Gå til innhold

Menn:Høres dette ut som en plan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På lørdag skal kjæresten min i bursdagsfest til en kollega.Jeg har kvelden fri,og han sier jeg kan låse meg inn i leiligheten hans og vente på ham til han kommer hjem hvis jeg vil.Det har jeg tenkt å gjøre.

Jeg har kjøpt meg et nytt undertøyssett som ser ut som dette:http://weheartit.com/entry/32810616

Tenker på å kombinere det med sorte stiletthæler, og sende ham et bilde av meg selv der jeg ligger på sengen og skrive "Venter på deg" eller noe i den duren..Hadde du som mann blitt tent om kjæresten din gjorde noe sånt?

Anonymkode: 6a770...b45

Videoannonse
Annonse
Gjest Axl Rose
Skrevet

Ja faen, og med det undertøyet hadde jeg måttet gå litt tidligere fra bursdagsfesten. Elsker strømper og hofteholdere. Steinkåt på flekken. 

Skrevet

Jesus, ja. Haha

Skrevet

Jeg hadde tenkt "herregud så klisjé", så hadde jeg blitt en time ekstra. 

• Liker 1
Skrevet

Det hadde funket på meg.

Skrevet

Nei, dette hadde ikke vært min greie.

Anonymkode: eb990...656

• Liker 1
Skrevet

For min del så er den type undertøy det aller mest sexy, så ja det hadde definitivt funket på meg. Hadde nok funnet på hvilken som helst unnskylding til å dra fra den bursdagsfesten.

Anonymkode: f286b...fd6

Skrevet

Jeg hadde satt pris på dette, dog gjerne litt mer kinky enn bare et bilde av dama på senga. Og i hvertfall uten sånne "masete floskler" som "venter på deg" etc.. Et bilde sier mer enn tusen ord, vettu! ;) 

Anonymkode: 55b7f...ca8

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke du skal gjøre det når han er i bursdag.  Kanskje han har det hyggelig, men vil føle et press til å dra tidlig når han ser du har pyntet deg og sitter og venter på ham. Hvis du likevel vil så vent til godt utpå kvelden til du vet han uansett er på vei hjem.

Hvis du derimot gjør det en dag han er på jobb så er det en fantastisk deilig ting. ;)

Anonymkode: cabc5...de3

• Liker 5
Skrevet

Husk ikke ha med ansikt i bildet...

Anonymkode: 2c0dc...4b3

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk ikke ha med ansikt i bildet...

Anonymkode: 2c0dc...4b3

Du er litt ødelagt du. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, Glød skrev:

Du er litt ødelagt du. 

Vedkommende har et poeng.. det er mange kvinner/jenter som har angret på å sende sånne bilder med fjes, når forholdet tar slutt, og xen deler dem på nett. 

Endret av kattepusen
  • Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke du skal gjøre det når han er i bursdag.  Kanskje han har det hyggelig, men vil føle et press til å dra tidlig når han ser du har pyntet deg og sitter og venter på ham. Hvis du likevel vil så vent til godt utpå kvelden til du vet han uansett er på vei hjem.

Hvis du derimot gjør det en dag han er på jobb så er det en fantastisk deilig ting. ;)

Anonymkode: cabc5...de3

Gjør det eventuelt sent på kvelden.Ca. 1/2 time før jeg vet han er på vei hjem.

Anonymkode: 6a770...b45

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Her må vi nok se noen bilder av TS for å gi et presist svar. 

Men ja det hadde lett fungert på meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...