Siam Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Vi hadde grøtfest denne uken, og vi klarte selvfølgelig å svi fast masse grøt nederst i kjelen. Den nye kjelen tåler ikke stålull, så jeg lurer på om det er noen som har noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt det som er svidd fast. Den har stått i såpevann en god stund nå, men det har ikke løst seg opp... Hva gjør jeg for å få kjelen ren og fin igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg gjorde samme greien for en stund siden, prøvde da dette tipset, og det funket kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg pleier å bruke oppvaskmaskin-pulver. Det løser også veldig godt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Flotters! Tom for bakepulver, så da ser jeg om det forsvinner med oppvaskmaskinmiddel først. Kjøper bakepulver i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2004 #5 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg ønsker å vite hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. desember 2004 #6 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg pleier å slenge i litt oppvaskmaskinmiddel og småkoke litt vann i gryta.. da løser det seg opp rimelig kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. desember 2004 #7 Del Skrevet 10. desember 2004 Plumbo gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 11. desember 2004 Oppvaskmaskinmiddel i vann over natta gjorde susen!! Nå er gryta like fin som ny igjen. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå