Gå til innhold

Hvordan vaske en beautyblender?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Callisto83 skrev:

Tenkte rett før sminking ja :)

Jeg gjør som nevnt over, skyller den til den blir Max stor, klemmer ut alt vann jeg kan og klemmer den til slutt i et håndkle eller toalettpapir. Men jeg er åpenbart for hardhendt, for min har sprukket opp. På den annen side har jg hatt den i over et halvt år, de er vel ikke ment å vare så lenge, kanskje. 

Anonymkode: 78678...a84

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

omg

Anonymkode: 1a25f...8a7

Ynnsjyll. :fnise: Da jeg kjøpte den sa de at det var RT, så... men nå vet jeg jo bedre! 

Asan får jeg lite tro på altså. Palmolive håndsåpe virker ikke, men Asan gjør? Litt skeptisk til Asan nå merker jeg

Skrevet

Til dere som vasker den med zalo og som sier bb kun varer i 2-4 uker før den sprekker opp.. zalo er veldig sterkt og drar ut all fuktighet. Noen gang forsøkt å vaske håret med zalo? Forsøk å bruke såpen som er beregnet til beautyblenderen, får kjøpt den på HM og den koster ikke skjorta. Den varer i evigheter og den får vekk flekkene dersom man vasker svampen riktig. 

Som jeg skrev i et tidligere innlegg her så har jeg hatt min i snart to år og den er like fin ( bortsett fra en sprekk jeg lagde med neglen ila de første ukene ) jeg har vasket min ca 1-2 ganger i uken ( ettersom jeg kun bruker concealer så bruker jeg den til det ikke er mer rent igjen på svampen før jeg vasker den ) dvs at jeg har vasket min svamp rundt 150 ganger uten at den har blitt ødelagt. Så det kan være at det kan lønne seg å bytte såpe :) den såpen som er beregnet på svampen er hvertfall den jeg synes funker best ( har prøvd : shampoo, asan intimvask, vanlig håndsåpe, zalo+olivenolje, og såpen som er beregnet på bb ) 

det er hvertfall mitt tips :) 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør som nevnt over, skyller den til den blir Max stor, klemmer ut alt vann jeg kan og klemmer den til slutt i et håndkle eller toalettpapir. Men jeg er åpenbart for hardhendt, for min har sprukket opp. På den annen side har jg hatt den i over et halvt år, de er vel ikke ment å vare så lenge, kanskje. 

Jeg er nok altfor hardhendt med min også siden den sprekker opp etter få dager.  Men det er ikke meninga den skal vare mer enn et par mnd ved daglig bruk.  Sminker du deg sjelden vil den jo var lengre.  Jeg sminker meg nesten hver dag. 

Skrevet

Har hatt denne bb i over ett år.. Så selvsagt den ser ikke 100% ny ut. Bilde nr 1 er med 3 dagers fundation (nam) og bilde nr 2 er etter jeg vasket den med asan nå. 

IMG_2449.jpg

IMG_8604.jpg

Skrevet

Nå har jeg laget en blanding av solsikkeolje og first price oppvaskmiddel, prøvde det og det var nesten like effetivt som bare oppvaskmiddel.  Ska bruke dette til jeg får kjøpt den såpa fra BB. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...