Gå til innhold

Damer og interessenivå


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har datet en jente en stund nå, men må si at jeg fortsatt er litt usikker på hvor interessert hun egentlig er. Har følelse av at hun er skikkelig intr., men spiller et spill som hun bare ikke klarer å holde seg til når hun får litt innabords. :wink:

Traff henne på et nachspiel etter en firmafest (jobber ikke sammen med henne dog), som endte med mange timers intens roting og klining. Hver date jeg har hatt med henne siden har vært koselige og endt med klining. Noen ganger mer enn andre, men det er jo høvelig normalt. Uansett. Siste date besto av MYE klining, hvor hun bl.a. nevnte om jeg ikke syntes det var litt rart at vi ikke hadde hatt sex, selv om vi hadde vært på 6 dater..

Casen er at hun er slik de gangene jeg treffer henne, men ellers hører jeg sjelden fra henne utenom de gangene vi avtaler nye dater (eller evt jeg sender melding til henne først), og DET er jeg ikke vant til fra tidligere damer.

Vanligvis er det stress fordi damene sender for mye meldinger osv, så egentlig er det greit, men likevel. Det får en til å lure på hvordan interessenivået egentlig er.

Er dere virkelig så forskjellige? Eller spiller hun et spill (hard to get), hvor hun håper på å få meg mer frampå? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Må si jeg kjenner igjen typen - den som spiller spill. Har flere eksempler knyttet til èn person som - med alkohol innabords - ikke KAN la være å virke kjempebetatt av noe som virker som tilfeldig utvalgte gutter - ALLTID, og gjerne en tre-fire stykker pr kveld. Dette er et menneske i midten/slutten av tjueåra.. Hun er rett nok søt og sjarmerende og intelligent - og pågående, så de fleste jatter villig med og blir smigret. Men har aldri lagt merke til at det har blitt mer enn klining (MYE klining), evt pulings, aldri sett henne i noe forhold. Så noen KAN det der med å spille.

Men kanskje hun ser an DIN interesse også? Er DU interessert i noe mer enn sex? Kanskje hun er redd for å involvere seg og håpe på "noe mer" hvis det ligger i kortene at dere ikke passer sammen som kjærester? Bedre å holde kontrollen da, vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er intr. i mer enn sex? :kul: Hmm, hehe, tja, si det. Neida.. Har aldri gitt uttrykk for noe annet for å si det slik. For meg så virker det som om hun pusher litt på for at jeg skal bli mer pågående.

Kanskje vi begge spiller et spill? Gutter spiller som vi alle vet også spill. Det handler som du sier, litt om å ha kontrollen. Det som irriterer meg, er at jeg for første gang virker å ha mistet kontrollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten igjen
Om jeg er intr. i mer enn sex? :kul: Hmm, hehe, tja, si det. Neida.. Har aldri gitt uttrykk for noe annet for å si det slik. For meg så virker det som om hun pusher litt på for at jeg skal bli mer pågående.

Kanskje vi begge spiller et spill? Gutter spiller som vi alle vet også spill. Det handler som du sier, litt om å ha kontrollen. Det som irriterer meg, er at jeg for første gang virker å ha mistet kontrollen!

Dere spiller nok begge to ja. Vi jentene kan spille vi også. Hva mener du egentlig med å ha mistet kontrollen? At hun ikke legger seg på rygg når du knipser? ..Såpass kontroll og selvrespekt har heldigvis en del av oss, sjø. Man har da vært ute en vinternatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten igjen

aha. hehe - hvis DET er å miste kontrollen bør du lese noen innlegg om hva folk får seg til å gjøre for drittsekk-ekser og sånn her inne.

MÅ du ta kontakt, da? Prøv å gjør deg kostbar, eller flørt med noen andre... Siden dere har et uforpliktende forhold likevel. De andre jentene du har møtt har kanskje vært mer utadvendte og frampå personer enn henne? Det finnes noen som TAR initiativ, og andre som VENTER. Og noen som rett og slett vet at det egentlig ikke er det beste for en å oppsøke sånne pule-forhold. Og da oppfører man seg kanskje som henne. Kommer kanskje an på hvilke erfaringer man har fra før, og hva man har lært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt*

"Sånne pule-forhold".. :roll:

Hehe, det var faktisk _hun_ som brakte sex på banen, ikke jeg. Derfor jeg blir litt satt ut av hvordan hun er ellers. Ellers hadde jeg da vel saktens taklet en litt tilbaketrukket jente. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten igjen

tja--- men hvorfor hadde dere ikke sex da?

det kan også hende at hun legger mer i hva det betyr å ha sex enn det du gjør... men det spørs, selv om jeg har hatt venninner som uten unntak ble forelska straks de hadde vært til sengs med en fyr.

Næh - gjør deg kostbar, du. Vi liker uinteresserte gutter, vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njet, synes du skal ta kontakt, og være så ærlig "som det går an" uten å buse fram...

Blir det dere, så skjer det, hvis ikke, så var det ikke meninga heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun er kanskje ute etter et rent seksuellt forhold, og da er det liksom grenser for mye annen kontakt man vil ha.

Er antagelig best å spørre, og etter det jeg ser så er det jo det du også er ute etter, så det kan hende dere er heldige og får det til?

Eller så er hun som deg, og kanskje ikke vant til å måtte være så aktiv for å ønsket respons fra det annet kjønn.

Kanskje hun føler at hun ikke får den rette responsen fra deg ettersom du jo er litt usikker på hvor interessert hun er , og da sender du kanskje "usikker-signaler" som gjør at hun blir tilbakeholden?

Det er også noen som ikke tar kontakt hvis de ikke føler de har noe spesielt på hjertet, ikke alle driver med vitser og småmeldinger på sms eller mail i tide og utide.

Det er kankskje best å få avklart hva dere er interessert i snart, og det er jo på mange måter en av grunnene til at man dater, så det bør vel ikke være noe i veien for å ta opp om dere skal forsette eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente en stund nå, men må si at jeg fortsatt er litt usikker på hvor interessert hun egentlig er. Har følelse av at hun er skikkelig intr., men spiller et spill som hun bare ikke klarer å holde seg til når hun får litt innabords. :wink:

Traff henne på et nachspiel etter en firmafest (jobber ikke sammen med henne dog), som endte med mange timers intens roting og klining. Hver date jeg har hatt med henne siden har vært koselige og endt med klining. Noen ganger mer enn andre, men det er jo høvelig normalt. Uansett. Siste date besto av MYE klining, hvor hun bl.a. nevnte om jeg ikke syntes det var litt rart at vi ikke hadde hatt sex, selv om vi hadde vært på 6 dater..

Casen er at hun er slik de gangene jeg treffer henne, men ellers hører jeg sjelden fra henne utenom de gangene vi avtaler nye dater (eller evt jeg sender melding til henne først), og DET er jeg ikke vant til fra tidligere damer.

Vanligvis er det stress fordi damene sender for mye meldinger osv, så egentlig er det greit, men likevel. Det får en til å lure på hvordan interessenivået egentlig er.

Er dere virkelig så forskjellige? Eller spiller hun et spill (hard to get), hvor hun håper på å få meg mer frampå? :kul:

Får ganske godt inntrykk av at denne damen kun vil ha deg til sengs. Tenker ikke mye med hode, gitt. Alvorlig talt, ikke ville jeg klint bare etter noen dater, ei ville jeg gått til sengs etter så kort tid. Jeg mener at sex hører et forhold til. Men det er nå meg da.

Det får meg til å stille spørsmål når dere ikke treffes noe særlig utenom datene da. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så lenge hun blir med deg på date og svarer på tekstmeldingene dine, så er hun sikkert interessert.

Hun er sikkert litt som meg, jeg ville ikke bombardert en gutt med meldinger hvis vi datet, men ventet på at han tok kontakt. Jeg er litt sjenert, og dermed litt forsiktig.

Når det gjelder kontroll/ ikke kontroll så skjønner jeg ikke hvorfor det er så veldig viktig? Kast deg ut i deg, og prøv deg frem. Hvis du virkelig lurer på hvor interessert hun er, så spør henne før du trekker en masse slutninger. Ærlighet pleier å fungere fint :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hvorfor kan du ikke bare være litt vågal go direkte og invitre henne ut på resturant med en flaske vin. Der kan du kysse henne på en romatisk måte utover kvelden og si at du kunne tenke deg en kjæreste som henne.

Kan ikke skjønne at hun skulle misforstå det?

Nordmenn altså.... :roll: faaen...når skal dere pingler lære hvordan man omgås kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen heisann Greensky, det var her du gjemte deg ja...

Du ser virkelig vakker ut i kveld i den sorte kjolden din. Matcher perfekt vingene dine. Tror nesten vi må døpe deg om til "Nattens Engel" jeg :wink:

God Jul.... Nå ma jeg virkelig dra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kan du ikke bare være litt vågal go direkte og invitre henne ut på resturant med en flaske vin. Der kan du kysse henne på en romatisk måte utover kvelden og si at du kunne tenke deg en kjæreste som henne.  

Kan ikke skjønne at hun skulle misforstå det?  

Nordmenn altså.... :roll:  faaen...når skal dere pingler lære hvordan man omgås kvinner?

Tåpelig setning. Heh, virker ikke akkurat som trådstarter har et problem med å omgås kvinner, men mer som om han her har truffet på en dame som er litt annerledes enn de han har vært vant med.

For å være helt ærlig, så tror jeg at trådstarter har dama på kroken (ærlig talt, hun ber han jo praktisk talt om å ta henne med seg hjem), men at hun trolig selv er vant til å bli vartet opp. Dette er bare tull som baller på seg fram og tilbake. Er enig med GreenSkys analyse jeg; mindre tenkning, mere handling. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...