AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har pcos, fikk diagnosen ett år etter at jeg sluttet på p-pillen og mensen var svært variabel, men jevnt over 50 dagers syklus. Sluttet på p-pille for 2 år siden nå. Jeg trener en del, og jeg har aldri vært overvektig, er slank. Den siste måneden har jeg også fått dype kviser, av typen du kjenner godt under huden og som er vonde å ta på, i tillegg til en haug av "vanlige" kviser. Det er ikke så kult å være 27 og plutselig få så utrolig mye kviser at jeg ikke kan gå uten sminke lengre, og jeg bruker mer tid om morgenen også av dette naturlig nok. De setter seg på kjeven, kinnene, og overleppe, og oppe mot ørene, typiske hormonelle sonen. Hva kan jeg gjøre? Hva kan eventuelt legen gjøre? Er det et alternativ å begynne på p-piller igjen for å få stabilisert hormoner? Jeg sluttet jo på pillen av en grunn, hadde gått på dem i 8 år i strekk og fordi jeg tenkte at det begynner å bli på tide å forsøke å få barn, men er ikke helt i planene enda - og jeg vet jo at jeg har pcos og vil sannsynligvis få problemer med å bli gravid med så lange sykluser. Kanskje greit å gå tilbake til p-piller i en periode? Andre med erfaring? Anonymkode: af9a7...551
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå