.no Danmarksplass Apotek www.iapoteket.no Torget apotek www.torgetapotek.no Torvet apotek www.torvetapotek.no " https://legemiddelverket.no/import-og-salg/apotekdrift/registreringordning-for-nettapotek-i-norge Anonymkode: cbf53...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Del Skrevet 22. februar 2017 Har handlet fra Apotekhjem flere ganger. Aldri vært noe problem. Dette var vel et av de første apotekene som startet nettbutikk. Hvertfall snart 10 år siden jeg handlet der første gangen. Anonymkode: 00ef1...3aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Del Skrevet 22. februar 2017 Vil det si at de plukker sammen det en skal ha og gir oss en pose med tingene i når vi kommer? Anonymkode: 32e54...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #6 Del Skrevet 22. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil det si at de plukker sammen det en skal ha og gir oss en pose med tingene i når vi kommer? Anonymkode: 32e54...048 Nei, vi får varene sendt i posten til nærmeste Post i butikk eller Postkontor Anonymkode: cbf53...396 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Del Skrevet 22. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har handlet fra Apotekhjem flere ganger. Aldri vært noe problem. Dette var vel et av de første apotekene som startet nettbutikk. Hvertfall snart 10 år siden jeg handlet der første gangen. Anonymkode: 00ef1...3aa Tusen takk for at du deler av dine erfaringer Anonymkode: cbf53...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Del Skrevet 22. februar 2017 Man kan også bestille medisiner på resept hos (i hvertfall noen av) nettapotekene nå. Komplettapotek.no er et av apotekene som man kan gjøre dette hos. Anonymkode: cbf53...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #9 Del Skrevet 22. februar 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du erfaring med Apotekhjem.no og kan gi meg svar på om dette er en trygg nettbutikk å handle fra? Evt hvilke andre nettapotek har du prøvd og kan anbefale? Anonymkode: cbf53...396 Nettapotek er en ny sak, for kun få mnd. Siden var det ikke lov å handle apotekvarer over nett i Norge. Derfor er erfaringene korttidige og få. Anonymkode: 3d6b9...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #10 Del Skrevet 22. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nettapotek er en ny sak, for kun få mnd. Siden var det ikke lov å handle apotekvarer over nett i Norge. Derfor er erfaringene korttidige og få. Anonymkode: 3d6b9...13c Nettapotek har det allerede vært i flere år. Det nye er at man nå også kan kjøpe medisiner på resept gjennom nettapotek. Anonymkode: cbf53...396 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 22. februar 2017 #11 Del Skrevet 22. februar 2017 Apotekhjem er trygt, i alle fall da jeg brukte dem i 2010-11. Var ett av de første nettapotekene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #12 Del Skrevet 22. februar 2017 Her er informasjon om bestilling av reseptvarer https://www.komplettapotek.no/kundeservice/kom-i-gang-med-reseptbestilling/ Anonymkode: cbf53...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #13 Del Skrevet 22. februar 2017 Akkurat nå, Jacklost skrev: Apotekhjem er trygt, i alle fall da jeg brukte dem i 2010-11. Var ett av de første nettapotekene. Tusen takk Anonymkode: cbf53...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #14 Del Skrevet 22. februar 2017 http://www.shopping4net.com/no/Apotek.htm har også apotekvarer, men det ser ikke ut til at de er godkjente av Legemiddelverket... Anonymkode: 22783...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #15 Del Skrevet 22. februar 2017 Kan anbefale Balder apotek. Handler jevnlig der og de har som policy å ligge lavest i pris. Rask levering hjem i postkassa og sender med faktura. Anonymkode: c5719...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #16 Del Skrevet 22. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan anbefale Balder apotek. Handler jevnlig der og de har som policy å ligge lavest i pris. Rask levering hjem i postkassa og sender med faktura. Anonymkode: c5719...790 Takk, men Balder apotek står ikke på listen over godkjente nettapotek... Anonymkode: cbf53...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #17 Del Skrevet 23. februar 2017 Bruker komplett apotek. Bortsett fra at de bruker ekstreme mengder emballasje er jeg veldig fornøyd. Anbefaler å melde seg på nyhetsbrevet også, de har ofte veldig gode rabatter. Anonymkode: a4ed2...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #18 Del Skrevet 11. februar 2018 123apotek er billig, finnes det noen billigere apotek der ute enn de? Anonymkode: 65c33...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #19 Del Skrevet 11. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 123apotek er billig, finnes det noen billigere apotek der ute enn de? Anonymkode: 65c33...c9a Ja, de er kjempebillige! Jeg fikk varene sendt raskt, det eneste minuset var at de brukte unødvendig stor emballasje, så jeg endte opp med å måtte hente på post i butikk, hadde de bare pakket det annerledes hadde det lett fått plass i postkassa. Men jeg bestiller gjerne derfra igjen uansett😃 Anonymkode: 4ae95...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #20 Del Skrevet 12. februar 2018 Syns de mangler mye varer som jeg får på annet spotek Anonymkode: 41612...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå